53

351 20 37
                                    

Ale já se asi do tý doby zabiju, nedokážu tu s ním být. Bude mi teprve šestnáct, a jemu je stejně jako Tomovi kolem dvaceti tří.
______________________________________

(O tři roky později.)

Uběhly tři roky od té doby co Bill unesl Ell.

Během těch pár let, Bill Ell změnil k nepoznání. Vlasy jí z tmavě hnědé barvy přebarvil na blond, donutil jí nosit make-up a oblečení které jí nikdy nevyhovovalo.

Např.: topy, skinny Jeans, a další tyhle sračky.

Ell bohužel nezbývalo nic jiného než se po čase zamilovat do Billa, aspoň že Billova láska k ní se nezměnila, no možná i jo.

Miloval jí čím dál tím víc, jakmile na ní viděl tu opětovanou lásku, hned si jí začal vážit o něco víc, dokonce jí věřil až tak moc že jí nechával pobíhat samotnou doma ikdyž on byl v práci, bylo mu zcela jedno co doma dělá.

Pro Ellu to však byla úplná změna, její osobnost a vzhled se změnila během pár let jen díky Billovi.

A Billův vzhled se taky změnil, z tmavě černých dlouhých vlasů přešel na kratší blond.

No a co se týče Toma, tak ten se odstěhoval do jiných států což znamená že se se svým bratrem začal méně vídat. Našel si přítelkyni a žil svůj vysněný sen, ale na Ell nezapomněl.

Samozřejmě Tomův vzhled se také hodně změnil, z černých copánků přešel na černý dredy a po té na svojí klasickou přirozenou tmavě hnědou barvu.

Elliina mamka po nějaký době umřela, na stres který jí bodal do srdce při každém pomyšlení na svojí dceru která podle ní byla mrtvá.

Ve škole nikdo nic neřešil, nikdo si nemyslel že je Ell mrtvá, akorát kvůli tomu podezřívaly pana učitele Toma Kaulitze se kterým se setkávala.

O jejich vztahu který mezi sebou měli a tajili ho přede všemi, věděli skoro všichni. Nešlo to přehlédnout.

Pellarová skončila svojí práci na škole a šla pracovat z domova. Tajemství které věděla o Tomovi a Ell nikomu neřekla a tajila si to pro sebe ikdyž věděla že všichni něco tuší.

Z Matyase vyrostl děvkař. No co by jsme taky očekávali že jo.

Lucy si našla víc kamarádek a přestala chodit do různých barů a klubů.

Z Tracy která nevěřila na lásku, se stala fajn holka. Začala se víc učit, a začala pomáhat ostatním. Přestala se předvádět a omluvila se Tomovi. Ikdyž vlastně neměla za co, to on jí nezastavil.

Na paní učitelce Gorenový se nic nezměnilo, stále byla fajn.

A co se týče Ell a jejích citů k Tomovi.

Tak.., ty dočista zmizely.

Ell zapomněla že nějaký Tom Kaulitz existuje.

Nebo ne tak docela.

Nechtěla na něho myslet, stále ho milovala ale věděla že už ho nikdy neuvidí a že nemá smysl o něho bojovat když jí Bill za ním nepustí.


Čusík, busík, dusík lidičky.

Co na to říkáte lidi?

Snad jste z toho pochopili aspoň něco, četla jsem si to milionkrát a stále budu doufat v to že to dává smysl. Ale stejně než to vydám tam si to přečtu. (Pro jistotu.)

Mám vás fakt moc ráda, vážím si každého vašeho komentáře a každý hvězdičky.

Miluju číst ty komentáře, vždycky se u nich nasměju.

Jo a pozdravuji mojí sestřenku, Káju ze třídy a hromadu dalších lidí.

Mám vás fakt moc ráda.

Kdyby jste chtěl někdo napsat tak můj instagram je: neznam1.uzvivatel0

Tak když tak pište, zatím se mějte, papaaaa.

Omlouvám se za chybky..🤍

ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat