"Hele neřešme Tracy, je to píča a až moc blbá na to aby to někomu řekla." Pohladil mě Tom po tváři.
Možná má pravdu ale i tak je to Tracy a nikdo o ní nic neví. (Jen já hihi.)
______________________________________Zanedlouho přišla domů máma. Tom ležel u mě v pokoji na posteli a ignoroval celou tuhle situaci jen já byla v totálním stresu.
Vstala jsem z postele a rozešla se dolu do kuchyně pro nějaký pití.
"Ahoj Ell." Řekla mamka když si sundavala bundu.
"Ahoj." Vzala jsem si z ledničky flašku Coly se skleničkou a šla do pokoje.
Vešla jsem do pokoje a zavřela za sebou dveře.
Ihned se mi vyskytl pohled na převlékajícího se Toma.
Nalila jsem Tomovi Colu, lehla si na postel a přikryla se dekou.
Tom si lehl vedle mě a já se k němu přítulila.
No a takhle jsem zanedlouho usnula.
....
Ráno.
Probudila jsem se a Tom vedle mě nebyl, no ty pičo.
Vstala jsem z postele a rozešla se do kuchyně. Ani tu Tom nebyl. No kam asi zmizel.
"Mami?!" Zařvala jsem přes celý barák ale nikdo se neozval.
Řekla jsem si že bych se mohla vrátit nahoru do druhého patra.
Rozešla jsem se nahoru když v tom z koupelny vyšel Tom s ručníkem obmotaným kolem pasu.
"Dobré ráno broučku." Řekl když za sebou pomalu zavíral dveře.
Nechápavě jsem se na něho podívala.
Políbil mě na čelo a po té šel do mého pokoje.
Sundal si ručník a začal se oblékat asi bych se neměla koukat ale tak co už no. (Stává se.)
Vešla jsem do pokoje a sedla si na postel, vzala si telefon a začala projíždět sociálními sítěmi převážně instagramem.
Po tom co se Tom převlékl do svého oblečení a Ell udělala všechno co měla.
Se Ell rozloučila s Tomem který po příjemné noci s Ell odjel domu.
Teď skipneme zbytek soboty a celou neděli a jakože tu máme pondělí a že už konečně Ell skončili krámy.
Budu se modlit aby už skončili i mě, a ano zažívám to společně s Ell. ;(
Pondělí.
Je ráno a já se probouzím s fakt dobrou náladou.
Vstala jsem z postele a rozešla se do koupelny kde jsem si udělala svojí hygienu a po té šla do kuchyně kde jsem si jako vždy udělala snídani se svačinou. (A ne nebojte nedělá si furt to samé.)
Svačinu jsem hodila do tašky, pak se ještě oblékla nějaké příjemné oblečení, bundu, boty a mohla jít do školy.
Po cestě jsem si zapnula svoje sluchátka a šla.
Ve škole.
Přezula jsem si boty, sundala bundu a rozešla se do třídy.
Vešla jsem do třídy a sedla si na své místo, Tracy tu nebyla takže mám asi klid nevím.
Zazvonilo na hodinu a do třídy vešla ředitelka s paní učitelkou Clarkovou která nás má momentálně vyučovat.
"Mohla bych si vypůjčit Ell Collemanovou na minutku?" Řekla ředitelka přes celou třídu tak aby jí šlo hodně dobře slyšet, a já si myslím že jí jde slyšet až moc dobře.
Vstala jsem a vyšla ze třídy.
Ředitelka hned za mnou.
"Ještě se zastavíme pro pana učitele Kaulitze." Řekla když jsme procházeli chodbou.
Ředitelka zaťukala na nějakou třídu a otevřela dveře.
"Dobrý den pane Kaulitzi, mohla bych si vás na chvilku vypůjčit?" Vešla do třídy.
Tom vyšel ze třídy a hned jak uviděl mě mu úsměv z tváře lehce klesl.
"Co se děje." Nahodil ironický úsměv.
Zduř lidi.
Možná dneska vyjde ještě druhá kapitola protože jsem nastydlá a nudím se.😖
A omlouvám se za chyby, nechci to opravovat.
ČTEŠ
ILWTT
FanfictionJe to o patnácti letý holce jménem 'Ella Colemanová', která žije úplně normální život.., dokud jí ho ten daný člověk nezmění... Název knížky: In love with the teacher.