Chciałabym was bardzo przeprosić za to ze jeszcze niema rozdziału, ale były święta i sylwester tylko wolne a ja i tak polowe ferii spędziłam w książkach 😞.
Ta informacja to nie zawieszenie, chciałam wam tu tylko powiedzieć ze w styczniu rozdziały nie bedą pojawiały się tak jak to było, będę je dodawać trochę rzadziej i będzie ich mniej ( jak sie w ogóle jakiś pojawi ).Wszystko ruszy na początku lutego, ponieważ w styczniu mam tyle nauki, sprawdzianów ze nawet niewiem w co ręce włożyć, niestety.
A jeszcze w sprawach organizacyjnych to w lutym rownież pożegnamy się z A friend of my brother.
Co do drugie części nadal nie jestem pewna czy ja zrobić czy nie.W planach mam dwa ff, jeden będę pisać z moja przyjaciółka, ale to też zaczniemy pisać dopiero od lutego. Jak pojawi się rozdział i będziecie zainteresowani to poinformuje was o szczegółach.
Drugie będę pisała tutaj, ale sama, zauważyłam ze New Home nie przypadło wam do gustu wiec jakiś czas temu go usunęłam, aczkolwiek postaram się napisać coś innego.
Byłabym wan wdzięczna jeśli byście wyrazili opinie na temat właśnie drugiej części i tego czy chcielibyście przeczytać jeszcze jakieś ff mojego autorstwa.
Czekam na komentarze.
Do następnego Majulaa_4 ❤️😘
CZYTASZ
A friend of my Brother || Niall Horan
Fiksi PenggemarPoznała go na jednej z imprez, to kumpel jej brata co się stanie jak Meg się w nim zakocha? Co zrobi jej brat ?