Bár meglepett a hír és teljesen váratlan volt de nem mondanám, hogy mérges lennék. Sőt talán még csalódott sem. Nem érzek semmit. Az ürességen és a döbbeneten kívül semmit. Talán elromlottam volna? Hiszen most tombolnom kéne, haragudni apára amiért ezt tette a hátam mögött, mégsem teszem. Mi a baj velem?
- Akkor ezért utaztál a múlt hónapban Koreába ugye? Hogy velük leszerződj?
- Igen kicsim, kérlek ne haragudj. Tudom, hogy szólnom kellett volna de... Nem tudtam mit mondhatnék. És a múltat leszámítva semmi okom nincs arra, hogy ne kérjem fel őket erre a pozícióra, és a hírnevük is a csillagos egekben szárnyal. Értsd meg kincsem muszáj volt a magánéletet a háttérbe helyeznem.
- Héhéhé apa! -fogtam rá kezére- Nyugodj meg. Egy szóval sem mondtam, hogy haragudnék rád, csupán meglepett a dolog, ennyi. Nehogy itt szívrohamot kapj nekem a végén. -egy biztató mosolyt is küldtem felé, hogy lássa komolyak voltak szavaim.
- Szóval... akkor... te most nem akarod a fejemet venni?
- Jaj apa, dehogy. -nevettem- Teljesen megértem miért tetted meg ezt a lépést. Hiszen a srácok a leghíresebb kpop együttes szerte a világon. Minden szem rájuk szegeződik és lépten nyomon követik minden tettüket. Még szép, hogy azt akarod legyenek a Samsung vállalat reklámarcai. Sok terméket adhatunk el velük ez nem kérdés.
- Ohh NaRa...
Olyan megkönnyebbüléssel és olyan hévvel ölelt át azt hittem megfulladok erejétől. Boldogan viszonoztam ölelését aztán kifelé kezdtem tuszkolni, hogy az ovi után még a mai nap be is érjünk dolgozni.
Kb három éve vagyok gyártásvezető és könyvelő az apám vállalatánál, persze mellette elvégeztem a szükséges fősulit is. Nehéz volt. Főleg egy pici gyerekkel az oldalamon, de hála apának, SoYangnak és Danielnek végig tudtam csinálni. Dan is apa mellett dolgozik, igazgatóhelyettes a nemzetközi ágazaton. Mondhatni ő a főnököm. Persze szigorúan külön választjuk a munkát a magánélettől. Ez nálunk -mármint a cégnél- alapelv. Daniel már itt dolgozott a cégnél mikor megismertem, de akkor ő még csak egy asszisztens volt ugyanazon a részlegen. Az esküvő után magasabb pozíciót kapott, s most keményen hajt, hogy bebizonyítsa apámnak érdemes volt az előléptetésre és küzd, hogy egy nap igazgató váljon belőle. Én természetesen támogatom mindenben és bíztatom, hogy érje el az álmait. Hiszen ez egy jó feleség dolga nem?
....
Ebédszünetben az egyik közeli gyorsétteremben találkoztunk SoYangal, aki már tűkön ülve várta megérkezésem. Már mikor az ajtóban észrevett eszeveszett kalimpálásba és kiáltozásba kezdett, hogy menjek oda gyorsan. Eltakarva arcom, szinte futva tettem meg azt a kevéske távolságot ami jelen pillanatban egy örökkévalóságnak tűnik amíg az asztalhoz érek. Öleléssel köszöntöttük egymást aztán barátnőm azonnal a lényegre is tért.
- Mondd csak igazak a pletykák?
- Igen tényleg meghalt az angol királynő.
- Mi? Nem ez. Kit érdekel? Azt mondd, hogy igaz amit a KoreanNews írt? Az apád és a BTS...?
- Igen. A Bangtan az új brandünk nagykövetei. Miért?
- És ezt csak úgy mondod? -rázta meg kezem.
- Mért hogy kéne mondanom? Ez üzlet Yang.
- Na de NaRa! Az ugye világos, hogy ezekután bármikor újra találkozhatsz a srácokkal?
- Igen, ez bizonyára elkerülhetetlen lesz. -feleltem mosollyal arcomon. Már csak azért is bosszantom kicsit Yangot.
- Nem értelek. -hátra vágta magát székében és keresztbe tette karjait, mint valami durcás kisgyerek- Azokután ami történt nem így kéne viselkedned.
VOUS LISEZ
Hate You - Yes or No (Jungkook ff.) (❗BEFEJEZETT❗)
FanfictionEz a történet a The Band folytatása. Ebben a történetben megismerhetitek NaRa új életének fejezetét, amit még sok éve kezdett, mikor úgy döntött felszáll arra a gépre az apjával. Mint bármely ember ő is igyekszik úgy élni ahogy az a nagy könyvben me...