7. Bölüm

5.2K 341 106
                                    

Her gün bölüm atmaya çalışıyor ve atıyordum ama şu an istediğim desteki hiç göremiyorum. Bölümleri de bilerek ve isteyerek eylzl129 ithaf ediyorum.

Artık bölümleri 2 veya 3 gün içinde paylaşırım. Tabi ben ruh halime göre olur bu da. Yani yarın bile direk bölüm atabilirim bana belli olmaz.

Artık bölümlere sınır koymaya karar verdim.

Vote:5
Yorum:20

Böyle azcık sayılarla başlayalım sonrası artar belki. Ya da hiç sınır koymama gerek kalmaz siz kitabı beğenip destek olursunuz?

Buyrun bölüme❄️

Bölüm ile şarkının uyumu şaka mıığğğğ?

Slayyyyy..


❄️❄️❄️❄️

Sare Yücel

Bedenimdeki sızılar uykumdan uyanmam için kırmızı alarm veriyordu. Etrafımdan duyduğum bir kaç ufak sesin ne olduğunu bile anlayacak halde değildim.

Her bir kemiğim kırılmış parçalanmış gibi ağrıyordu. Neyim olduğunu anlamak için gözlerimi aralamaya çalışsamda ilk seferde başarılı olamadım.

Göz kapaklarım birbirine dikilmiş gibiydi. Duyduğum sesler ise yavaş yavaş netlik kazanıyordu.

Kaçıncı denemem olduğunu sayamadığım kadar sonra gözlerimi açmayı başarabildim.

Gözlerim ortamdaki ışığa kısa sürede alışmış görüşüm netleşmişti.

Başımı hareket ettirmeden gözlerimi yana çevirdim.

2 kadın biri elinde dosyasıyla diğeri ise üzerindeki önlüğün ceplerine ellerini koymuş bana bakıyordu.

"Sare hanım. Kendinizi nasıl hissettiğinizi anlamak için size bir kaç soru soracağım. Beni anlıyorsunuz değil mi?"

Cümleleri sanki çok uzaktan geliyormuş gibi bir etki yaratsada anladığım için gözlerimi kapayıp açarak onayladım.

"Çok güzel Sare hanım. Vücudunuzdaki ağrılar için ağrı kesici yapacağım. Ağrınız çok fazla ise iki kez göz kırpar mısınız?"

İki kez göz kapaklarımı hareket ettirdim.

"Peki Sare hanım. Şu an yoğum bakımdasınız. 2 hafta önce hastanemize geldiniz. Kaburgalarınızda, kol ve bacaklarınızda kırıklar mevcuttu. Kırılan kaburga kemikleriniz akciğerinize zarar verdiği için ameliyat oldunuz. Şu an bir bacağınız ve iki kolunuz da alçıda."

Gözlerim kollarıma kaydı kısa süreliğine. İkisinde de alçı vardı.

"Durumunuz gün geçtikçe iyiye gidiyor. Değerleriniz çok düşük olduğu için yüksek miktarda takviyeler yapmak durumunda kaldık. Birazdan arkadaşlarım sizi normal odaya alacak. Dinlenip iyileşmenize bakın Sare hanım. Ben düzenli olarak kontrole geleceğim. Geçmiş olsun."

Teşekkür manasında son kez göz kırptım. İkilinin odadan çıkması ile bulunduğum odaya göz gezdirdim.

Gözlerim camın ardından bana mutlulukla bakan bir çift kahverengi göze denk gelince bedenimi heyecan dalgası ele geçirdi.

Asaf dikkatli gözlerle beni inceliyor, koca bedeni cam kısmın ardında dikiliyordu.

Onun yanımda olmasının mutluluğu ile yüzümde gülümseme oluştu.

DELİ DİVANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin