အပိုင္း (၈) - Zawgyi

502 13 0
                                    

"သားတို႔ ေခ်ာင္းသာဝင္မယ္မွန္း မသိလို႔ေပါ့ မဟုတ္ရင္ ေမေမ ပုစြန္ဆီမွာပါတယ္"

"မင္း ပုစြန္ဆီကို ကေလးက ဘယ္ဝယ္တတ္မလဲ ေခ်ာင္းသာဆိုတာ တစ္ေနရာထဲမွ မဟုတ္တာ အက်ယ္ႀကီး"

"ဆိုင္တန္းေလးေတြမွာ ရွိတတ္လို႔ ေျပာတာပါ ဟိုးတစ္ေခါက္ ေခ်ာင္းသာသြားတုန္းကလည္း အဲ့လိုပဲ ဆိုင္တန္းေလးေတြကေန ဝယ္လာတာ ဘယ္ေနရာလည္း‌ေတာ့ ကိုယ္လည္း ေမ့သြားၿပီ ေခ်ာင္းသာလည္း မေရာက္တာ ဘယ္ႏွႏွစ္ေတြ ရွိေနၿပီလဲ မသိဘူး ဘယ္လိုေနလဲ သား"

"ေခ်ာင္းသာလား သားတို႔က လူစည္တဲ့ဘက္ သြားတာမဟုတ္ဘူး ေမေမရဲ့ အဝင္ေပါက္နားက် လူလည္းရွုပ္တယ္ တည္းတဲ့ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းနဲ႔လည္း ေဝးေတာ့ မသြားျဖစ္တာ သားတို႔သြားတဲ့ဘက္ကေတာ့ မဆိုးပါဘူး လူမမ်ားေတာ့ ေရလည္း သိပ္မေနာက္ဘူး အဆင္ေျပပါတယ္ နားေအးပါးေအး ရွိတာေပါ့"

"ေမေမကေတာ့ ေခ်ာင္းသာထက္ ေငြေဆာင္ကို ပိုႀကိဳက္တယ္ ေငြေဆာင္က ေရပိုျပာတယ္"

"ေငြေဆာင္လည္း သြားဦးမယ္ သား မေရာက္ဖူးေသးဘူး"

"ဟယ္ ဟုတ္လား ေမေမက သား ေရာက္ဖူးတယ္ထင္ေနတာ"

"မင္းသားက ငပလီနဲ႔ ေခ်ာင္းသာပဲ ေရာက္ဖူးေသးတာ ေငြေဆာင္မေရာက္ဖူးေသးဘူး ဟုတ္တယ္မလား"

"ဟုတ္ ေဖေဖ"

"ဟယ္ ဒါဆို ေႏြက် သြားရေအာင္ေလ တို႔မိသားစု သားသူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ေခၚေပါ့ ေနာ္ အေဖႀကီး"

"ေအး သြားေပါ့ကြာ"

ခရီးသြားရတာ ႀကိဳက္တဲ့ ေမေမက ခရီးအေၾကာင္း စကားစတာႏွင့္ကို ေပ်ာ္ေနေတာ့သည္။ သူလည္း ဒီမွာ အလုပ္ေတြ ဘာညာ အေျခတက် ျဖစ္သြားၿပီဆိုရင္ေတာ့ မိဘႏွစ္ပါးကို ျမန္မာျပည္အႏွံ့ ဘုရားဖူး လိုက္ပို႔ခ်င္ေသးသည္။ ခရီးသြားဝါသနာအိုး ေမေမက ဒါမ်ိဳးဆို ႏွစ္ခါ အေဖာ္မစပ္ရေသာ္လည္း အလုပ္ဂ်ိဳး ေဖေဖကေတာ့ျဖင့္ မနည္း ေျဖာင့္ဖ်ၿပီး ေခၚရလိမ့္မည္။ ခု ေငြေဆာင္သြားမယ္ဆိုတာေတာင္ သူ႔မိန္းမစကားမို႔ တစ္ခါထဲနဲ႔ အိုေခတာျဖစ္သည္။

"ဪ ေမေမ့ဆိုင္ကို decoration ျပင္ဖို႔ေလ မင္းျပည့္က သူ႔ဆိုင္ကို လုပ္ေပးတဲ့သူနဲ႔ ခ်ိတ္ေပးမယ္တဲ့"

Golden HourOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz