15. Bölüm

3.2K 231 36
                                    

Bölümü beğenmeyi ve yorum atmayı unutmayınız🥰

❄️❄️❄️

Karnıma ve kasıklarıma giren yoğun ağrıyla uykumdan arındım. Gözlerimi bile açamıyordum ama cenin pozisyonunu alıp karnıma sarıldım.

Hareketim ile üzerimdeki kol çekildi. Göz kapaklarım acıyana dek sıktım.

"Güzelim.."

Uykudan yeni uyanmış kısık ve boğuk ses ile Asaf arkamda hareketlendi.

Cevap vermek istiyordum ama sanki içimde bir şeyler kopuyordu.

Benim rahat uykulara 4 günlüğüne ra verme zamanım gelmişti.

Asaf arkamda dikelip ağrıdan yastığa gömdüğüm yüzüme bakmaya çalıştı.

Ellerini sıkıca sardığım karnıma sarıp beni göğsüne çekti.

"Masaj yaparsam geçer mi? Ya da başka istediğin bir şey var mı? Hemen yaparım."

"Bilmiyorum geçer mi? Çok ağrıyor Asaf."

Mızmızlanan sesimle konuşuyordum ama bunun umrumda olduğu söylenemezdi. Karnım kasılarak ağrırken nasıl konuştuğumun bir önemi yoktu.

Asaf elimle sıktığım karnımdan parmaklarımı tek tek açarak ellerimi uzaklaştırıp kendi koca ellerini koydu.

Üzerimdeki kıyafetten karnımı ovmaya başlasada tişört sürekli elinin altında toplandığı için tişörtü yukarı sıyırıp çıplak karnıma masaj yapmaya başladı.

Sıcak elinin her hareketi ağrımı biraz olsun unutmamı sağlıyor ve rahatlatıyordu.

"İyi geliyor mu?"

"Hıhı."

Mırıldanamam ile ara vermeden karnımı ovmaya devam etti.

Sırtım sıcak göğsüne iyice yaslanıp başını omzumun üzerinden başıma yaslayarak şakağıma öpücükler kondurdu.

Oda halen karanlıktı ve bu da demek oluyordu ki gece uyanmıştım.

Ellerini karnımın üzerinden birazcık aşağı ittirip kasıklarımın üzerine getirdim.

"Buraya da yapar mısın? İyi geliyor."

Hiç bir şey söylemeden elini koyduğum yere masaj yaptı.

Dakikalarca hiç bir şey söylemeden masajına devam edip kısa süreli aralarla şakağıma öpücükler kondurdu.

Yorulmuştur diye ona döndüm.

"Yeterli bu kadar. Hadi uyu sen yorulmuşsundur."

Karanlıktan dolayı az görebildiğim yüzünde sözlerimde çatılan kaşları ben kızdım diye haykırıyordu.

"Ne yorulmasından bahsediyorun hatun. Ben sana iy geldiğim bir şeyden nasıl yorulabilirim. Hadi kapa gözlerini uyumaya çalış."

Sıcak avcunu tekrar karnıma koyup beni sırt üstü yatırdıktan sonra işine devam etti. Başını boyun girintime koyduğu için yanağımı alnına yaslayıp gözlerimi kapattım.

Yatak sıcak dahi olsa ayaklarımın üşümesi geçmiyordu. Buz gibi olduklarını hissediyordum.

İkisini birbirine yaklaştırıp ısıtmaya çalışsamda başarılı olamadım.

Kısa süre sonra buz gibi ayaklarıma değen bacaklar ile gözlerimi açtım.

Asaf ayaklarımı bacaklarının arasına alıp ısıtmaya çalışıyordu.

DELİ DİVANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin