Öncelikle herkese merhabalar..
Burada birazcık çene çalacağım haberiniz olsun.
Ben bu kitabı yazmaya ilk karar verdiğimde bu kadar destek göreceğimi hiç düşünmemiştim.
Şu an 47k okunmayı geçmiş bulunmaktayız ve bu nasıl güzel bir his anlatamam.
Bu aralar hayatımda büyük kararlar verdiğim bir dönemdeyim, o yüzden de bölümleri düzenli bir şekilde atmıyorum.
İlk başladığın da hergün bölüm atan yazar nerdeeee!!
Bunun için sizden özür dilerim gerçekten. Yani siz vaktinizi ayırıp okuyorsunuz ve devamını öğrenebilmek için yorum yapıyorsunuz ama ben sizi çok fazla merakta bırakıyorum.
Yani ben wattpad dünyasında tanınmış yazarlar gibi işte pazar günleri bölüm atacağım gibi cümleler kuramıyorum çünkü kendime o kadar güvenmiyorum.
Yani 3 hafta atarım sonra bir şeyler olur ve bu aksar. Böyle olunca da size karşı daha da mahcup olurum.
Kitabım hakkında size bir bilgi vermek istiyorum. Burası spoi olacak haberiniz olsun.
Ben mutsuz sonla biten kitapları sevmem ve okumaktan da uzak dururum. Fazla duygusal oluyorum kitap okurken ve mutsuz sonla bitince her aklıma geldiğinde oturup ağlayacak kapasite bende mevcut.
Kendi kitabım da artık mutsuz biterse galiba mezara girip üstüme toprak atarım ağlarken... Fjkdjf
Öyle işte ya..
Üzülmeyin yani mutlu son olacak.
Ayrıca böyle uzun uzadıya olay örgüsü de olmaz işte karmaşa falan.
Birbirlerine olan sevgilerini göstermek istiyorum sadece.
Bir insan nasıl güzel sever ve sevilir anladığım kadarıyla size aktarmaya çalışıyorum.
Çok fazla çene çaldığımın farkındayın.
SORRRYYYY
Tamam tamam bölüme geçebilirsiniz💅
Ama önce şuraya bir öpücük bırakınız çünkü ben sizleri öperken siz öpmüyorsunuz.😘😘 Darılırımmmm👉👉👉👉👉
❄️❄️❄️
Asafın gitmesinden 1 Ay sonra..
Kocam gideli 30 gün olmuştu. Onca gün özlemle onu beklemiştim. Hiç bir şekilde ne sesini duymuştum ne de durumu hakkında bilgi almıştım.
Sertan amcaya sormuştum bir kaç kez ama sadece iyilerdir onlar demiş başka bir şey söylememişti.
Günlerim çoğunlukla evimizde geçerken Nermin teyzelerede gidiyordum.
Onların komşuları ile sıkı fıkı olmuştum baya. Hepsi de çok iyilerdi bana karşı.
Bazen Nermin teyze ben evde çok sıkılıyorum diyince tıpkı bir gençmiş gibi abur cuburları alıp evime geliyordu. Beraber film izleyip dedikodu yapıyorduk.
Sertan amca ikinci seferde yanımıza gelmişti ama Nermin teyze onu bir güzel ve postalamıştı.
Bensis kalsında daha da çok sevsin diyeymiş, öyle söylemişti.
2 ay sonra..
Koskoca 2 ay. Burnumda tütüyordu Asaf. Artık dayanamayacakmışım gibi geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ DİVANE
Short StoryDeliyseniz bu kitap tam size göre🤗🤗 04.12.23🥇# 1 - köy 07.12.23🥇# 1 - deli 07.12.23🥇# 1 - divane 16.12.23🥇# 2 - aksiyon 17.12.23🥇# 1 - bordobereli 20.12.23🥇# 1 - dram 29.01.24🥇# 1 - İftira