Nerden başlasam bilmiyorum cidden. Aylar oldu wattpad e girmeyeli. Kitap okumayalı.
Gelen mesajları gördüm ve sonuna kadar haklısınız. Yeni bölümün ne zaman geleceğini ya da kitabın devam edip etmeyeceğini sormuşsunuz.
Şöyleki ben hayatımda büyük kararlar verdiğim bir döneme girdim. Yani öyle 3 gün sonra normal hayatıma döneceğim şeyler değildi bunlar.
Nasıl söyleyeceğimi bilemedim şuan jfkdjgjr
EVLENİYORUM 👰👰
Şaka değil arkadaşlar cidden evleniyorum. Yani daha düğün tarihimiz belli değil evet ama nişanlandım.
Kötü yorum yapmayın çok duygusal bir insanım lütfen. (Hemen ağlama potansiyeline sahibim.)
Şimdi detaylara gelecek olursak kesinlikle hepsi benim kararım ve isteğim üzerine oldu. Kimsenin baskısı veya lafları yüzünden böyle bir şeye kalkışmadım.
Nasıl olduğuna gelirsek sevgilim falan değildi. Yani şimdi dersiniz görücü usulü diye bir şey mi kaldı diye falan ama evet kaldı.
Ben görücü usulü tercih ettim. Size ters gelebilir saygım sonsuz ama hakaret veya aşağılayıcı sözler istemiyorum.
Öyle yani daha ne denir bilmiyorum ki..
Kitaba bölüm atamama sebebim buydu. İstemeydi sözdü derken günler geçti. Üstüne ramazan ve bayrama hazırlık derken her şey birbirine girdi.
Ne ara 2 aydan fazladır nişanlıyım bende anlayamadım.
Bir kaç daha önemli detay var ama onları söylememeyi tercih ediyorum çünkü linçlenirim kesinlikle.
Kitap hakkında konuşmaya geçecek olursak kitabı ufak olmayan bir düzenlemeye alacağım. Bazı kısımları değiştireceğim haberiniz olsun. Halen okuyup bana destek olan olursa teşekkür eder güzel dileklerimi sunarım o kişilere.
Bu kararıma karşı çıkacaklar elbet olacak ama benim düşüncem bu yönde. Eğer başarabilirsem yarından itibaren kitabımda büyük değişimlere gideceğim.
Çerezlik yüzünü güldürecek bir kitaba çevirmek istiyorum. Öyle 100 bölüm karman çorman kitaplar beni yoruyor valla olay örgüsünü çözene kadar beyin hücrelerimi kaybediyorum.
Ayrıca şöyle bir düşüncem daha var. Bu kitabımı bitirdikten sonra güzel dönüşler alırsam bir instagram hesabı açmayı planlıyorum. Çünkü kitap yazmaya devam etmek istiyorum ve bunu da sizinde o güzel desteklerinizi daha fazla alarak yapmak istiyorum.
Diyeceklerim bu kadar arkadaşlar. Sizleri bu kadar uzun süre cevapsız bıraktığım için özür diliyorum.
Hepinize iyi geceler diliyorum❤️
Hepiniz Allaha emanet olun🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ DİVANE
Short StoryDeliyseniz bu kitap tam size göre🤗🤗 04.12.23🥇# 1 - köy 07.12.23🥇# 1 - deli 07.12.23🥇# 1 - divane 16.12.23🥇# 2 - aksiyon 17.12.23🥇# 1 - bordobereli 20.12.23🥇# 1 - dram 29.01.24🥇# 1 - İftira