Ale dost těhlech hnusných slov o mém tátovi jelikož zítra už do tý školy fakt musím tak si aspoň udělám úkoly a pak budu koukat na filmy.
______________________________________Tom.
Už mám mít hodinu s děvčaty, a momentálně jsem na cestě k nim do šatny jim oznámit že budu čekat v tělocvičně. Takže ať tam pak přijdou.
Byl jsem v podzemním patře této školy a šel přímo k dívkám.
"Děvčata, budu čekat v tělocvičně." Podíval jsem se na ně, skoro všechny si oblékali teprve kalhoty, kurva, asi bych si měl změnit hodiny jinak přijdou (ostatní učitelé) na to že mě moje žákyně dělají nadrženým, a to by asi nebylo úplně dobrý.
Opustil jsem šatny a šel do tělocvičny, kde jsem si připravil papíry se jmény dívek které vyučuji.
Postupně přicházeli a pak začalo zvonit na hodinu.
Přivítali jsme se a pak šli rovnou na hodinu, prvně pár koleček po místnosti a pak rozcvička.
Moje hodiny už dávno skončili a já tu sedím v kabinetě, s tím že opravuji písemky žáků.
Bolí mě z toho hlava.
Co kdybych to neopravil a dal všem jedničku?Najednou se začali odemykat dveře, mám stůl přímo před dveřmi, takže zřetelně vidím kdo jde. Byly to nějaký dvě žačky.
"Dobrý den pane učiteli, velmi se omlouváme že vyrušujeme ale jdeme pro pracovní papíry který si zde zapomněla paní učitelka Pellarová." Řekla jedna z žákyň.
"V pohodě." Podíval jsem se na ně.
Jedna odešla ke stolu pro papíry a druhá tam stála ve dveřích. Koukala mím směrem a já jí její pohledy jenom oplácel, usmál jsem se a ona se hned začala červenat, je roztomilá.
"Nashledanou." Řekla ta s papíry a společně odešli.
Sám pro sebe jsem se pousmál a dál pokračoval v opravování písemek.
Vůbec mě to nebavilo dokud někdo opět nezačal odemykat dveře.
Tentokrát to byla paní učitelka Pellarová.
"Tak co pane učiteli, nerozsmyslel jste si to." Podívala se na mě a začala si rozepínat knoflíky u její košile.
"Hm, možná přimhouřím očka." Zvedl jsem se ze své židle a přešel pomalým krokem přešel k ní.
Ella.
Škola by pro mě už dávno skončila takže moji spolužáci už jsou dávno doma, bohužel se s nikým moc nebavím. Jenom s Oliverem ale to je jen někdy.
Zkusím se ho zeptat na ty úkoly a buď odepíše nebo ne.
El: Ahoj Oli, poslal by jsi mi prosím co jste dneska dělali ve škole.
Na odpověď jsem moc dlouho nečekala, jelikož Oliver je většinu času na sociálních sítích.
Ol: Je čau El, jasně, minutku počkej.
Zápisky mi úspěšně došli a já si je udělala, protože vím že většina učitelů kontroluje zápisky.
Už se blíží večer a já ležím ve vaně, užívám si tu krásně horkou vodu.
Ahojky lidičky, další kapitola na světě. <3
ČTEŠ
ILWTT
FanfictionJe to o patnácti letý holce jménem 'Ella Colemanová', která žije úplně normální život.., dokud jí ho ten daný člověk nezmění... Název knížky: In love with the teacher.