* Perspektywa Mag *
Otworzyłam oczy, rozejrzałam się po pomieszczeniu w którym byłam, ale nie był to mój pokój, odwróciłam głowę w prawo i przez dużą szybę zobaczyłam zmartwionych Harrego, Nialla, Gemmę i Elli, wszyscy popatrzyli na mnie i tej chwili właśnie wbiegły dwie pielęgniarki i lekarz.
- Jak się pani czuję ? - zapytał mnie lekarz.
-Ym dobrze, ale tak właściwie to co ja tu robię ? - Zapytałam bo w sumie to wiem tylko, że obudziłam się w szpitalu i że na korytarzu siedzą zmartwieni moje rodzeństwo, moja przyjaciółka i mój chłopaka.
- Jesteś w szpitalu po próbie samobójczej - CO ? PO JAKIEJ PRÓBIE SAMOBUJCZEJ?! Popatrzyłam na swoje nadgarstki i wszystko sobie przypomniałam, o kurwa co ja zrobiłam.
- To niebyła próba samobójcza - powiedziałam bardzo cicho do lekarza.
- W każdym razie za chwilę powinna przyjść pani psycholog - powiedział spokojnie lekarz.
- CO JAKI PSYCHOLOG ?! ja się dobrze czuje - krzyknęłam i się poderwałam do sali wbiegł zaniepokojony Harry.
- Spokojnie słonko - powiedział Harry próbując mnie uspokoić .
- Harry ale ja nie chce proszę zrób coś ? - powiedziałam prosząc mojego brata.
- Panie Styles możemy porozmawiać na osobności ? - powiedział lekarz do Harrego.
- Dobrze, zaraz wracam a teraz Gemma do ciebie przyjdzie - powiedział całując mnie w czoło i wyszedł z sali. Widziałam przez szybę że mówi coś do Gemmy na co Niall powiedział coś Haremu.
- Cześć skarbie jak się czujesz? - zapytała Gemma.
- Źle z tym co wam zrobiłam, naprawdę wiem że źle zrobiłam przepraszam to niemiało tak wyglądać...
- Posłuchaj ja wiem że nie chciałaś trafić do szpitala z podciętymi żyłam, ale dobrze wiesz że nie powinnaś nawet brać tych żyletek, a Harry mi obiecał, że zabrał wszystko i że to jakiś czas to sprawdza - przerwała mi moja siostra.
- Przepraszam naprawdę już nie będę - powiedziałam płacząc.
- Nie płać skarbie, - powiedziała i mnie mocno przytuliła - Ym Meg powinnaś porozmawiać z Niallem jest naprawdę bardzo załamany, mu bardzo zależy na tobie - powiedziała nadal mnie tuląc.
- Wiem, mogła byś go tu zawołać? - zapytała moją siostrę.
- Jasne skarbie, ja idę do Harrego i lekarza - powiedziała i wyszła po chwili do sali wszedł zmartwiony Niall, co ja najlepszego zrobiłam.
- Niall... - zaczęłam jak już usiadł obok mnie, ale nie wiedziałam co mam powiedzieć.
- Ćśś już dobrze - powiedział i mocno mnie przytulił.
- Przepraszam - powiedziałam po jakiś 10 minutach siedzenia w ciszy i przytulaniu się to znaczy on mnie cały czas przytulał.
- Nie masz za co księżniczko, po prostu obiecaj mi że tego więcej nie zrobisz - powiedział teraz już pacząc mi w oczy.
- Obiecuję - powiedziałam.
- Kocham cię - powiedział Niall i ponownie mnie mocno przyciągnął do siebie.
- Ja ciebie też Niall - powiedziałam. Siedzieliśmy tak jeszcze chwili, jednak nasz spokój przewał wkurzony Harry i Gemma wchodzący do sali.
- Meg do cholery czemu mnie okłamałaś! - powiedziała wkurzony Harry , teraz nie siedzieliśmy już przytuleni z Niallem.
- Co się stało? - zapytał mój blondynek.
- To się kurwa stało, że ona się się nadal głodzi! - powiedział mój brat a Niall spojrzał na mnie ze zmieszaniem w oczach.
- Nie głodzę się ! - powiedziałam, ale i tak on wie że to nieprawda.
- Badania to wykazały, mnie oszukałaś, ale lekarzy nie oszukasz.- Powiedział nadal wkurzony Harry.
- To nie wasza sprawa ! - krzyknęłam wkurzona.
- I tu się moja kochana siostrzyczko mylisz! To jest nasza sprawa bo to Harry się tobą opiekował ! - powiedziała dotychczas milcząca Gemma - a teraz ja się do was wprowadzam na czas nie określony i ja cię przypilnuje. - powiedziała spokojniej ale nadal wkurzona.
- Super - powiedziałam cicho do siebie
*********************************************************
Przepraszam że rozdziału nie było, ale dodaje dziś jeden i w tym tygodniu jeszcze dodam kilka bo mam ferie. Z góry przepraszam za błędy, ale rozdział nie sprawdzony. Nie jestem zbytnio zadowolona z tego rozdziału, no ale sami oceńcie.
4 komentarze next :)
Do następnego
CZYTASZ
A friend of my Brother || Niall Horan
Hayran KurguPoznała go na jednej z imprez, to kumpel jej brata co się stanie jak Meg się w nim zakocha? Co zrobi jej brat ?