2019
"Oğlum. Ne yazmam gerek. Ne söylemem gerek bilmiyorum. Şimdi sen neler hissediyorsundur onu da bilmiyorum. Yalnız mısın? Üşüyor musun ya da? Kim bilir ne yiyorsun. Jeongin. Bir kız kardeşin var. Ve ben kötü bir anneyim."
Shin Areum dolu gözlerle yazmaya başladığı mektuba ışığı kısarak devam etmeye karar verdi. Kocası uyanmamalıydı.
"Yuna. Henüz çok genç. Onun da neler hissettiğini bilmiyorum. Ben kendi hislerimi bile anlamıyorum. Tek istediğim iyi bir aileye sahip olabilmekti. Hepsi yalandı. Sen ellerimden kayıp giderken ben sadece izledim. Sen geleceğini kaybetmişken elimden gelen hiçbir şey olmaması kalbimi derinden sarsıyordu. Seni kurtaramadığım gibi Yuna'yı da kaybettim. Bencilce.
Sizin yaşayamadığınız hayatı yaşamaya hakkımız yoktu. Bu yüzden defalarca hayatımı sonlandırmayı denedim. Ama o bir ihtimal beni hayatta tuttu. Ya bir gün yine beraber olursak?
Yeniden ellerini tutup gülümseyebilme ihtimalin yaşattı beni. Yuna bilmemeli. Benden nefret edebilir. Ama beni sevmemeli. Sevilmeyi hak etmiyorum. Ama ona yalnız hissettirmemeliydim. Yuna yalnız olmamalıydı. Jeongin. Olur da bir gün kardeşinle bir araya gelirsen ona sarıl. Benim yapamadığım gibi yap. Abilik yapmak zorunda değilsin. Sadece birbirinizi sevin.
Bilmiyorum. Belki sona yaklaşıyorum. Sanki ölüm artık daha yakın hissettiriyor. Sanırım yıkılmak üzereyim. Tanrı bile bana inanmıyor. Bu ne demek sen biliyor musun Jeongin? Umarım öğrenmek zorunda kalmazsın.
Sana iyi bakıyorlar mıdır? Ben kardeşine iyi bakamadım. Minicik kaldı. Sen de mi miniciksindir? Belki kocaman adam olmuşsundur.
Koca adam. Benim oğlum.
Cesaretimin kurbanı olarak mı öleceğim dersin? Ama bil ki korkak ölmeyeceğim. Seni hiç doğurmamış olsam bunlar yine yaşanır mıydı?
Hayır hayır. Seni doğurduğum için pişmanlık duymamalıyım bu kötü. Aslında bilmiyorum.
Sırf lanet bir aşk yüzünden evlatlarımı kaybeder miydim? Bilmiyorum. Kimse bunun cevabını bana vermiyor.
Yapayalnız hissediyorum. Korkuyorum aslında. Biz de gidersek... Yuna ne yapacak? Ah güzel oğlum, güzel kızım. Annenizi affedin. O ölmeyi de becerememiş, yaşatmayı da becerememiş biri.
Belki benden nefret edeceksiniz. Haklısınız. Kötü bir anneyim. Bir başınıza bıraktım sizi. Olur da yine sizi bırakırsam diye yazdım tüm bunları. Lütfen evlatlarım. Benden nefret etmeyin.
Jeongin. Yuna. Lütfen beni affedin.
Lütfen anne ve babanızdan nefret etmeyin.
23.12.19 Shin Areum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
And God Create Death,,Hyunin
FanfictionVe tanrı ölümü yarattı. Ölüm bizi tanrıdan korusun. -- Bir rahibin oğlu olarak büyümüştür Jeongin. Hyunjin ise tanrıya dahi inancı olmayan bir sanatçıdır. Angst Rei'sverse Başlangıç: 100423 Bitiş:060124