Wbiegłam do pokoju wzięłam czystą bieliznę i poszłam do łazienki. Rozebrałam się i weszłam pod prysznic odkręciłam gorącą wodę, woda zaczęłam spływać po moim ciele. Po 20 minutach wyszłam spod prysznica, zaczęłam suszyć sobie włosy i wyprostowałam je. Weszłam do pokoju w samej bieliźnie i zaczęłam się ubierać. Ubrałam czarne Jeansy jasno brązowy sweterek na to skurzaną kurtkę, czarne wysokie buty z ćwiekami do tego czarne kolczyki w kształcie krzyża i brązową torebkę na ramię. Jak już się ubrałam poszłam zrobić sobie makijaż nałożyłam fluid, korektor i puder a na to tusz do rzęs. Weszłam do pokoju i pomalowałam sobie paznokcie na jasny brąz i czarny. Gdy skończyłam była już 19:40, szybko zeszłam na dół, Harry był już gotowy.
- Za ile Ellie będzie? - Zapytał Harry, jak usiadłam na sofie obok niego w salonie.
- Za jakieś 5 minut, a co? - zapytałam on sprawdził godzinę.
- Meg tylko proszę cię uważaj na na siebie oki?- Zapytał z poważną miną kiwnęłam szybko głową, i w tej właśnie chwili zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszłam otworzyć.
- Hej wyglądasz super- Powiedziłąm jak już się z Ellie wyściskałyśmy
- Hej dzięki ty też cały klub będzie twój - Powiedziała z flirtującym spojrzeniem, zaśmiałam się.
- nie nie nie - usłyszałam wołanie Harrego zza rogu, no to się zaczyna - kochana siostrzyczko i ty Ellie macie na siebie uważać jasne? - bardziej stwierdził niż zapytał - ja się coś pytam !
- Harry uspokój się nawet ojciec tak nie gada jak ty - mam go dość choćmy już bo zaraz go zabije.
- Dobra koniec tego, Harry spoko będzie dobrze a teraz idziemy - powiedziałą Ellie i wyszliśmy.
Po 15 minutach byliśmy już klubie od razu zaczęłam szukać Zayna i go znalazłam siedział przy barze z Perrie. Szturchnełam Harrego że ide do niego a on że najpierw idziemy zająć miejsce a potem do niego pójdziemy zgodziłam się.
Siedzieliśmy przy stoliku już z jakieś 30 minut piłam swojego pierwszego drinka i rozmawiałam z Ellie.
- Ale mi się nudzi idziemy potańczyć ? - zapytała Ellie
- Jasne - powiedziałam do niej - Harry my idziemy potańczyć potem wrócimy pa - powiedziłąm a on skinął głową i poszłam z Ellie na parkiet.
- wracamy? pić mi się już chce - zapytała Ellie skinęłam głową i zaczęłyśmy zmierzać do stolika zauważyłam że siedzi tam jakieś blądyn.
- O siostra to Niall ale to już wiesz - powiedział Harry a ja się uśmiechnęłam
- Tak my się już trochę poznaliśmy - powiedział Niall z szerokim uśmiechem.
Usiedliśmy do stolika po chwili przyszedł również Zayn z Perrei posłałam mu spojrzenie mówiące jak mi potem tego nie wytłumaczysz to cię zabije . A od samego początku siedzieli z nami jeszcze kumple Harrego Louisa i Liama a reszty jakoś nie pamiętam,.
Po jakiejś godzinie gadania z Niallem, on zaproponował żebyśmy poszli na parkiet Harry chciał już coś powiedzieć ale posłałam mu wzrok mówiący jak się odezwiesz to pożałujesz. Oczywiście byłam już po jakiś 3 drinkach Harry też już po jakiś 3 i najleprze że Ellie z nim tańczyła, potem rozmawiali. Poszłam z Niallem na parkiet zaczęliśmy się rusza w rytmie muzyki.
- Ślicznie wyglądasz - powiedział Niall z wielkim uśmiechem a ja się zaumieniłam
- Dzięki - powiedziałam i odwzajemniłam uśmiech. Przez resztę wieczoru dużo rozmawialiśmy, poznawaliśmy się i tańczyliśmy bardzo miły i sympatyczny, zaczełam go bardziej lubić.
*****************************************
Wiem przepraszam zniszczyłam ten rozdział ale jakoś weny niemiałam a stwierdziłam że chce aby rozdziały były na bieżąco, obiecuje że w następnym rozdziale już zacznie się akcja. Jeśli ktoś to czyta to niech zostawi po sobie ślad to naprawę motywuje :)
CZYTASZ
A friend of my Brother || Niall Horan
FanfictionPoznała go na jednej z imprez, to kumpel jej brata co się stanie jak Meg się w nim zakocha? Co zrobi jej brat ?