Jungkook szemszöge
Mióta kihallgattam Jin és NamJoon hyungot teljes bizonytalanságban élek. Látva NaRat mindennap és a megváltozott arckifejezését tudom a kettőnek köze van egymáshoz! Nem tudnám megmagyarázni honnan egyszerűen csak tudom.De persze hiába mentem le azóta mindennap a lépcsőhöz nem sikerült semmi többet kiderítenem egyetlen hyungomtól sem. Pedig nagyon szeretném tudni vajon mi az amiről beszélgettek és amiről én nem tudhatok. Nagyon aggódom NaRaért, főleg mióta ráleltem abban a bárban. Belegondolni se merek mi történt volna ha nem megyek arra és nem pillantom meg az ablakon keresztül. Vicces de... azt hiszem az volt életem egyik legszebb estéje, hosszú hosszú idők óta. Az, hogy mellettem aludt és ha ideiglenesen is de a karomban tarthattam sokkal többet jelentett számomra, mint amit neki valaha is fog. Sőt, biztos vagyok benne nem is emlékszik semmire. Legalább is akkor nem tűnt úgy mint aki képben van a történtekkel. Igen lehettem volna olyan "becsületes" hogy elmondok neki mindent, de őszintén szólva nem tudtam megtenni. Hogy is tehettem volna? Persze mivel rákérdezett muszáj voltam elárulni néhány részletet de... ami igazán számított is volna valahogy nem vitt rá a lélek, hogy rákérdezzek. Különben is, kizártnak tartom, hogy bármit is elárult volna nekem. Mért is tenné? Hiszen már egy senki vagyok számára, egy idegen. Ami talán a legidegesítőbb a dologban. Ha ez így van akkor Jinnek miért árult el olyat amit nem kellett volna? Miért? És én mért nem tudhatom!?
&&&
Abszolút meglepetésként ért mikor NamJoon hyung közölte fellépünk a hétvégén, valami halloweeni bulin, ráadásul maga NaRa volt az aki felkért minket. Nem is tudom de nekem ez kissé gyanús. Mármint örülök, hogy a színpadon lehetek, na de éppen NaRa az aki kérte volna ezt az egészet? Valahogy nem áll össze. De mivel rajtam kívül mindenki borzasztóan örült a hírnek nem akartam én az lenni aki elrontja a jó kedvet ezért jó képet vágva a dologhoz beálltam a szervező csapat közé. NamJoon, Yoongi és én eldöntöttük melyik dalokat adjuk elő és összeállítottunk egy rövid menetrendet. Igazán egyszerű volt hiszen csak három dalt kell majd előadnunk ezért nem számít óriási kihívásnak a dolog. Miután mindenkivel átbeszéltünk mindent elkezdtük a próbákat. SeJin úr szerzett nekünk egy tánctermet ahol gyakorolhatunk és átvehetünk néhány elemet a koreóból. Nem sok időnk van, ezért a céges forgatás után rögtön a táncstúdióba mentünk, ami egészen zárásig a miénk. Először a Butter koreográfiáját
vettük át, majd a sokkal nehezebb Run BTS-ét. Akartunk egy igazán odacsapós dalt is a repertoárba ezért választottuk ezt. Remélem azért a közönségnek is tetszeni fog.Este volt mikor tartottunk egy kisebb szünetet, és a vacsorát is a táncteremben fogyasztottuk el. Felesleges lett volna azért elmenni a hotelbe, hogy megkajáljunk aztán visszajöjjünk ide. Így időt és energiát spórolunk magunknak. Ami majd jól jön a próba alatt.
Épp mikor visszatértem a szemét kidobó körutamról hallottam, hogy NamJoon és Jin hyung a folyosón beszélgetnek. Rögtön megálltam és hallgatózni kezdtem, remélve, hogy esélyem nyílik megtudni valami olyat amit eltitkolnak vagy szándékosan nem akarnak elárulni nekem. Nem szép dolog de csak így tudhatom meg mi folyik a háttérben.
- És te tényleg erre kérted? Ne már Joonie. -vajon miről lehet szó... Ahj már megint késve érkeztem.
- Tudom őrültség de ez az egyetlen megoldás arra, hogy Kook megnyíljon végre. -mi? Már megint én vagyok a téma?
- Igen, őrültség! Ha megtudja, hogy te kérted erre nagyon meg fog haragudni rád.
- Hát tegye! Ha neki ez könnyebb, akkor nem bánom. De ezt már nem bírom tovább Jin. Lehet nem mutatom de engem készít ki legjobban ez a bizonytalanság. Mindenki engem nyaggat Jungkook miatt. A producerek, SeJin sunbaenim és még YongDal úr is. Fogalmam sincs mit mondhatnék nekik ezért teljes stresszben élem a mindennapjaim. Igen megkértem rá, hogy segítsen, és ha Kook rákérdez bevallom,
hogy én voltam, de értsd meg Jin nem húzhatjuk ezt a végtelenségig. Nyakunkon a szerződésújítás és ha egyel kevesebben leszünk arra fel kell készülnünk alaposan.
ESTÁS LEYENDO
Hate You - Yes or No (Jungkook ff.) (❗BEFEJEZETT❗)
FanficEz a történet a The Band folytatása. Ebben a történetben megismerhetitek NaRa új életének fejezetét, amit még sok éve kezdett, mikor úgy döntött felszáll arra a gépre az apjával. Mint bármely ember ő is igyekszik úgy élni ahogy az a nagy könyvben me...