Arkadaşlar çok sorryyyyyyBeğeni sayısının 1k olmasını bekledim ve pazar günü 2 bölüm attığım içinde hemen bölüm atmayabilirim belki dedim.
Ayrıca yks ye çalışıyorum yazmaya pek vaktim olmadı.
Bu bölümün sınırlamaları
Vote:100
Yorum:80Sizleri yapabildiğim matematik soruları kadar çok seviyorum.
Bölümü iyi okumalar diliyorum😘
Ayrıca bölümü kontrol etmedim yazım yanlışlarım varsa şimdiden çok çok özür dilerim.
AFFINIZA SIĞINIYORUM 😇
❄️❄️❄️❄️
"Sen deminki yaptıklarını nereden öğrendin?"
Sorum ile bedeni kasıldı. Belimi sıkı sıkı saran kollarının taş gibi olduğunu hissediyordum.
"Ben söyleyeceğim ama..."
Bu kadar paniklemesinin sebebini anlayamadığım için yüzüne dikkatle bakmaya başladım.
Aklıma gelen düşünceler ile kaşlarım havalandı.
"Yoksa senin eskiden başka karın mı vardı?"
Ortaya attığım cümle ile o da dumur oldu. Ben daha demin yaşadığım mükkemmel anların Asafın başka kadınlara da yaşattığı düşüncesi ile kıskançlıkla sinirlenip üzülürken o hala konuşmuyordu.
"Ya cevap versene. Yoksa karın bile değil miydi? Sen başka kadınlara da mı böyle şeyler yaptın?"
Kıskançlığım tüm vücuduma yansımış sinirle yanıyordum.
"Hayır Sare. Ben hiç bir kadınla ilişkiye girmedim. Başka birisi ile de evli değildim. Söyleyememin sebebi, utandım. Yani garip hissettim. Gençlik zamanlarımda okuldayken arkadaş gurupları arasında öğrendim kadın erkek ilişkisini.
Hatta arkadaş gurubumdaki bazıları bunları küçücük yaşta deneyimlemişti. Onların yanındayken mal durumuna düşmemek için telefondan öğrendim bende.
Sonra işte videolar izleyip kendimi tatmin ettim. Bunlar çok utanç verici geldi şu an neden bilmiyorum. Öyle bakma bana ilkimi seninle yaşadım ben."
Nasıl baktığımı bilmesemde onunda utandığı şeylerin olması hoşuma gitmişti. İlki bendim. Tıpkı benim ilkimin de onun olması gibi.
Video demişti. Yani bizim yaptığımız şeylerin videosu mu vardı?
"Video derken. Bun-bunların videosu mu var?"
"Sare buna bir kez cevap veririm sonra konuyu kapatalım. Keşke yapmasaydım dediklerimden biride bunlar zaten. Evet videoları var. İnsanlar böyle şeyleri yaparken video çekiyorlar. Yaptıkları kişilerden de para alıyorlar. Eskortluk yani."
Ben daha kocamın benim vücuduma bakmasından utanırken insanlar nasıl tanımadığı insanlarla bunu yapıp üzerine birde daha çok kişinin görmesini sağlamak için videoya alıyordu.
Mide bulandırıcı bu duruma yüzümü buruşturdum. Gerçekten iğrençti.
"Tamam kapatalım konuyu. Benimde midem bulandı o insanlardan."
Kafamı tekrardan göğsüne yaslayıp bende onun beline sarıldım. Halen çıplak oluşumuz da cabasıydı.
"Kendini nasıl hissediyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ DİVANE
Historia CortaDeliyseniz bu kitap tam size göre🤗🤗 04.12.23🥇# 1 - köy 07.12.23🥇# 1 - deli 07.12.23🥇# 1 - divane 16.12.23🥇# 2 - aksiyon 17.12.23🥇# 1 - bordobereli 20.12.23🥇# 1 - dram 29.01.24🥇# 1 - İftira