38

390 20 18
                                    

Neohlížela jsem se a běžela ke dveřím. Zavřela jsem za sebou dveře a šla zpátky do třídy.

Úspěšně jsem to zvládla, vrátila Tomovi klíče a sedla si zpátky na svoje místo.
______________________________________

Blížil se konec hodiny, test/diktát jsme už dávno dopsali.

Po zbytku hodiny se toho moc nedělo jen jsme dělali další pracovní papíry atd...
Prej že šetříme lesy, no jasný.

Zazvonilo na přestávku a my všichni utíkali do šaten, a to protože máme tělocvik.

Vzala jsem si věci a šla na záchody, abych se nemusela převlékat přede všemi, nevím proč mě to tak bere asi po půl roce převlékání se přede všema.

Začala jsem si sundavat kalhoty když v tom jsem si všimla ne moc super věci.

Protekla jsem, paráda. (Dostala měsíčky. ಥ⁠╭⁠╮⁠ಥ)

Vzala jsem si toaleťák a dala si ho na kalhoty, protože to bych nebyla já kdybych si doma nezapomněla vložky.

No nic, oblékla jsem si legíny hodila na sebe mikinu a šla do šatny si odložit věci.

Naštěstí to mám první den tak by to tak hrozný být nemuselo, ne?

Odložila jsem si věci na lavičku u nás v šatně a rozešla se do tělocvičny.

Vešla jsem do tělocvičny a všimla si Toma dívajícího se z okna. Sedla jsem si na vrzající lavičku.

Tom se na mě při zvuku vrzající se lavičky ihned otočil.

Nohy jsem měla přilepený u sebe, nehybně jsem tam seděla a snažila se ignorovat všechno kolem sebe.

"Děje se něco..? Ell?" Zeptal se do ticha.

"Ne nic.., co by?" Ironicky jsem se usmála.

Tom moje poslední slova ignoroval a věnoval se spíše svým papírům a telefonu.

Do tělocvičny začali nabíhat holky.

"Přesně na čas děvčata." Usmál se Tom když si všiml jak holky přiběhli a hned na to začalo zvonit na hodinu.

Zvedla jsem se z lavičky a stoupla si do zástupu.

Po přivítání nám Tom přikázal ať uděláme tři kolečka přez celou učebnu. To jsme samozřejmě udělali.
(Omg, zrovna mi hraje "Teacher's pet".)

Po té jsme hráli nějaký hry a ke konci skákaly přes švihadlo. Bylo jen pár holek a prej že zbytek půjde příští hodinu

Naštěstí já bych měla být v tom zbytku a nejlepší je to že když mám tu menstruaci tak bych ani nemusela ve čtvrtek na tělocviku cvičit, a Tom by na to potom mohl zapomenout.

Zazvonilo na přestávku a mi se odebrali do šatny. Tom šel za námi.

"Dneska vám to šlo, všechny si zasloužíte tu nejlepší známku." (Jedničku.) Usmál se.

"Tak na další hodině zatím se mějte. Jo jen Ell.., tebe bych chtěl vidět u sebe v kabinetě... Samozřejmě až se převlékneš." Ušklíbl se a odešel.

Všechny se na mě nechápavě podívali a já na tohle neměla náladu. Vzala jsem si oblečení a šla na záchod.

Zamknula jsem dveře a vzala si čistý toaleťák. Ten špinavý vyhodila do záchoda a spláchla.
Oblékla si džíny, ikdyž jsem protekla tak to moc vidět nešlo. Byla to jen taková menší skvrna ale i tak jsem si nechala pod džínami ty legíny kdyby náhodou. Chápeme se ne?

Vylezla jsem z kabinky a umyla si ruce, přece jenom jsem sahala na ten špinavý toaleťák, a přeci se po záchodě mají umývat ruce. (Úplně to dodržuju. To má být ironie jo. Xdd.)

Hodila jsem tričko a mikinu po těláku na poličku v naší šatně, z lavičky si vzala batoh a jediný co mi zbývalo je jít k tomu Tomovi do toho posranýho kabinetu. Ať se bude pokoušet o cokoliv tak mám krámy a moje nálady jsou všelijaký.

Takže ať se klidně posere z mích nálad. (^⁠3⁠^⁠)


Zduř lidi.

Dneska docela brzo a asi tu je i hodně chyb no. Nevadí.
Stejně si to ještě musím přečíst takže třeba tu chyby nebudou.

No a jak jste se měli.

Jinak nevím co jiného dodat takže papaaaaa.

Jo už vím, při týhle kapitole jsem si pouštěla film od Melanie Martinez. (⁠ ⁠˘⁠ ⁠³⁠˘⁠)⁠♥








ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat