Ayyyyy benim bitanelerim🥰🥰🥰
Hoşgeldinizzzzzzzzz
Kitabımı sevenler artıyor ve ben nasıl mutlu oluyorum anlatamam.
Kız hepinizi yerimmmm.😜
Aklıma siz böyle yorum attıkça uçuk kaçık fantaziler geliyor ve diyorum ki işte feraset işte cesaret işte yazar gibi yazar.
OKEYYY Saçmaladım. Ama olsun ya nolcak ki. Biz bizeyiz şurada. 💅
Bu bölümde azıcık libido mu artırsam ne yapsam.
Neyse yaparız bir şeyler😇
❄️❄️❄️❄️
Asafın mesleğine geri döndüğü haberi ile evde mutlulukla sarılmalar gerçekleşmiş sonra da Sertan amca ile ikisi işleri halledelim diye çıkmışlardı.
Nermin teyze beni yine yıkayıp paklamış üzerime de Asafın aldığı yeni bol eşofman, etek ve kazağı giydirmişti.
Asaf çok hoşuma giden kenarları işlemeli başörtü bile almıştı bana.
Şimdi de oturmuş Nermin teyze ile sohbet ediyorduk.
"Asaf oğlumla birbirinize öyle güzel yakışıyorsunuz ki ya. Tü tü tü maşallah nazar değmesin evlatlarıma."
Elini kulağına götürüp sonrada önündeki sehpaya vurdu.
"Kız Sare. Asaf sana duygularını açıkça söyledi mi? Valla o bakışlardan sana karşı ne hissettiği oldukça açık ama lafa döktü mü?"
Ufak bir kızarma ile Nermin teyzeye anlattım.
"Konuştu biraz. Bana aşık olduğunu söyledi. Onu telrar hayata döndürdüğümü, önceden tek vatanı için yaşarken şimdi benim ve vatanı için yaşadığını söyledi. Bir de bana vatanımsın dedi."
Sözlerim Nermin teyzeyi içtiği çay boğazında kalmış gibi öksürttü. Bir kaç kez öksürüp sehpadaki bardağa su doldurup içti. Kendine geldiğinde öksürmekten hafif dolmuş gözleri bana döndü.
" Neee! Kız bunları Asaf mı dedi? Hani benim buzdolabı oğlan. Ben neye şaşırıyorsam kız. Senin gibi bir güzelliğe kim erimez ki. Şu gözlere şu yüze şu kalbe bak. Valla kızımsın diye söylemiyorum ama taş gibi hatunsun."
İltifatları kızarmış yüzüme daha da renk katıp tebessüm ettirdi.
" Teşekkür ederim Nermin teyze. O senin güzel bakan gözlerin."
"Ay nasıl da mütevazi. Gerçekler böyle şekerim." çayından bir kaç yudum alıp tekrar konuştu.
"Sare sen 20 yaşındasın değil mi?" başımla onayladım.
"Kız bak sana ne dicem. Sertan benden 8 yaş büyük. İlk evlendiğimiz de sorun etmedik ama sonradan bunun içinden başka bir şey çıktı. Olgun adamın istekleri de bitmiyor. Haberin olsun. Kocan çok yorar seni. Yavaş yavaş iyileşmeye bak."
Muzip sesle konuşup üzerine bir de göz kırptı. İstekleri çok mu artacaktı?
" Ne isteyecek ki Nermin teyze. Yemek yapmayı biliyorum, temizliği de biliyorum. Ütü de yaparım. Çok fazla mı yemek ister benden?"
Yüksek sesli kahkahası ile koltukda geriye yaslanıp karnını tuttu. Aynı şeyden bahsetmediğimiz kesindi.
Kahkası bir süre sonra yavaşlamış kısık sesli kıkırtıları ile konuşmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ DİVANE
Short StoryDeliyseniz bu kitap tam size göre🤗🤗 04.12.23🥇# 1 - köy 07.12.23🥇# 1 - deli 07.12.23🥇# 1 - divane 16.12.23🥇# 2 - aksiyon 17.12.23🥇# 1 - bordobereli 20.12.23🥇# 1 - dram 29.01.24🥇# 1 - İftira