Kapitola třicátá čtvrtá: Valentýn 2

6 1 0
                                    

,,Tak co na to říkáš?" zeptal se David po chvilce.

,,Jo, chutná to dobře. Přesně tak jak jsem očekávala." odpověděla jsem. ,,A tobě?"

,,Jasně. Je to výborný."

,,To ráda slyším..."

,,Mimochodem... Jakub bude mít příští měsíc narozeniny. Zve tě."

,,Jen mě?"

,,Jasně, že ne." pobaveně se zasmál. ,,Půjdu samozřejmě s tebou."

,,Kdy? A kde?"

,,24. března... u něj doma. Asi... Ještě to není konečné rozhodnutí."

,,Aha... tak bezva."

,,Předpokládám, že ho máš raději než Michala?"

,,Záleží na tom?" povytáhla jsem obočí.

,,Všiml jsem si, že ti minule lajkl jednu fotku na instagramu, tak jsem si myslel, že možná..."

,,Jo? Ani nevím, že mě sleduje..."

,,Takže nejste přátelé?"

,,My? Vždyť ho znám jen díky tobě." utřela jsem si koutky úst do ubrousku. ,,A mluvím s ním jen když se mě na něco zeptá."

,,Mám to chápat tak, že tam odmítáš jít?"

,,Ne, to ne. Právě naopak, půjdu moc ráda... S Michalem mám docela jiný problém... Jakub mi nevadí."

,,Tak alespoň někdo."

,,Jo, ale není to má vina... Michal často provokuje a shazuje ženy. Snad je pochopitelné, že nebudu někoho takového podporovat?"

,,Že jsem se ptal..."

,,Není to novinka... jen se opakuji."

,,Chtěla by ses jít po večeři někam projít?" naprosto změnil téma.

,,Víš, nikdy jsem ti to neřekla, ale vážně mě nebaví, když úplně ignoruješ něco, co ti řeknu."

,,Neměl jsem pocit, že ode mě čekáš nějakou reakci. Máš na Michala svůj názor... v pořádku. Co chceš na to-?"

,,Nic."

,,Napadlo ti někdy, že přesně pro tohle tady, nechci s tebou něco řešit? Michala především?"

,,Nyní si ho-"

,,Jo, já vím. Ale... vlastně nic." sklopil rezignovaně zrak. ,,Můžeme na to zapomenout?"

,,Ano, můžeme se potom projít." akceptovala jsem jeho přání a odpověděla jsem na předchozí otázku.

David se na mě beze slova podíval a pak hlavou souhlasně přikývl. Na pár vteřin mezi námi nastalo ticho, ale to rychle skončilo, když začal Davidův mobil vyzvánět.

,,Dej mi chvilku..." hlesl a přijal hovor. ,,Čau, co se děje?... Ne, nejsem doma. Momentálně jsem s Naty na večeři... Jo, jo, určitě..."

Nechtěla jsem čekat, až skončí, tak jsem mezitím vybrala svůj telefon i já a šla se podívat na Instagram, ať vím, kterou fotku mi Jakub lajkl. Ne, že bych na něj změnila názor, jen mě to zajímalo...

Prošla jsem prvních deset fotek – nic. Prošla jsem dalších deset fotek – nic. Myslela jsem, že když mě už začal sledovat, a když si toho David všiml, tak že se to týkalo jedné z novějších fotek, jenže Jakub mi lajkl fotku z 2013! Tu, na které jsem byla s Davidem v Alpách. Den předtím než jsem spadla z lyží a zlomila si ruku...

Takhle jsem si to nepředstavovala (2. díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat