36. rész

93 9 3
                                    

Abszolút nulla életkedvvel kászálódok ki ágyamból, hulla fáradt vagyok. Napok teltek el a szálloda tetején történtek óta, de azóta se tudom kipihenni magam. Folyton aggódom JeongGukért. Egyszerűen nem megy ki a fejemből az arca mikor kihallgatott minket. Valahányszor lehunyom a szemem megjelenik előttem a
fájdalomtól eltorzult arca és a szemeiben megbúvó csalódottság, amit könnyei mögé rejtett. Ez minden alkalommal megöl belőlem egy darabot és bevallom néha nagyon nehéz megállni, hogy ne hívjam fel valamelyik fiút megtudni hogy érzi magát Jungkook. De végül mindig megálljt parancsolok magamnak, hiszen tudom nem tehetem ezt és nem is szabad megtennem. Csak ne lenne ennyire fájdalmas...

Csendesen megyek le a konyhába, mintha attól kéne félnem, hogy bárkit is felébresztek hangos lépteimmel. Pedig csak mi vagyunk itt YoRaval és persze apa, hiszen ez az ő háza. A szülinapi buli óta apa nagyon megváltozott, komoly lett és rendkívül védelmező. Aznap reggel mikor eljöttem a hotelből felszedett minket SoYangéknál és azóta nála lakunk. Hiába kérdeztem nem mesélt sokat csak azt, hogy Danielt bent tartották és megtette a szükséges lépéseket. De, hogy ez mit takar nem árulta el. Sokat jár el itthonról és különféle ügyvédekkel találkozgat. Aggódom, hogy talán túlságosan túlfeszíti a húrt és olyan lépéseket is megtesz amire egyáltalán nincs  szükség. De hiába kérdezem nem avat be. Mindig csak azt mondja ne aggódjak semmiért. Csak sajnos ez az a féle tipikus mondat amit könnyebb mondani mint megtenni.

Töltök magamnak a frissen lefőtt kávéból és a konyhapultnál ülve szürcsölgetem, miközben a gondolataim száz felé járnak. A Daniel féle incidens miatt a céghez sem járok be, mivel nyilvánosságra került néhány felvétel a zsúron történtekről. Így apa jobbnak látta ha inkább kimaradok ezekből. Na
persze nem mintha annyira elleneztem volna a dolgot. Nekem sincs kedvem még plusz megpróbáltatásokat elviselni, épp elég a meglévők is. Persze a vállalat kiadott egy hivatalos közleményt miért van az a felvételen ami, de ennek ellenére sem járok el sehová. Elvileg -ha jók az értesüléseim- a srácokkal közös projektet is szüneteltették, amíg ez az egész per lezajlik. Hogy aztán folytatják-e... Ha igen biztosan nem velem. Mert betartom az ígéretem, és amint kimondják, hogy YoRa száz százalékig az enyém elhúzunk innen amilyen messze csak lehet.

.....

Felfrissülten szállok ki a zuhany alól s épp hogy felöltözöm arra leszek figyelmes, hogy csengetnek. Sietek, hogy ajtót nyissak és egy teljesen idegen fickó áll az ajtóban. Kicsit meglep a dolog de a férfi illedelmesen bemutatkozik és elmondja, hogy apa küldte ide, ő egy ügyvéd és segítségünkre lesz az ügy során. Mély sóhajjal engedem beljebb és kínálom meg étellel és reggeli kávéval. Mivel nem kér semmit azonnal a nappaliba megyünk és miután YoRat leültettem a tv elé rögtön a tárgyra térünk.

- Mondja csak Lee kisasszony az apja mennyit mondott el önnek?

- Az apám? Gyakorlatilag semmit. Napok óta csak intézkedik és nem avat be semmibe. Azt sem tudtam, hogy maga idejön.

- Oh, de remélem nem zavartam meg semmit a jöttömmel?

- Jaj dehogy, nem azért mondtam, csak tényleg bosszantó, hogy én vagyok az aki utoljára tud meg mindent.

- Megértem. De az apja csak a legjobbat akarja önnek. -erre inkább csak egy szemforgatással válaszolok- Akkor vágjunk is bele. -szedett elő néhány papírt táskájából- Mondja csak megkapta már a válási kérelmeket?

- Igen. Már ki is töltöttem és elküldtem Danielnek az aláírandókat, de még nem küldött vissza semmit, és nagy valószínűséggel nem is fog. Ő nem akarja a válást.

- Rendben. Akkor ezt is belevesszük az eljárási feltételekbe.

- Milyen eljárás? Azt hittem a válóper miatt van itt?

Hate You - Yes or No  (Jungkook ff.)  (❗BEFEJEZETT❗)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora