12. Bölüm

6.7K 268 173
                                    

Bölüm başlığında da gördüğünüz gibi bu bölüm +18 olacak.


Sizin fantazikerinizi karşılar mı bilmiyorum ama elimden geldiğince yazmaya çalıştım.



Sareciğimizin körpecik psikolojisi biraz kirlenmiş olabilir ama olsun. Karı koca onlar. Daha fazla uzatmadan bölüme geçmenizi önemle rica ederim.


Ayrıca bu bölümü beğeni sayısı 50 değil 44 iken paylaşıyorum çünkü ilk destekçim (o mükemmel kendini biliyor) ve diğer okurlarım yorumlarda heyecanla bu bölümü bekliyordu.


Yaniiii onların isteği üzerine paylaşıyorum.


Vote:80
Yorum:50




❄️❄️❄️❄️

Dudaklarını hareket ettirmeden duruyordu ama benim kalbim çoktan göğsümden fırlatmak üzereydi.

Gözlerimi açmak istemiyordum çünkü açarsam utançla saçmalayacağımı biliyordum. Nefesim kesilecekmiş gibi hızlanırken Asaf dudaklarını hareket ettirdi.

Dudağıma ufak ufak öpücükler bıraktı. "Sıkma bu kadar kendini. İstersen durabilirim."

Halen benim düşüncelerimi önemsiyor ve soruyordu. Dudakları çok yakın dursada teması kesmişti.

Gözlerimi yavaşça araladım. Simsiyah olmuş gözler ne söyleyeceğimi beklercesine bakıyor içersinde yanan alevleri gizlemiyordu.

Kendime gelmek için yutkunup konuştum. "Ha-hayır. Durma. Ben alışabilirim. Ayrıca sen öpünce burası sızlıyor." elimi kasıklarıma koydum.

Nereyi gösterdiğime bakmadan anlamış olacakki dudakları yukarı kıvrıldı.

"Masum masum bakarken bile bu kadar cesur olman beni nasıl yakıyor bir bilsen. "

Bedenini yanımdan kaldırıp kollarını iki yanıma koyarak üzerime çıktı.

Bacaklarımız temas etsede üst bedenlerimiz arasında boşluk vardı.

Heyecan ile ne yapacağını izlerken kasıklarımdaki ağrı artıyordu. İçimdeki bir şey dışarı çıkmak istercesine duvarlarımı zorluyordu.

Üzerime biraz daha eğilip dudaklarımızı tekrar birleştirdi. Bir kaç tane ufak öpücüğün ardından dudaklarını daha sert bir şekilde bastırıp alt dudağımı iki dudağı arasına aldı.

Nefesim kesilmiş gibi olunca ellerimi çıplak ve pürüzsüz göğsüne yasladım. Dudaklarının hareketini kesip nefes almamı bekledi.

Kısa sürede işine devam edip alt dudağımı dudakları arasında emdi. Dilini dudağıma temas ettirmesi ile içten gelen bir ses çıkarıp başımı ona daha yaklaştırdım.

Çekiştirdiği dudağımı seslice bırakıp kafasını yana eğerek öpüşüne devam etti.

Köydeyken yeni evlenen gençlerden birini karısıyla dudak dudağa görünce midem bulanmıştı ama şu an sadece hoşuma gidiyor hiç bitmesin istiyordum.

Bende onun gibi yapmak istediğim için üst dudağını dudaklarım arasına aldım. Hareketim ile demin benim çıkardığım sesin daha gür ve boğuk halini Asaf çıkardı.

"Beni çıldırtacaksın. Ölürüm senin uğruna." benim ona ayak uydurma çabalarım ile öpüşmeye devam ettik.

Asafın iyice hızlanıp dudaklarımı diliyle aralamasıyla dillerimiz temas etti. Bu- bu çok farklıydı. Kasıklarımdan aşağı bir titreşim yayılıp kadınlığımda artan sıcaklıkta bir ıslaklık hissettim.

DELİ DİVANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin