Beğenip yorum atmayı unutmayınız. 💔
3 gün sonra
Sabah erkenden kalkıp Asaf için kahvaltı hazırlamaya başlamıştım.
3 gün boyunca evden doğru düzgün çıkmamış benimle ilgilenmişti.
Dün akşam da sohbet ederken askeriyeye gitmek istediğini söylemişti.
Tabiki de canını feda edecek kadar sevdiği mesleğini yapmasına engel olmamış gitmesini istemiştim.
Başta birazcık kararsız kalsada ettiğim tehtid ile hemen kabullenmişti.
Ne var yani Nermin teyzenin taktiği uygulayıp reglim bitince seni koynuma almam dediysem.
Bence çok makul bir tehditti.
Sofrayı hazırlayıp yatak odasına yürüdüm. Asaf benimle o kadar iyi ilgilenmişti ki ağrılarım tamamen geçmişti.
Canım ne çekerse almış her ağrım olduğunda karnıma masaj yapmıştı.
Bazen nazlanıp ağrı olmamasına rağmen masaj yaptırınca yakalanmıştım ama Asaf mükemmel cezaları ile beni bu harekete daha da çok teşvik etmişti.
Boynumda mor izler bunun birer kanıtı olabilirdi.
Kapıyı açıp yatakta rahatça uyuyan kocamın yanına oturdum.
Yüz üstü uzanmış yastığıma sarılarak uyuyordu.
Yanağına ve dudağına minik öpücükler bırakıp gerilmiş koluna başımı yasladım.
"Kocacım. Canım. Aşkım. Uyanman gerekiyor. İşe gideceksin."
Cilveli sesimle konuşmayı ihmal etmemiştim.
Saniyesinde tek gözünü açıp yüzüme bakan kocam ile odaya girdiğim ilk anda uyandığını anlamıştım.
Uykusu o kadar hafifti ki ufacık ses veya harekette uyanıyordu.
" Bu ne kadar güzel bir uyandırma şekli güzelim. Biraz daha öpersen belki daha iyi ayılabilirim."
Tatlılığına gülüp dudağına tekrar öpücük kondurdum. Devamını getirmesine izin vermeden geri çekildim.
Somurtmuş yüzü ile dudaklarıma bakıyordu.
"Hadi bakalım koca oğlan. Kalkıp elini yüzünü yıka sonrada masaya gel. O öpücüğün devamını ancak kahvaltıdan sonra alabilirsin. Yoksa biliyorum ben senin o yataktan çıkma gibi planların yok."
"Of hatun of. En son üstüne oturup o dudaklarını yiyeceğim o olacak ama dua et kıyamıyorum sana."
Kahkaha atıp yatağı toplamaya başladım.
"İyiki kıyamıyorsun Asaf. Dün dudağımı kanatan da bendim değil mi? Halen acıyor nasıl ısırdıysan."
"Napıyım güzelim. Fırsatını bulunca sömürmeden duramıyorum. Dün biraz fazla kaçırmışım ama."
Haline kıkırdayıp yastıkları da düzenlice yatağa bıraktım. O gelene kadar çayları doldururum diye mutfağa geçtim.
Kaynayan çaydanlığın altını kapatıp masaya geçtim.
Ben kendi bardığımı doldururken Asaf da gelmişti.Karşılıklı oturup kahvaltıya başladık.
"Öğlen geri gelirim güzelim. Seninde ağrın yok anladığım kadarıyla. Eğer dışarı çıkabilecek durumda isen geldiğim gibi hastaneye gidelim. Bir bakıtalım neden bu kadae geç oluyorsun diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ DİVANE
Short StoryDeliyseniz bu kitap tam size göre🤗🤗 04.12.23🥇# 1 - köy 07.12.23🥇# 1 - deli 07.12.23🥇# 1 - divane 16.12.23🥇# 2 - aksiyon 17.12.23🥇# 1 - bordobereli 20.12.23🥇# 1 - dram 29.01.24🥇# 1 - İftira