11. Bölüm

4.7K 259 184
                                    

BURADA ÇOK ÇENE ÇALASIM GELMEDİ O YÜZDEN DİYECEKLERİMİ SONA SAKLADIM. OKUMADAN GEÇMEYİNİZZZ

VOTE:50
YORUM:80

BÖLÜME GEÇEBİLİRSİNİZ😘😘

❄️❄️❄️❄️

Odada ki sessizlik yeni ocaktan inmiş çaydanlıkta ki suyun fokurdama sesini duyabileceğimiz kadar derindi.

Çenem yine benim haberim olmadan konuşmuştu. Utançla başımı eğsemde halen bana baktıklarını biliyordum.

Sertan amca kısa bir boğaz temizleme hareketinden sonra ilgiyi kendi üzerine çekmiş olacak ki biraz rahatlamıştım.

Ama halen kahverengilerin bana baktığını hissediyordum.

"Dön lan önüne. Eşek herif. Kızımı utandırıyor birde."

Sertan amcanın ilgiyi üzerine çekip beni kurtardığını söylemiştim değil mi? Lafıyla Nermin teyze ve Kayra abinin kahkahası odayı doldurdu.

Utancımı geri plana atmaya çalışarak kafamı çok kaldırmadan Asafa bakmaya çalıştım.

Gözleri kocaman açılmış ama kahverengilerinin rengini en iyi görebileceğim şekilde parlıyordu.

Kulağımın dibinde bile yankılanan 'Şap!' sesiyle kafamı refleks olarak tamamen kaldırdım.

Sertan amca hiç acımadan Asafın ensesine tokat atmıştı. Asaf hiç umrunda olmadan halen bana bakmaya devam edince ise diğerleri yine gülmüştü.

Kayra abi geldiğinden beri ilk defa gördüğüm şekilde eğlenceli bir tavırla güldü.

"Vay bee! Abime bak sen. Karısının bir sözüne mum oldu mum. Yenge sende adama alıştıra alıştıra söyle bari."

Ne kadar utansam da Asafın kocam dememe böyle bir tepkide bulunması çok tatlıydı. Güzel ilişkinin odunu bendim, bunu şu an anlamıştım.

Dudaklarımda oluşan küçük tebessüm ile Asafa baktım. Adem elmasının hareket etmesi ile kendine geldiği belli oluyordu.

Yüzünde yine kocaman bir gülümseme oluşmuş inci dişleri dudakları arasında sıralanmıştı. Oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi.

Kafasını boynuma kadar eğip kulağıma fısıldadı. Allahtan başörtü vardı da nefesini tenimde hissetmiyordum.

"Kocan tozu dumana katıp öyle yenecek Albayı. İyi izle. Ayrıca bu lafı artık her an duymak istesem çok mu şey istemiş olurum?"

Sesindeki güzel tını içimde bir şeylerin hareket etmesini sağladı. Sanki karnımda bir şey vardı ve o her konuştuğunda hareket ediyordu.

" Tamam. İzleyeceğim. Kocacım. " sesim başta ufak titresede sonradan normale dönmüştü. Asafda aldığı cevap ile dibimden ayrılıp oyunun başına döndü.

Sertan amcanın Asafa olan kötü bakışları, Nermin teyzenin beni utandırmaları ve Kayra abinin Asaf ile uğraşmaları sonucu oyun bitmişti.

Söylediğim gibi Asaf yenmişti ama bunu o kadar iyi bir şekilde başarmıştı ki Sertan amcanın yüzü morarmaya yakın sinirden kızarmıştı.

"Ulan. Herife bak. Kızımın iki sözüne oyunun şeyini belledi. İt herif, senin o leyla kafanı patlatırım bak."

Nermin teyze kocasının yenilmesine keyifle gülerek karşılık verdi. Gözlerinde ki hain pırıltı her şeyi açık ediyordu.

Beni gaza getirmişti!

İnanamıyormuş gibi ona bakarken bana omuz silkip göz kırpmakla yetindi.

Deminki hallerimi düşününce beynimde bir şimşek çaktı. Ben eski halime dönüyordum.

DELİ DİVANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin