10

575 25 13
                                    

Ale rozhodně to bylo víc zajímavější než ten posraný dokument o nějakým mostě který se stejně určitě rozpadl.
______________________________________

Školu už mám za sebou, teda ještě v ní jsem ale hodiny mi skončili, obula jsem si boty vzala bundu a šla domu.

Hned jakmile jsem opustila tuto hroznou budovu jsem si všímala Toma opírající se o jeho auto. Hned jak si mě všiml tak uložil telefon do kapsy a šel ke mě, já stála jak švestka před vchodem do školy a doufala v to že tohle je jen nějaký zkurvený sen.

"Už si se rozhodl?"

"Ne."

"Ne tak... Prosím."

Záporně jsem kývla hlavou a rozešla se směrem k mímu domu. 

Když v tom mě někdo silně chytl za boky.

"NE." Vykřikla jsem.

"Ale no tak, ty mi rozhodovat nebudeš kotě." 

"Halo..? Ell? Vnímáš?" Řekl Tom který na mě momentálně koukal.

"Jo..." Odpověděla jsem a koukla se na Toma.

"Nechci ti nic udělat, jen by jsme mohli třeba kouknout na film a nebo jít třeba to nějaký cukrárny tady poblíž. Co ty na to?" Usmál se.

"Tak jo." Řekla jsem a společně s Tomem jsme se vydali k jeho autu.

Kurva co to dělám? I když mi řekl, že mi nic neudělá tak se ho i tak bojím, co když mi ublíží. Zabije.

Už sedíme v autě, jakože neříkám nic fakt se bojím. Co když se mi blíží nebo se bude o něco pokoušet, třeba mě zabít, nebo unést a pak zabít.

"Ell? Jsi v pořádku?" Podíval se na mě Tom au toho mi položil ruku na stehno.

Podívala jsem se na jeho ruku a nervózně polkla.

"Promiň..." Řekl a nastartoval auto.

"Tak kam teda pojedeme?" Zeptal se když se koukal před sebe na silnici.

"Kam chceš." Odpověděla jsem a dál koukala do svého telefonu.

"Tak prostě pojedeme ke mě, a k večeru tě odvezu dom. Platí?" Hodil na mě rychlý pohled a dál se věnoval cestě.

"Dobře." Odpověděla jsem, protože jsem věděla že jinou možnost v tuto chvíli nemám jelikož jsme už docela daleko do mého domov. 

Jen jsem ještě napsala mamce takovou rychlou zprávu o tom že se zdržím na doučování.

El: Ahoj mami. Jen ti chci říct, že mám doučování u pana učitele takže domů přijdu o něco později než bych měla normálně přijít. Zatím se měj. Papa.

Moje mamka mi teda moc rychle neodpověděla, sice má dovolenou ale i tak má hodně věcí na práci jelikož musí zařizovat ty rozvodový papíry atd...

"Tak už jsme tady." Řekl Tom když zaparkoval auto před velkým moderním domem.

Tom začal vystupovat a  já tak udělala taky.

"A co že budeme dělat?" Podívala jsem se na Toma a on na mě.

"Co chceš.." Odpověděl a u toho zamknul svoje auto.

"Takže i třeba mrdat?" Řekla jsem si tiše ze srandy pro sebe a docela se i zasmála.

"Jestli chceš?" Podíval se na mě s úšklebkem.

Aha tak on i dobře slyší, tak jo.

"Věci si klidně polož tamhle." Řekl když už jsme byli u něho doma. Má to tu moc pěkné, hlavně uklizené a to se docela divím.

"Chceš něco k pití? Colu? Mirindu?" Otevřel lednici a podíval se na mě.

"Nebo nějaký energetický nápoj? Nebo snad nějakou domácí limonádu?" Znovu se zeptal.

"Voda postačí." Usmála jsem se.

"Mohla bych se zeptat? Kde tu máš nebo máte záchod?" Porozhlédla jsem se po domě.

"Nahoře první dveře v pravo." 

Ahojky lidičky nová kapitola je na světě, omlouvám se za chyby psala jsem to poprvé přez počítač, tak mě omluvte, zatím papa.

ILWTTKde žijí příběhy. Začni objevovat