20

1.5K 72 8
                                    

- Meg idziemy na imprezę jutro ? - zapytała mnie Elli gdy przebierałyśmy się w szatni po próbie.

- Jasne tylko niewiem czy Harry z Gemmą mnie puszczą - powiedziałam.

- Pogadam z Harrym bo zaraz powinien po mnie przyjechać - powiedziała Elli.

- No spoko to jak coś to mi napisz a ja napisze jeszcze do Dani, El i do Perri to zrobimy sobie taki babski wypad - powiedziałam do przyjaciółki w miedzy czasie opuściłyśmy szatnie i pożegnaliśmy się z reszta.

- Ej czekajcie - zawołał za nami Zayn.

- Wiesz Zayn trochę nam się spieszy, wiec kał byś mógł się streszczać - powiedziałam i spojrzałam godzinę na telefonie, była juz 18:30 no to Niall mnie zabije.

- Chciałem cie tylko poinformować ze jutro będę około 17 na  próbie - Powiedział Zayn.

- No spoko, ale czemu ? - zapytałam, no co moja ciekawska strona daje o sobie znać.

- Bo musze coś załatwić - no bądź bardziej tajemniczy.

- No spoko, dobra my sie zbieramy narka - powiedziałam i pocałowałem przyjaciela w policzek .

- Powiem ci że dziwi mnie to że Harry do mnie jeszcze nie napisał - powiedziała a ja ponownie sprawdziłam godzinę 18:45.

- szczerze to mnie tez że Niall do mnie nie napisał - powiedziałam wychodząc z budynku i to co zobaczyłam wyjaśniło moje zdziwienie. Harry i Niall stali oparci o maskę samochodu mojego brata i o czymś rozmawiali ,

- No to się wyjaśniło - powiedziała Elli.  Podeszłyśmy do nich.

- Hej wam - powiedziałam i pocałowałem Nialla w usta co zaraz pogłębił.

- No hej i jak jedziemy? - zapytał mój chłopak.

- My lecimy jutro o 20? -zwrócił się Niall do mojego brata.

- To ja do was przyjadę - odpowiedział mu Harry.

- Pa Elli do jutra w szkole jak coś juz będziesz wiedzieć to napisz - powiedziałam i przytuliłam sie z przyjaciółka na pożegnanie.

- Ty mi tez napisz co ci odpisały - powiedziała Elli i pocałowałyśmy się na pożegnanie w policzek.

******
Jedziemy z Niallem do kina rozmawiając i sie śmiejąc.

- Kocie a wy tak właściwie to co kombinujcie ? - zapytał w pewnym momencie Niall.

- No bo idziemy jutro z dziewczynami na imprezę a ty na co się z Harrym umówiłeś ? - zapytałam bo to dziwne.

- Tez idziemy z chłopakami na imprezę - odpowiedział Niall.

- I myślisz ze cie puszczę ? - powiedzieliśmy w tym samym czasie.

- Idę z dziewczynami a poza tym wiesz ze cie kocham - powiedziałam i położyłam swoją rękę na udzie Nialla.

-  A ja idę z chłopakami wiec nie masz się o co martwić i tez cie kocham - powiedział, chwycił moja rękę która miałam na jego udzie i pocałował ja.

Dojechaliśmy po niecałych 5 minutach, Niall otworzył mi drzwi i skierowaliśmy się do budynku.

- Niall a tak właściwie to na co idziemy ? - zapytałam bo nie powiedział mi tego wcześniej.

- Idziemy na Naznaczeni 3 - CO KURWA?!

- Niall nie j..J...ja....- zająkałam się.

- Spokojnie skarbie będę z tobą - powiedział i objął mnie ramieniem.

*****
Seans się skończył a ja tak szczerze z tego filmu to nic niewiem bo przez większą cześć filmu miałam zamknięte oczy i przez cały film tuliłam się do Nialla.

- Niall? - zapytałam w samochodzie jak jechaliśmy juz do domu.

- Tak myszko ? - odpowiedział.

- Zostaniesz dziś u mnie na noc ? - zapytałam.

- Tak - odpowiedział i swoją wolna dłoń złączył z moją.

*****

Leżymy z Niallem juz w łożku i oglądamy telewizor jednak po chwili przypominam sobie ze miałam napisać do dziewczyn. Wzięłam wiec telefon do ręki i wybrałam numer do Dani.

Ja : Dani jest impreza, ale bez chłopaków, idziesz ?

Dani : Jasne zapytam mamę czy zostanie z małym jak sie zgodzi to jasne tylko kiedy?

Ja: Jutro o 20 w naszym ulubionym klubie.

Dani: Oki w takim razie do jutra .

Ja: Perri idziesz jutro z nami na imprezę tylko wiesz bez chłopaków  ?

Perri : jasne, mam rozumieć ze w naszym stałym klubie ?

Ja : tak o 20 i miałabym prośbę Jakbyś zapytała  się El bo niemam jej numeru?

Perri ; Jasne , wiec do jutra pa

Ja ; pa

- Kochanie? - zapytał mnie Niall jak odłożyłam telefon na półkę.

- Hm? - zaczął mnie całować po szyi i schodził pocałunkami coraz niżej.

- Kocham cie mocno wiesz ? - powiedział Niall nie przestając mnie całować.

- ja cie tez - powiedziałam a Niall odnalazł moje usta i wpił się w nie odrazu oddałam pocałunek, który po chwili przerodził się w coś więcej. Nall zawisnął nad mną.

Niall zaczął ściągać ze mnie bluzkę nie odrywając się od moich ust, ja pochwali pozbyłam się rownież jego. Chwile pózniej byliśmy juz cali nadzy , Niall popatrzył sie w moje oczy.

- Jesteś pewna ? - zapytał a ja wypiłam się w jego usta.

*************************************************
I jak wam sie podoba rozdział ? Mam pisać scenkę czy nie ? Oczywiście czekam na wasze komentarze i gwiazdki.

8 głosów i 4 komentarze
Dacie radę? Trzymam za was kciuki,

Do następnego Majulaa_4 👌🏻😘😄

A friend of my Brother || Niall HoranOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz