Nalil jsem si a rozešel se do koupelny. Napustil jsem si vanu a lehl si do ní. Přemýšlel jsem nad Ell, co si o mě tak musí říkat.
______________________________________Ella.
Už jsem nějakou tu dobu doma, na to co se stalo ve škole nechci myslet. Přece s ním nic moc velkého nemám tak proč bych měla kvůli tomu brečet nebo být nějak ublížená.
Sice mě naštval ale pořád pro mě není nic jinýho než obyčejný učitel a já bych pro něho měla být obyčejná studentka.
Možná k němu cítím něco víc ale on ne, a nebudu ho nutit do něčeho co on nechce. Je to jeho rozhodnutí a hlavně je dospělý může si dělat co chce a já mu v jeho volbách nemůžu rozkazovat, jsem o sedm let mladší...
Ležela jsem na posteli a koukala do telefonu.
Po několika minutách strávených koukání na instagramový reels mi přišla žádost o sledování. Od Toma.
Přijmula jsem to a začala ho taky sledovat.
Fotky sem nedávám tak proč bych nemohla, do příběhů taky nic moc nedávám takže se nemám za co stydět.
Hned po tom co jsem ho začala sledovat na zpět mi od něho přišla zpráva. Na nic jsem nečekala a ihned jsem si jí rozklikla, zajímá mě co má na srdci.
Tom: Ahoj Ell... Mrzí mě co se stalo dneska ve škole, doufám že to nějak pochopíš protože absolutně nevím jak ti to vysvětlit.
Tom: Tracy mi prostě zamotala hlavu a zničeho nic jsi se mi před očima objevila ty.
Tom: Moc mi na tobě záleží kdybych o tebe jakkoliv přišel nevím co bych dělal...
Tom: Teď to zní jak kdybych tě chtěl jen kvůli tvý postavě a kvůli sexu ale právě že vůbec.
Tom: Ale myslím že tebe to vůbec nezajímá.
Zpráv mi tam časem přišlo víc a víc.
Nevím co mu mám na to odpovědět.
Je to hrozně složitý nikdy jsem neznala někoho takovýho co by to bral tak jako to bere Tom.
Nechci hnedka říkat že to bere nějak vážně protože někomu by to přišlo jako maličkost.
Ale prostě jen tím chci naznačit že jsem všem vždycky byla u prdele a nikdy jsem nikoho nezajímala natolik jako teďka Toma.Nic jsem mu na to neodpověděla jen jsem si ztlumila zprávy od něho a dál se věnovala těm kravinám co mi vyskakovali v reels.
Uběhlo několik hodin a já už jsem přichystána upadnout do říše snů. Hygienu, večeři atd.. mám za sebou takže už jen stačí vypnout telefon, lehnout si, zavřít oči a usnout.
Vše jsem udělala a nakonec i upadla do říše snů.
Ráno jsem se probudila na budíček. Na nic jsem nečekala a udělala si všechnu hygienu společně se svačinou a snídaní. Hodila jsem učení do tašky. Obula si boty, vzala bundu a vyšla z domu. Po cestě jsem si pouštěla písničky takže pro mě cesta utekla jako letní prázdniny.
Vešla jsem do školy a rozešla se do šatny, přezula jsem se a šla do třídy.
Vešla jsem do třídy a sedla si na svoje místo.
Cítím se trapně ikdyž nemám za co, asi za to že tu semnou je Tracy... Její přítomnost mě znervózňuje.
Najednou se objevila u mě.
"Ahoj Ello." Pozdravila mě.
"Ahoj?"
"Můžu si s tebou promluvit?" Zamumlala.
"Jo?" Vstala jsem a Tracy si mě ihned vzala stranou na chodbu.
"Hele to co se stalo včera nechci řešit..." Řekla jsem.
"Ty máš snad něco s panem učitelem Kaulitzem že jsi na něho zařvala 'Tome'?" Ignorovala moje předešlí slova.
"Ne." Zalhala jsem.
"Hele jestli si teď půjdeš někam stěžovat tak ať." Řekla jsem s nezájmem.
Reálně ona má problém že jsem zařvala 'Tome' ale já se musím vypořádat s tím že jsem je viděla při sexu. Paráda.
"Ello." Chytla mě silně za ruku.
"Jestli někomu řekneš něco z toho včerejška tak tě zabiju." Zašeptala s nepříjemným hlase.
"Co si myslíš? Že to vykecám v městským rozhlase?" Vytrhla jsem se z jejího sevření.
Zduř kuř lidi, jsem tu zpět. (◕દ◕)
ČTEŠ
ILWTT
FanfictionJe to o patnácti letý holce jménem 'Ella Colemanová', která žije úplně normální život.., dokud jí ho ten daný člověk nezmění... Název knížky: In love with the teacher.