Öncelikle kitabımın okunma sayısı 33k yı geçmiş bulunmakta.
Sizlerin dötünü yerim.
Bir dakika bu çok absürt oldu.
Öhm..
Kitabım 33k dokunmayı geçmiş bulunmakta ve ben bu durumdan çok memnunum. Okuyan okuyupta beğeni ve yorum atan herkese teşekkür ederim.
Bu yolculuğa ilk çıktığımda tek destekcim vardı. Kaç bölüm sadece onun güzel yorumları ile kendimi devam etmek için motive ettim.
Ama sonra sizler geldiniz. Beraber bana güzel yorumlarda bulundunuz.
Yeni bölümü beklediğinizi bana bildirdiniz. Mutluluğumu anlatmayı şöyle planlıyorum.
Nasıl ki Asaf her gün işe gittiğinde Sare nin onu evde beklediğini düşünüp mutlu oluyorsa bende sizin yorumlarınızı bekleyip o yorumlara kavuşunca mutluluktan havalara uçuyorum.
Ben öyle romantizmin dibine vurabilen bir insan değilim.
Normal hayatımda birazcık (!) öküz bir kişiliğe sahibim.
Elimden geldiğince karaktlerime güzel sözler söyletiyorum.
Umarım başarabiliyorumdur.
Sizleri çok seviyorum iyi ki varsınız.
İYİKİ BENİM KİTABIMI BULUP OKUMUŞSUNUZ❤️
Daha fazla çene çalmayacağım.
Bu bölümü özür mahiyetinde kabul edin çünkü düzenli bölüm atmadım.
❄️❄️
Somurtkan bir şekilde bakan kocama tatlı tatlı gülümseyip içeri geçmesi için kenara çekildim.
Benim gülümsemem ile onunda dudaklarında ufak bir tebessüm oluşsa da gözleri ile somurtmaya devam etti.
Ah bir tanecik kocacım. Bu sonurtmalarının bedelini gece ödeteceğim sana.
"Hoş geldin hayatım."
"Hoş buldum güzelim. Ben bugün çok yoruldum. Yemeği yedikten sonra yatacağım."
Demek bu kadar hevesi kırılmıştı. Oyunumu devam ettirdim.
"Sen bilirsin kocacım. Bende film izleriz diye düşünmüştüm."
"Öyle mi? Seni kıramam ben güzelim. İzleriz filmi. Biraz geç yatsam bir şey olmaz."
"Yok canım. Yorgunmuşsun işte. Ben tek başıma izlerim nolcak ki. Sen yatıp dinlen."
Dertli dertli nefesini verip başını salladı. O banyoya geçerken bende yemekleri böldüm.
Masaya geçip ellerine sağlık dedikten sonra sessizce yemeğe koyuldu.
Ciddi ciddi küçük çocuklar gibi küskün davranıyordu. Gülmemek için kendimi çok zor tutuyordum.
Yemeğini hızlıca bitirip yanağımı öperek mutfaktan çıktı. Bende hızlıca tabağımı bitirip ikimizin tabağını suya tuttuktan sonra makineye yerleştirdim.
Masayı sildikten sonra odaya geçtiğimde Asaf duştaydı.
Kısık sesli gülmem ile dolaba ilerleyip geceliği aldım. Ne vardı yani planlarımı erkene çektiysem. Bende kocamı istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ DİVANE
Short StoryDeliyseniz bu kitap tam size göre🤗🤗 04.12.23🥇# 1 - köy 07.12.23🥇# 1 - deli 07.12.23🥇# 1 - divane 16.12.23🥇# 2 - aksiyon 17.12.23🥇# 1 - bordobereli 20.12.23🥇# 1 - dram 29.01.24🥇# 1 - İftira