61

345 25 24
                                    

"Je to můj bratr." Řekl.

"A vlastně ani nechápu proč tě tu drží." Objal mě.
______________________________________

"Tome neřešto, nechci aby jsi měl kvůli mě nějaký problémy s Billem." Odtáhla jsem se od něho.

"Ell.., já si to vyřídím sám." Řekl a podíval se mi do očí.

Pohladil mě po tváři a usmál se.

Po té odešel někam pryč.

Do očí se mi začali opět hrnout slzy, nechci aby se kvůli mě nějak pohádali. Miluji ho, ale k Billovi mám taky nějaký city a představa opustit Billa po několika letech co se o mě staral je pro mě fakt nepředstavitelná hrůza.

Ano, možná mi několikrát ublížil ale vždy se snažil a snaží nějak napravit svojí chybu a to se mi u Billa líbí.

Spálený maso jsem hodila do koše a vysrala se na nějaké vaření. Vzala jsem z lednice nějakou zeleninu a udělala nějaký pitomý salát.

Odebrala jsem se nahoru pro ty dva.

Zaťukala jsem na dveře a vešla do vnitř, na posteli ležela Madison ale Tom tu nebyl.

"Jídlo je dole na lince. Není to nic speciálního ale snad bude chutnat." Řekla jsem se znechuceným výrazem na tváři.

"Ell děje se něco?" Zeptala se Madison když procházela kolem mě.

"Ne. Všechno je v pohodě." Odpověděla jsem a opustila jejich pokoj.

"Budu u sebe kdyby něco." Řekla jsem a odebrala se k sobě do pokoje.

Pustila jsem si televizi a u ní usnula.

....

Nevím v kolik jsem se probudila ale vím že nebyl večer, asi něco po třetí hodině odpoledne.

Vstala jsem z postele a šla uklidit kuchyň, po tom ránu tam musí být fakt velký bordel.

Po uklízení kuchyně jsem se odebrala do obýváku, koupelny, ložnice a pak zahrady, udělala jsem to co každý den a pak si jen sedla na gauč v obýváku. Popadla jsem telefon co jsem měla v kapse od kalhot a začala projíždět sociálními sítěmi. Když v tom mi v příspěvkách vyskočila fotka od nějaký holky s Billem.

Do očí se mi opět nahrnuli slzy, tentokrát rychleji.

Začali mi stékat po tváři.

Vypnula jsem telefon a obličej si dala do dlaní.

Dnešek je divný.

Nemám komu věřit, Tom má Madison a Bill? Bill má tu jeho novou holku.

Tohle snad nemůže být možný.

Vstala jsem z gauče a rozešla se do kuchyně, otevřela jsem první šuplík a podívala se na malý kapesní nožík.

Ihned jsem ho popadla do ruky a přiložila k ruce. Chvilku jsem váhala nad tím jestli to mám udělat ale udělala.

Nůž spadnul na zem a mě z rány začala téct krev. (Ta rána byla jakože hodně hluboká. Jo.)

Nic jsem neviděla, v očích jsem měla slzy který mi bránili vidět ránu na ruce. Bolelo to. Hodně.

Chytla jsem si ránu a snažila se nevnímat tu bolest.

Svět se zpomalil a já zavřela oči.

To bylo poslední co jsem si z tohodle dne zapamatovala.

Madison.

Dojedla jsem porci jídla kterou jsem si nandala, vstala jsem z postele a odnesla špinavý talíř do kuchyně.

Sešla jsem schody dolu a ihned opustila talíř na zem.

Nejmenší střípky talíře se rozletěly po místnosti a já se ihned rozešla k Ell ležící na zemi. (Tohle je trapný.)

"Ell?!" Vykřikla jsem po prvý.

"Ell?!" Po druhý.

"Ell, kurva vzbuď se." Po třetí.

Podívala jsem se na její ruku. To snad nemůže být možný.

Ani ne do pěti minut k nám doběhl Tom.

"Co se stalo?" Klekl si k Ell a vzal si jí na klín.

"Nevím.., šla jsem odnést talíř po jídle a ona tu t-takhle ležela." Začala jsem panikařit.

"Odvezeme jí do nemocnice." Podíval se na mě Tom.

Kývla jsem hlavou na souhlas a vstala.

"Nechceš nějak pomoct?" Zeptala jsem se.

"Ne." Řekl a bez problému vzal Ell do náruče.





Čauky mňauky zlatka.

Co říkáte na to že jsem vydala kapitolu teď a na to že Ell skončili tak jak skončila a jak si myslíte že bude reagovat Bill.

Omlouvám se za chybky opravovat to nebudu a zatím papaaaaa.

ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat