30

453 25 9
                                    

"Nevím, myslel jsem na tebe." Usmál se.

Miluju ten jeho úsměv.

"Tak to je hezký." Taky jsem se usmála.
______________________________________

"Já vím."

"A kdy jsi na mě myslel?"

"Když jsem byl ve sprše.." uchechtl se.

Tahle věta mě docela zarazila.

"Děje se něco kotě?" Zamumlal.

"Promiň přišla mi mamka musím končit." Típla jsem hovor.

Sice mi mamka nepřišla ale přijde mi to takový divný.

Přemýšlela jsem nad tím proč na mě myslel zrovna ve sprše. Co asi tak dělal.

Vstala jsem z postele a šla se vysprchovat dokud doma není máma.

Po sprše jsem si udělala večeři, kterou jsem si vzala do pokoje.

Sedla jsem si na postel a koukala na nějaký filmy co byly zrovna nový na Netflixu.

Když jsem dojedla tak jsem talíř odnesla do kuchyně do dřezu a po té si lehla zpátky do postele. Samozřejmě jsem usnula.







Ráno, probudila jsem se nějak kolem půl sedmý na budíček. Vstala jsem z postele a šla do koupelny.

Tam jsem si udělala nějakou hygienu a pak šla do kuchyně se nasnídat a udělat si svačinu do školy.

Moje mamka byla už opět v práci takže jsem se s ní nepotkala a asi mi to ani nevadí už jsem si docela zvykla na to že jsem ráno a odpoledne po škole doma sama.




Už pomalu budu vycházet z domu jen si obléknu bundu, boty, tašku na záda a můžu vyrazit.

Ještě jsem zamkla dveře a zapla si sluchátka.

Po cestě byla docela nuda nic moc se dneska nedělo, taky co bych měla očekávat.

V klidu jsem šla když v tom u mě zastavilo nějaké auto. Tentokrát to nebylo Tomovo auto jelikož jeho vypadalo úplně jinak. Tohle auto bylo šedé s černými skly, takže jsem neviděla do auta. Najednou se začali otevírat boční okénko.

Vyndala jsem si sluchátka z uší kdyby na mě dotyčný mluvil.

"Nechceš svézt?" Zeptal se mě Tom sedící za volantem.

"Ty máš nový auto jo?" Usmála jsem se ale nešla k autu.

"Vypadá to že jo." Zasmál se.

"Tak nastoupíš si?" Dodal.

"Hele už je to jenom kousek a já si myslím že dojdu pěšky nebo bych aspoň mohla takže asi ne."

"Dobře no, když myslíš brouku." Koukl se před sebe a odjel.

Dala jsem si sluchátka zpátky do uší a šla do školy.



(Skipneme školu a odpoledne po škole. (; )

Už se blíží večer a venku je tma, oblečení mám na sobě a vlastně už jsem celkové připravená jít do toho klubu.

Pouze čekám na holky...

Dneska ve škole se semnou nějak moc bavili, popravdě mě to překvapilo ale asi být s nima kamarádka nechci. Jsou hrozně otravný a namyšlený. Ale to je jedno, seděla jsem na gauči u mě doma a koukala do telefonu když v tom mi zavolala Madison.

"Čau zlato. Už jsme u tebe před domem."

"Jasný už běžím." Naházela jsem si do kabelky telefon, klíče, nějaký peníze a opustila dům.

Holky jeli taxíkem, což se divím že jsou tak odvážný jet sami s nějakým chlapem docela daleko od domu. Ale tak co už. Když tak ukážu svoje kungfu umění. Teda co.



Vystoupili jsme z auta a šli rovnou za nosem nebo spíš holky šli za nosem já je pouze následovala a dělala všechno co mi řekli což zatím nebylo vlastně nic jen ať je nespouštím z očí.

Vešli jsme do klubu a holky šli hned k baru. Následovala jsem je.

Sedla si k nim a holky něco objednali.

"Ell, dáš si to co mi že?" Vykřikla přez hluk Lucy.

"Ano."

Zdarec sranec lidi.

Omlouvám se za chyby nemám tady kamarádku na to aby to opravila.

Už 30 kapitola.🥳

Zatím se mějte.



ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat