Tanıtım

9.9K 169 18
                                    

Kitabımın tanıtım bölümüne hoşgeldiniz.. 😇 Seveceğinizi umarak ve destekleyeceğinizede emin olarak lafı uzatmadan bölüme geçmenizi rica ediyorum🥰

❄️❄️❄️❄️

Hayat insanı nerden vuracağını, ne halden ne hale düşüreceğini hiç belli etmiyordu.

Kimisi bir anda turnayı gözünden vurup hayatına daha rahat devam etmeye başlıyor, kimisi ise bir anda iflas edip nefes alma çabasıyla baş başa kalıyordu.

Hastalıklar da keza öyleydi. Yıllarca acı çekip en sonunda iyileşen kaybettiği yılların acısını çıkarırcasına dolu dolu yaşarken kimisi de dolu dolu yaşadığı hayatı bir anda bırakıp dünyadan soyutlanıyordu.

❄️❄️

Sare Yücel...
Üstüne atılan iftira ile yıllarca acı çekmiş en sonunda da deli bir adamla evlendirilmişti.

Kendi çektiği acılar yetmezmiş gibi kocasının acısını da üstlenmiş her şeye göğüs germeyi başarmaya çalışmıştı.

Asaf Demirer...
Küçük yaşta ailesinin fakirliği yüzünden ona ve kardeşlerine bakamamasıyla kendi ayaklarının üzerinde durabilmek için evden kaçıp asker olan adam.

Vatanı için onca başarılı işte bulunmuş son görevinde ise yaşadığı olay ile akıl sağlığını yitirip 6 yaşındaki bir çocuğun aklı gibi düşünmeye başlamıştı.

O kırk tilkinin döndüğü, onca eli silahlı adamı alt eden askerin hayatı bir anda tepetaklak olmuş yıllar önce kaçtığı ailesine mecbur kalmıştı.

Asaf akıl sağlığına kavuşursa neler yaşanırdı?
Ya da böyle bir ihtimal var mıydı?

Sare sevginin her şeyin ilacı olacağını Asaf ile tecrübe etmiş onu eskiden kendi ayaklarının üzerinde durabilen güçlü adam haline dönüştürmüştü.

Bundan sonrası ne olacaktı? Deli Asaf hakkında söylenen onca kötü söze rağmen Sareyi kabul edecek miydi?

Ya da yıllar önce yaptığı gibi tekrardan o evden, o köyden kaçacak mıydı?

Sare deli Asafı kendine deli edebilecek miydi?

Bu sevginin nelerin ilacı olduğunu anlamanızı sağlayacak bir aşk hikayesi olacak mı?

Yoksa sevgiyle iyileşen kalpler işleri bitince çekip gidecek miydi?

Sare ve deli Asafın hayat hikayesine sizleri de davet ediyorum.

Kısa hikaye türünde yazacağım bu hikayenin bölümleri ilk bölümü paylaştığımda öğreneceğiz uzunlukta olacak.

Kahkahalarla güldürürken bir anda ağlamanıza sebep olacak bu hikaye kalplerinizdeki deliyi ortaya çıkaracak.

Buraya bu tanıtım bölümünü okuduğunuz tarihi bırakır mısınız? 🙏

Yorum ve yıldıza dokunarak bana destek olmanızı da rica edebilir miyim? 🤗

DELİ DİVANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin