20

523 25 8
                                    

"Ano?" Nervózně jsem odpověděla a uhnula pohledem.

"Proč mi tohle děláš?"
______________________________________

Nechápavě jsem se mu podívala do očí.

"Co ti dělám?" Zamumlala jsem.

"Právě že nic." Pousmál se.

"Zbal si věci, vemu tě domů." Slezl ze mě.

Vzala jsem si mobil a sluchátka, dala si to do batohu a šla čekat k hlavním dveřím.

"Už mužem jít." Vykřikla jsem přes skoro celý barák.

"Čekej."

Najednou se Tom objevil na schodech, s batohem na zádech.

"Na co ten batoh?" Zeptala jsem se.

"No budu u tebe přespávat." Mykl rameny.

"COŽE."

"No když ty nebudeš spát u mě tak já u tebe, jak jsem říkal.., na zítra do školy jsem tě mohl omluvit a mohli si spolu užít.. trochu srandy." Ušklíbl se

"Ale tak to už je tvoje rozhodnutí."

"Tak mi ale půjč nabíječku abych mohla napsat mámě že teď nebudu doma nějakou dobu."

Hned jak jsem to dořekla tak se Tomovi rozzářil úsměv na tváři. Popravdě ještě před pár minutami jsem se ho skoro bála. Nechápu tyhle jeho nálady ale tak co už. Někdy je fakt fajn.

Odhodila jsem batoh ke dveřím a vytáhla telefon.

"A kde máš tu nabíječku?"

"Nahoře u postele v nočním stolku v šuplíku." Řekl a vytáhl telefon z kapsy.

"Dobře."

Rozešla jsem se do jeho pokoje a otevřela šuplík. Hned co mě zarazilo byly ty čtyři nerozdělený krabičky kondomů. Najednou mě kolem pasu chytly dvě silné paže.

"Tak co? Nechceš nějakou rozdělat." Zašeptal mi Tom přes rameno do ucha.

"Asi se mi úplně nechce." Zamumlala jsem se zmateným výrazem který on naštěstí neviděl.

"Ale no tak..." Rukama jel níž přes boky až na můj zadek.

"Tome.., bude mi šestnáct."

"No a?"

"Copak ty to nechceš? Semnou?" Otočila jsem se čelem k němu.

"Asi bychom si měli jít lehnout nemyslíš?" Řekla jsem mu.

"Jak myslíš, ale zítra mi to vynahradíš kotě." Řekl a pustil mě.

Obešla jsem postel a dala si telefon na nabíječku, když v tom jsem si uvědomila že nemám oblečení na spaní.

"Tome?"

"No? Už sis to rozmyslela?"

"Ne.., jen že jestli by jsi mi nepůjčil tričko na spaní a ručník? Chtěla bych se aspoň teďkon vysprchovat, sice je brzo ráno ale hygienu docela potřebuju.."

"Jasný." Obešel postel až když došel k jeho skříni, vytáhl nějaký tričko.

"Ručník si vem jaký chceš ze skříňky v koupelně." Podal mi tričko.

"Jo děkuju." Řekla jsem a usmála se.

Vzala jsem si jeho tričko a rozešla se do koupelny. Sundala jsem si každý kousek oblečení co jsem měla na sobě a vlezla si do sprchy. Užívala si tu teplou vodu.

Vylezla jsem ze sprchy a rychle na sebe hodila ručník, přišlo mi jak kdyby mě někdo sledoval, celou dobu. Furt jsem cítila něčí pohled zaměřený na mě. Necítím se v tomhle domě komfortně. Rychle jsem se osušila a vzala si na sebe Tomovo tričko. Bohužel jsem neměla žádné spodní prádlo a díky tomu jsem se necitila ve své kůži, vešla jsem do Tomova pokoje a lehla si na postel vedle něho s nohama přitisklíma u sebe.

"Děje se něco?" Podíval se na mě.

"Ne.., co by se dělo?"

"Nic jen že..." Nedořekl to a já mu skočila do řeči.

"Dobrou Tome." Lehla jsem si k němu zády a přikryla se dekou kterou jsem měla pod sebou.

"Dobrou." Řekl Tom a vypnul světlo.

Ahojky lidi další kapitola na světě, omlouvám se za chyby, a snad se vám líbí, zatím papa.

ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat