Beğenip yorum yapmayı unutmayınız bebekler😇
❄️❄️❄️
Boynumdaki ufak ıslaklıklar ve öpücüklerle uykum bölünmüştü.
Gözlerimi kırpıştırarak aralayıp yanıma baktım. Asaf başını boynuma sokuşturmuş öpüyordu.
"Günaydın hatunum."
Mutlulukla bezenmiş sesi ile sayıklar gibi konuşmuştu adeta.
"Günaydın aşkım."
Koklayarak bir öpücük daha bırakıp başını boynumdan uzaklaştırdı.
"Hadi kahvaltımızı yapalım."
Gülümseyip yüzüne baktım. Bu gün daha bir yakışıklı mıydı ne?
Onun doğrulaması ile bende üzerimdeki yorganı açıp yatakta oturur pozisyona geldim. Maalesef bu durum kısa sürdü.
Kadınlığımda hissettiğim acı ve ağrı ile tekrardan uzanmak zorunda kaldım. Asaf acı inlemem yüzünden panikle ön tarafıma geçip yüzümü avuçları arasına aldı.
"Çok mu acıyor?"
"Biraz. Oturunca artıyor acısı."
"Sen sakın yataktan kalkma tamam mı? Ben hemen gidip geliyorum. Özür dilerim ilkinde bu kadar yüklenmem hataydı."
"Özür dilemene gerek yok. Bende istedim sonuçta."
Anlıma bir öpücük bırakıp hızlıca altındaki eşofman yerine pantolon geçirdi.
Üzerinde deri montunu da giyip odadan çıktı. Tekrar doğrulup oturmaya çalışsam da acısı yüzünden vazgeçtim.
Kasıklarım sızlıyordu. Gerçekten çok abartmıştık gece.
Komodindeki telefonumu alıp Asaf gelene kadar takılmaya karar verdim. İlaç alacaktı galiba bana.
Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama dış kapının sesi ile telefondan kafamı kaldırdım.
Bir kaç hışırtı sesinden sonra yatak odamızın kapısında Asaf belirtmişti.
Elinde bir poşet de vardı. Ceketini kolidordaki dolaba bırakmış olmalıydı.
"Güzelim eczanadaki kadın hap ve krem verdi. Yarına kadar geçermiş. Sen uzan ben kremi süreyim."
Krem mi?
Asaf orama krem mi sürecekti?
Gece anın etkisi ile utanmamış olabilirdim ama şimdi duyduklarım yüzümü kızartmıştı.
"Ben hallederim Asaf."
Kocam beni umursamadan ellerini odamızdaki banyoda yıkayıp yanıma geldi. Üzerime çektiğim yorganı açıp gece giydirdiği şortumu tek seferde sıyırdı.
Gözlerimi kapatıp soluklandıktan sonra açıp Asafı izlemeye başladım.
Karnıma bıraktığı morlukları görünce gülümseyip bir kaç tanesinin üzerini öptü.
Üç çamaşırımı da yavaşça sıyırında altım çıplak kalmıştı.
Bacaklarımı ayırmadığım için sadece üst kısmı gözüksede utanmamı engelleyemiyordum.
Bacaklarımı dizlerimden büküp iki yana ayırınca vajinam acımıştı.
Belli etmek istemesem de yüzüm acıyla buruştu ve Asaf bunu gördü.
"Özür dilerim güzelim. Ben düşünemedim böyle olacağını."
"Asaf özür dilemeyi bırakır mısın lütfen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ DİVANE
Short StoryDeliyseniz bu kitap tam size göre🤗🤗 04.12.23🥇# 1 - köy 07.12.23🥇# 1 - deli 07.12.23🥇# 1 - divane 16.12.23🥇# 2 - aksiyon 17.12.23🥇# 1 - bordobereli 20.12.23🥇# 1 - dram 29.01.24🥇# 1 - İftira