14

529 28 15
                                    

"Nechceš dokončit to.., co jsme včera začali?" Pohladil mě po tváři.
______________________________________

Chytla jsem jeho ruku kterou mě hladil po tváři a usmála se.

"Mám to brát jako 'ano'?" Koukal mi s úsměvem do očí.

"Ale.., pane učiteli.. už musíte pochopit že to nepůjde." Odešla jsem od něho do obýváku.

"Ty jseš výjimka.." Usmál se a koukal mím směrem.

Sedla jsem si na gauč u nás v obýváku a pustila televizi. Jen jsem se podívala na Toma který si to mířil ke mě.

"Co pustíš?" Přisedl si a ruku mi přehodil přes rameno.

"Uvidíš." 

Po filmu jsem s Tomem utekla ke mě do pokoje. Lehli jsme si vedle sebe a koukali si do očí. Mimo školu je fakt fajn, chová se jinak.

"Kdy budeš muset jet domů?" Koukala jsem mu do očí a někdy i na rty...

"Nevím.., jak chceš ty. V kolik ti přijede máma? Asi by nebyla úplně nadšená kdyby nás viděla po tom včerejšku opět spolu..." Dodal.

"Máš pravdu." Řekla jsem, sedla si a podívala se na čas v telefonu.

"Už je docela pozdě a za chvilku by měla přijít." Smutně jsem se na něho podívala.

"Tak to by jsme měli tu chvilku pořádně využít." Řekl, sedl si a krátce mě políbil.

Samozřejmě jsem spolupracovala. On si mě opět přesunul na sebe a nepřestával mě líbat. 

"Tome ale víš že tohle by jsme dělat neměli." Odtáhla jsem se od něho.

"A víš že mě to je jedno?" Nalepil se mi na rty.

"Ne ale fakt.., asi už by jsi měl jít." Slezla jsem z něj.

"No tak.., El, co jsem udělal špatně." Nechápavě se na mě podíval.

"Neudělal jsi nic špatně ale sám by jsi měl vědět že tohle chování není dobrý ani pro jednoho z nás." Stoupla jsem si před postel a podívala se na něj.

"Jak myslíš." Vstal z postele a odešel. Jakože si vzal všechny věci a opustil dům. 

Nechápu co to s ním je, jen jsem řekla to co vím že je pravda. No nic šla jsem do koupelny si udělat rychlou sprchu a lehnout do postele abych se nepotkala s mamkou na chodbě. Přišlo by mi blbý jí lhát do obličeje.

Lehla jsem si a ani ne do pár minut jsem propadla do říše snů.

Sen:

Ležela jsem uprostřed postele s rukama svázanými za hlavou. Nahá. Najednou se otevřeli dveře od neznámého pokoje, v nich stál Tom. Vešel do místnosti a podíval se na mě.

"Konečně tě mám pod dohledem." Řekl a přešel ke mě.

"Co se to děje?" Nechápavě jsem se na něho podívala.

"Ale.. nic." Pousmál se.

Pohladil mě po tváři a já zavřela oči. Když jsem je otevřela tak jsem uviděla Toma nad sebou. Začal mě líbat na krku. Nevím jestli se mi to líbí nebo ne. Ale převážně ano. Chtěla jsem se ho dotýkat ale silný uzel na rukou mi to bránil..

Najednou jsem sebou extrémně cukla, z ničeho nic jsem padala z nějaký skály. Ale co to mělo znamenat?

Sedla jsem si na postel a zády se opřela o čelo postele, seděla jsem v tmě sama a přemýšlela nad tím snem s Tomem dokud jsem na něho nezapomněla.

Ahojky lidičky, další kapitola na světě. Trochu později a trochu nudná ale nevadí užívejte život zatím papa.

ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat