"Abang kejap lagi sebelum balik tu boleh tolong singgah supermarket tak? Saya ada benda yang nak dibeli tapi saya malas nak bergerak jadi saya kirim dekat Abang je boleh?"
"Boleh liebe. So sayang Abang ni nak kirim apa untuk Abang beli kejap lagi , hmm?" balas Eariq sambil mengusap lembut dan mengucup hangat kepala isterinya yang sedang mengikat tali lehernya. "Cantiknya awak Liebe. I love you so much sayang" monolog Eariq didalam hati
"Kejap lagi saya hantar list dekat whatsapp"
"Ok tapikan liebe"
"Yes?"
"Apa kata awak ikut je Abang pergi office macam sebelum ni? Abang tak puas lagi nak bermanja dengan cinta hati Abang ni" pujuk Eariq lalu segera memeluk tubuh kecil Mikhayla sambil menggesel hidungnya dan sesekali mencium sehingga meninggalkan tanda merah di leher jinjang isterinya.
Eariq masih dengan perangainya yang berubah itu. Dia terlalu suka berkepit dengan isterinya sehingga Mikhayla adakalanya berasa sedikit rimas dan perlu melarikan dirinya daripada terusan menjadi mangsa Eariq. Suaminya itu suka sangat menggomolnya sehingga habis pipi , leher dan bahagian dadanya mempunyai banyak tompokan merah yang tercetak disitu.
"Tak payah nak menggatal sangat. Dah cepat pergi kerja sana , kesian Along kena tunggu Abang" arah Mikhayla lalu segera mendorong suaminya daripada terus memeluk tubuhnya
"T.A.K. N.A.K.! Sampai hati awak halau Abang , kenapa awak buat Abang macam ni? Apa salah Abang dekat awak? Tak cukup lagi ke semua yang Abang dah bagi dekat Abang? Apa lagi yang tak cukup? Nafkah zahir dah , nafkah batin pun dah , jadi apa lagi liebe? Abang sayang awak sangat-sangat tapi awak pula dah tak sayang Abang. Sumpah sakit liebe" kata Eariq dengan rajuk lalu segera membelakangi isterinya. Mulutnya mencebik dan tunggu masa sahaja dirinya akan menangis.
"Lah merajuk pula. EARIQ RIZQIN BIN HARRAZ SHAH! Pandang sini CEPAT!" dengan segera Eariq kembali memandang isterinya selepas mendengar arahan daripada Mikhayla. Dia merajuk tapi dalam masa yang sama dia takut dengan isterinya yang semakin hari semakin garang itu. Silap sikit je mesti kena pulas telinga atau puting dada. Pulas kuat pula tu memang tinggal lebam la lepastu. SERAM!
"Ni nak tanya dah habis ke belum bebel tadi?" pertanyaan Mikhayla dibalas dengan anggukan daripada Eariq
"Abang ni boleh tak jangan nak berdrama sangat? Kalau saya dah tak sayang dan tak cintakan Abang sah dah lama saya biarkan Abang seorang diri tahu. Tapi apa yang saya buat? Saya sentiasa dengan Abang kan jadi still nak kata macmtu lagi , ha?" kalini pertanyaannya dibalas dengan gelengan daripada Eariq
"Dah tak nak merajuk dah ok? Jom kita makan nak? Harini saya caramel toast kesukaan Abang nak?'
"Nak!"
"Ok jom" Mereka segera turun ke bawah untuk bersarapan sebelum Eariq bertolak ke officenya.
****
"Abang pergi dulu ye mien liebe"
"Ye Abang , hati-hati drive" balas Mikhayla lalu menyalam kekura tangan suaminya dan mencium juga kedua belah pipi Eariq dengan penuh kaih sayang. Begitu juga dengan Eariq dimana dia mengusap lembut kepala Mikhayla semasa wanita itu menyalam tangannya dan dia juga menghadiahkan kucupan hangat diubun-ubun isterinya dengan penuh kasih dan sayang ikhlas daripada hatinya.
"Kejap lagi jangan lupa hantar list barang apa yang awak nak kirim suruh Abang beli ok" peringat Eariq sebelum dirinya masuk ke dalam perut kereta
"Baik Abang" balas Mikhayla sambil tersenyum manis untuk suaminya sebagai bekalan harini lalu dirinya melambai tangan sehingga kereta suaminya hilang daripada pandangannya. Berdesup kereta Eariq pergi daripada halaman rumah mereka , ditekan pedal minyak sehingga 120 km/j supaya segera sampai di tempat kerjanya.
YOU ARE READING
Badboy-Liebe [Diterbitkan]
FanficYou won't always be lucky if you bother people who are remains quiet - Alpha Sedikit pemberitahuan daripada Hazel⚠️ Novel DV's SECRET: ALPHA telahpun diterbitkan. Jika sesiapa yang ingin membelinya boleh pergi ke ig admin-admin Hazel dekat bio ig Ha...