အပိုင္း (၅) - Zawgyi

684 11 0
                                    

"လက္ပတန္းရြာက ေရွ႕လက္ပံ ေနာက္လက္ပံ ေျမာက္လက္ပံ ေတာင္လက္ပံဆိုတဲ့ ရြာေလးရြာကို စုထားတာ အလာတုန္းက ဆိုင္းဘုတ္ကို ေတြ႕လား လက္ပံတန္းေက်းရြာစုဆိုၿပီး ေရးထားတာေလ ရြာေလးရြာကို စုထားလို႔ ေက်းရြာစုေခၚတာေပါ့ ‌ေရးေတာ့ လက္ပံတန္းေပမဲ့ ဒီဘက္က လူေတြကေတာ့ လက္ပတန္း(လက္ပဒန္း)ပဲ ေခၚၾကတာ ‌ေရွ႕လက္ပံနဲ႔ ေနာက္လက္ပံမွာေတာ့ အိမ္ေျခလည္း မ်ားတယ္ နည္းနည္း ေငြေၾကးတတ္နိုင္တဲ့သူလည္း မ်ားတယ္ေပါ့‌ေနာ္ ေျမာက္နဲ႔ ေတာင္မွာေတာ့ အိမ္ေၿခ နည္းသလို လက္လုပ္လက္စားသမား ပိုမ်ားတယ္"

ဝါး႐ုံတန္းကို အသြားလမ္းမွာ ကိုနိုင္ဦးက ရြာအေၾကာင္းေတြကို ဒိုင္ခံရွင္းျပေလသည္။ ရြာလမ္းထဲက ျဖတ္သြားရသည္ျဖစ္၍ ဝိုင္းႏွုတ္ဆက္ၾကသည့္ ရြာသားေတြကို ျပန္ႏွုတ္ဆက္ရတာ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ အႏုပညာရွင္လိုလိုေတာင္ ခံစားလိုက္ရသည္။ ဝါး႐ုံတန္းက ေရွ႕လက္ပံကို သြားသည့္ လွည္းလမ္းေဘးတြင္ ရွိတာျဖစ္သည္။ ညေနဘက္ဆို အပ်ိဳလူပ်ိဳေတြ ခ်ိန္းေတြ႕ရာေနရာဟုလည္း ကိုနိုင္ဦးအေျပာအရ သိရသည္။

"ဝါး႐ုံတန္းအဆုံးမွာ ကမူေလးရွိတယ္ဗ် အရင္တုန္းကေတာ့ ဘာမွမရွိဘူး ကမူထိပ္ေျပာင္ႀကီး ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ေတြကမွ ရြာအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွူးအသစ္ေျပာင္းေတာ့ သူက ပန္းပင္ေလးေတြ ဘာညာ စိုက္ၿပီး သစ္ပင္ေလးေတြနဲ႔ ထိုင္ခုံေလးေတြနဲ႔ အလွဆင္လိုက္တာ ငါ့ညီတို႔ ၿမိဳ႕က ပန္းၿခံေတြနီးနီး လွသြားတာေဟ့"

"လက္ပတန္းက တယ္ဟုတ္ပါလားဗ်"

"ကိုနိုင္ဦး ကၽြန္ေတာ္တို႔ တည္းတဲ့ရြာက်ေတာ့ ဘာလက္ပံလဲဗ်"

"ေနာက္လက္ပံေလ ဆရာေလး ဒီတည့္တည့္ဆက္သြားရင္ ေရွ႕လက္ပံပဲ"

"ကိုနိုင္ဦး ခုနက ေျပာတဲ့အထဲ ေျမာက္လက္ပံနဲ႔ ေတာင္လက္ပံက ေငြေၾကး သိပ္မတတ္နိုင္ဘူးဆိုတာ ၾကားလို႔ေလ မနက္ျဖန္က်ရင္ ပိုက္ဆံေပးရမယ္ထင္ၿပီး မလာမွာစိုးလို႔ ပိုက္ဆံေပးစရာမလိုဘူး အလကားပါဆိုတာကို တစ္ခ်က္ေလာက္ ထပ္ၿပီး ေဆာ္ဩေပးဦးဗ်ာ ေနာ္"

"စိတ္ခ် ကိုတ႐ုတ္ႀကီး မပူနဲ႔ ရြာလူႀကီးေတြလည္း ေသခ်ာေျပာထားၿပီးၿပီ ဒါေပမဲ့ မနက္ျဖန္မနက္ ကၽြန္ေတာ္ ထပ္ေျပာေပးမယ္"

Golden HourDonde viven las historias. Descúbrelo ahora