64

333 22 45
                                    

"Taky bych měla, tak dobrou. Miluju tě." Dodala jsem.

"Taky tě miluju... Dobrou." Řekl a náš hovor skončil.
______________________________________

Ráno.

Vstala jsem z postele a rozešla se do koupelny, nebylo mi vůbec dobře ale je úterý a do školy musím. Máma mě doma nenechá.

Po svojí každodenní práci v koupelně, kuchyni a pokoji jsem si zabalila všechny věci a vyrazila do školy.

Po cestě jsem si pouštěla písničky, když v tom mě extrémně začala bolet ruka, vyhrnula jsem si rukách a podívala se.

Byla tam jizva. Co to má znamenat? Však to byl jen sen...

Ignorovala jsem to a dál se věnovala cestě do školy.

....

Už je hodina a já sedím v lavici, dneska máme třídnický hodiny a nevím kdy ale změnil se nám třídní a máme Toma.

Zvedla jsem se ze židle a rozešla se k Tomovi když v tom se mi začala motat hlava, upadla jsem na zem která pode mnou začala praskat. Zem se rozpadla a já upadla do temnoty, co to má znamenat? Najednou se mi před očima začali odehrávat všechny moje vzpomínky. Od narození až po smrt. Co? Nechápu.

Dopadla jsem na zem v jednom z parku našeho města. Snažila jsem se zvednout ale nešlo to. Najednou se u mě objevil Tom.

"Tome pomůžeš mi? Prosím?" Podívala jsem se nahoru do jeho očí.

"Ne..." Řekl jednoduše.

"Bill měl pravdu jsi jen neschopná kurva." Dodal a odešel.

Do očí se mi začali hrnout slzy. Najednou ke mě přišla moje mamka.

"Mami prosím..." Ani jsem to nedořekla.

"Ell... Jsi silná holka ty to dokážeš." Řekla a zmizela ve vánku.

Zvedla jsem se a udělala pár kroků, klopýtla jsem, zavřela oči a ucítila chlad který pokrýval moje tělo. Otevřela jsem oči a uviděla kolem sebe širé moře.

Byla jsem se ve vodě, uprostřed ničeho. Kolem mě nic jiného než voda a širý oceán/moře nic nebylo.

Začala jsem panikařit, bojím se hloubek.

"HALO?!" Řvala jsem do neznáma a doufala že aspoň živáček se tu objeví ale nic.

Zavřela jsem oči a ponořila se.

Docházel mi vzduch ale to v tento moment bylo jediný co jsem momentálně chtěla, najednou mě někdo vytáhl z vody.

"Ell?! Musíš dávat pozor co kdyby jseš utopila?" Řekla mamka která mě vytáhla z bazénu.

"Ale..."

"Ne Ell, musíš dávat pozor!" Skočila mi do řeči.

Vylezla jsem z bazénu a odebrala se do domu. Otevřela jsem dveře a chtěla vejít do vnitř ale někdo mě chytl kolem pasu, objevila jsem se u Toma v kabinetě.

Byl to Tom, začal mě líbat a svlékat moje oblečení.

"Ne Tome teď ne." Zamumlala jsem a odtáhla se od něho.

"Co že jsi to řekla?" Dal mi facku.

Chytla jsem si tvář, zavřela oči a zklopila hlavu k zemi.

Otevřela jsem oči a podívala se Tomovi do očí, nebyl to Tom, byl to můj otec.

"MĚ BUDEŠ KURVA POSLOUCHAT!" Křičel mi do obličeje.

Chytl mě za ruku a hodil semnou o zem. Najednou jsem se objevila u Billa doma v pokoji kde jsem byla prvních pár týdnů v tom mém snu. Nechápu to.

Vstala jsem ze země a přešla ke dveřím, zatáhla jsem za kliku ale nic bylo zamčeno.

"Bille?! Jsi tam?"

"Ahoj brouku." Řekl když vcházel do pokoje.

Objala jsem ho.

"Děje se něco?" Zeptal se.

"Jo..a nevím co." Odtáhla jsem se od něho a přede mnou byla moje mamka.

"Zlato klid, chápu že máš teď těžký období ale musíš to překonat, jsi silná holka a já ti věřím." Pohladila mě po vlasech.

"Děkuju mami." Dala jsem jí pusu na tvář a odebrala se do kuchyně pro pití.

Najednou jsem se objevila u Billa v kuchyni a viděla moje tělo ležící na zemi. Jednu ruku jsem měla celou od krve a v druhý jsem držela nůž.

Ne to ne... Jsem taková kráva.

Klekla jsem si a se slzami v očích koukala na moje bezmocné tělo.

Najednou přiběhla Madison.

Třikrát vykřikla moje jméno.

"Ell, kurva vzbuď se."

Vzala nějaký kousek hadru a přiložila mi ho k ráně, ani ne do pár vteřin přiběhl Tom.

"Vezmeme jí ihned do nemocnice." Vzal mě do náruče a odnesl do auta. Běžela jsem za autem když v tom jsem se objevila v autě které bylo nabourané.

Vedle mě seděl Tom a na zadních sedadlech vzlykalo dítě. Ihned jsem ho vzala do náruče.

"Zlato..? Jsi v pohodě?"

Byla celá po Tomovi. Najednou se Tom probudil a co nejrychleji vylezl z auta.

"Co jsem to zas kurva udělal."

"Kurva Dia je v autě." Řekl a otočil se k čelem k autu.

Otevřel zadní dveře a já nechápala celou tuhle situaci. Dítě se objevilo v Tomově náruči.

Zdarec.
Jak se máte? Co říkáte na tuto kapitolu?

Nemám co dodat jen že se omlouvám za chyby a zatím papa.

Nejdelší kapitola...

ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat