Otočila jsem se k němu zády a rozešla se dolu, oblékat nebo upravovat se nějak fakt nehodlám je to jen kousek a rychlovka.
______________________________________....
Vzala jsem všechny tašky s nákupem a šla dovnitř do kuchyně.
Nákupní tašky jsem položila na linku a začala vybalovat různý potraviny.
Po dokončení této ne moc záživné práce, jsem se odebrala do obýváku. Sedla jsem si na gauč a pustila film.
Za nedlouho jsem usnula.
Madison.
Už jsem nějakou dobu vzhůru, a to kvůli tomu že mi Tom přišel oznámit že se jde opláchnout vodou do koupelny. (Jednoduše řečeno, rychle se vysprchovat, nevím co jsem to psala.)
Uběhla hodina a on tam pořád je. Prostě nechápu.
Vstala jsem z postele a odebrala se za ním.
(Tyvole nejde mi psát, furt klikám vedle.)
Sundala jsem ze sebe oblečení a vlezla za ním do sprchového koutu, objala jsem ho ze zadu a on sebou lehce cukl.
"Jsi studená." Řekl a otočil se čelem ke mě.
Zatáhl za mnou (ty hovna já nevím co toe) závěsy a začal mě líbat.
Ihned jsem spolupracovala. Přitlačil mě ke stěně a nepřestával. Užíval si to stejně jako já, možná i víc.
Jeho ruce putovali po celém mém těle jen ty moje ne. (Jakože po jeho těle lol.)
Najednou někdo začal ťukat na dveře, proč zrovna teď.
"Minutku." Odtrhla jsem se od něho a vykřikla směrem ke dveřím.
"Neměla by jsi tam jít?" Začal mě líbat na krku.
"Myslím si že ta daná osoba počká." Řekla jsem.
(Bacha lidi, moje supr čupr sestřenice vám tu něco pěkného napsala...)
Otočila jsem se zpět k němu a jazykem přejela po jeho nádherným hrudníku až k bradě.
"Ani nevíš jak jsi sexy když si mokrej" (protože jsou ve sprše, nic jinýho za tím nehledejte xd).
Natlačil mě zpátky na stěnu a začal mě šukat (nwm jak to říct, prostě jí začal ojíždět).
Jednou rukou mě držel jemně za zátylek a druhou se opíral o stěnu.
Začala jsem vzdychat a unášela se pocitem euforie, nadrženosti a lásky k němu. Jak je sakra možný že je v tom tak skvělej?
Přitáhl si můj obličej k tomu svému a začal mě líbat. Jazykem jsem přejížděla přes jeho spodní ret. Kapky ze sprchové hlavice dopadaly na mé vlasy a to mě lehce ochlazovalo.
Přišla jsem si jako v ráji... ne počkat... přišla jsem si jako v pekle.
V pekle, kde je jen horko a sex. Byl jako ďábel, který chce ukázat svou dominanci.
"Kurva pohněte!" ozvalo se za dveřmi a my museli skončit v naší aktivitě.
"Brzo si to musíme zopakovat." řekl Tom a natáhl se pro ručník.
(Vracíme se zpátky ke mě. UwU)
"To teda." Zasmála jsem se a vzala si svůj ručník.
Tom si ho obmotal kolem pasu a přešel ke dveřím.
"Co si dáte k obědu." Ozvala se Ell z poza dveří.
"Od tebe sním všechno." Pousmála jsem se a přešla k Tomovi.
(Ručníkem zakrývala své poprsí i... Chápeme se.)
Objala jsem ho.
"Takže můžu udělat třeba..."
"Udělej cokoliv jo.., jen nás nech se prosím převléknout." Řekla jsem.
"Jo jasný." Řekla a odešla.
Tom zavřel dveře a sundal si ručník, začal se převlékat a já udělala totéž.
Stoupla jsem si před zrcadlo a začala si dělat make-up.
Zdareček sraneček.
Jak se máte lidi, co říkáte na to že Tom ošukal místo Ell Madison? Jo každopádně děkuji mojí sestřenici KlraMimrov za výpomoc s příběhem. Lavískuju tě. 🫶🏼
Omlouvám se za chybky...😖
A zatím papaaaaa.
ČTEŠ
ILWTT
FanfictionJe to o patnácti letý holce jménem 'Ella Colemanová', která žije úplně normální život.., dokud jí ho ten daný člověk nezmění... Název knížky: In love with the teacher.