22

499 28 1
                                    

Jakože co jí mám na tohle odpovědět když s ním jsem, a ještě nejhorší je že jí lhát nechci ale pro tentokrát musím, zkusím se zeptat Toma o pomoc. Třeba mi poradí s tím co mám napsat mámě.
______________________________________

"Prostě jí řekni že jsi u kamarádky."

"Jestli mi to neuvěří tak si jí to budeš vysvětlovat ty, ano?" Zasmála jsem se když jsme se dohadovali nad tím co jí napíšu.

"Hotovo odesláno." Vypnula jsem telefon a podívala se na Toma.

"No vidíš jak to bylo jednoduché." Podíval se mi do očí.

"Tak co podnikneme?" 

"Nevím mohli by jsme někam zajít třeba." Podíval se do telefonu.

"Jo a kam?" Koukala jsem mu do telefonu. Ve kterém jsem teda nic zajímavého nenašla. A ani ničeho zajímavého si nevšimla.

"Co třeba zajít do nějakého parku?" Podíval se na mě.

"Jo klidně." Pohled jsem mu oplatila.

"Tak si sebou vem rovnou ve věci, pak se můžeme zastavit u tebe." 

"Klidně."

Šla jsem si rychle do Tomova pokoje pro tašku s učením a potom se vydala k hlavním dveřím čekat na Toma. Který šel asi na záchod. Nakonec se teda odhodlal z toho záchodu vylézt.
Opustili jsme jeho barák, nasedli do auta a odjeli, po cestě jsme si toho moc neřekli asi protože jsem celou cestu koukala do telefonu a ignorovala Toma.

No každopádně když jsme dojeli před můj dům tak já okamžitě vystoupila a rozeběhla se k hlavním dveřím. Odemkla jsem a rozeběhla se k sobě do pokoje se převléknout do jiného oblečení.

Hned jsem ze sebe sundala to propocené tričko ze včerejšího dne a začala hledat nějaký čistý v mojí skříni.

Když jsem úspěšně našla nějaký to čistý a vhodný tričko na ven tak jsem si ho klasicky oblékla. Vzala jsem si nějaký džíny a po té se vydala dolu za Tomem který seděl na gauči. Přisedla jsem si k němu a začala projíždět sociálními sítěmi na telefonu. Když v tom na mě Tom začal mluvit.

"Nechceš jít do toho parku teda?" Podívala jsem se na něho. Vypnul telefon a svůj pohled přesunul na mě.

Momentálně jsme si koukali navzájem do očí. Připadala jsem si jako v pasti jeho oči byly tak tmavý ale nádherný, plný lásky a touhy po lásce. Najednou mě jeho silnou rukou pohladil po tváři. Musela jsem se pousmát nad jeho činy. Ale byla jsem to já která spojila naše rty, i tak bych se na něho vrhla. On se jen zarazil ale během chvilky začal spolupracovat. Podle mě byl stejně zmatený jako  jsem ani jednu vteřinu z toho co jsem udělala za což on toho věděl daleko víc než já. Když v tom jsem se od něho odtáhla.

"Promiň, nechápu co to do mě vjelo." Sklopila jsem hlavu.

"Měla jsi dál v klidu pokračovat." Nechápavě jsem se a něho podívala.

"Co tím myslíš?" Zeptala jsem se.

"Ale nic..." Zamumlal a začal vytahovat z kapsy od kalhot telefon.

"Už vím kam pojedeme." Chytl mě za ruku a táhl ke dveřím. Rychle jsem si obula boty a společně s Tomem běžela k autu. (Jo mimochodem Tom si boty nesundaval. Takže jim do domu nanesl bordel, no nevadí pro přístě už víme že si je má sundat.)





Už jsem dorazila domu, Tom odjel a moje mamka je pryč. Takže mám celý barák jen pro sebe. Ani nevíte jak jsem šťastná, prostě už mám klid nemusím nic řešit. Jen se teda musím připravit na zítra do školy no.

Ahojky lidi další kapitola na světě. Snad tu nejsou žádný chyby.

ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat