8

590 26 15
                                    

Jednou rukou si mě chytil kolem pasu a dál se věnoval jeho sešitům. Nechápavě jsem se na něho podívala, a myslím že můj pohled docela poměrně hodně ucítil, protože se usmál.
______________________________________

Najednou někdo začal odemykat, podívala jsem se na pana učitele který stále hleděl do papírů a sešitů.

"Ahoj, Tome...?" Řekla paní učitelka Clarková která vešla do místnosti. Nechápavě se na nás koukala a já nechápavě na ní.

"Čau." Řekl pan učitel a ani pohled jí nevěnoval.

"Co ona tu dělá?" Řekla paní učitelka Clarková když vstupovala do místnosti, popravdě, my dvě se zrovna úplně v lásce nemáme.

"A co ty tu děláš?" Podíval se na ní pan učitel.

"Šla jsem za Jennou Pellarovou, má tu kabinet."

"No já vím." Nepříjemným hlasem jí odpověděl.

"Řekni jí že ty papíry který má mít na hodinu, má u mě ve třídě na stole." Řekla a odešla.

"Pane učiteli?" Podívala jsem se na pana učitele.

"Když budeme sami tak mi klidně říkej Tome." Podíval se na mě.

"Dobře.. tak teda, Tome..? Vy se s paní učitelkou Clarkovou nemáte rádi?" Zeptala jsem se.

"Ne nemáme." Usmál se.

Seděla jsem na jeho klíně a koukala snad na každý jeho pohyb co udělal.

"To jsem tak zajímavý že na mě furt tak koukáš?" Pousmál se ale i tak mi nevěnoval moc velkou pozornost.

"No.." Nedořekla jsem to a začalo zvonit na přestávku. Tím pádem už pustili studenty do školy.

"Už by jsi měla jít se připravit." Podíval se na mě.

"Jo to bych měla." Řekla jsem a slezla z něho. Dala jsem si tašku na záda vypnula telefon a šla do třídy.

Nikdo tu nebyl sedla jsem si do lavice a čekala až se začnou sbíhat ty sobečtí kokoti do třídy.







Už máme dvě hodiny za sebou a momentálně je velká přestávka, vzala jsem si pytlík se svačinou a začala se procházet z patra do patra na této škole.

"El?" Zastavil mě opět známí hlas.

"Ano?"

"Neměla by jsi být ve svým patře a ve svý třídě?"

"Jo?"

"A proč nejsi?" Zvýšila na mě hlas paní učitelka Clarková která měla zrovna dozor na chodbě.

"Šla za mnou." Řekl další neznámí hlas.

Obě jsme se otočili aby jsme zjistili kdo je mím zachráncem, a ano, byl to pan učitel Kaulitz, teda Tom.

"Zapomněla si u mě v kabinetě propisku."

"Jen aby." Podivně se na mě podívala paní učitelka Clarková a odešla.

"El? Už konečně pochop že musíš být ve třídě." Řekl pan učitel Kaulitz, Tom.

"Dobře pane učiteli." Řekla jsem.

"Neříkal jsem ti ráno něco? El." Dal mi pramínek vlasů za ucho.

"Když jsme sami tak mi říkej Tome." Dodal a ruce si dal do bočních kapes od svých kalhot.

"Dobře.. Tome." Zamumlala jsem.

"Tak a teď utíkej do třídy, aby jsi nedostala poznámku že nejsi připravená na hodinu." Usmál se, podíval se na hodinky a odešel.

Cítila jsem jak mi zrudly tváře, ale ne, nemůže se mi líbit, ani za nic. Je to kurva můj učitel.

Ahojky lidičky, další kapitola je na světě. A ano dvě za dnešek. Jen díky mojí kamarádce která mě přinutila. 👀🤣

ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat