* 4 lata później *
- Wielkie brawa dla naszych tegorocznych absolwentów! - krzyknął do mikrofonu Evan, a absolwenci -włącznie ze mną - zdjęli z głowy birety i wyrzucili w powietrze krzycząc głośno.
Uścisnęłam mocno Leo, mamę i Neymar'a którzy specjalnie przyjechali po to aby uczcić ze mną ten dzień.
- Taty z nami nie ma ale jestem pewna, że jest z ciebie bardzo dumny. - wyszeptała mi mama do ucha.
Uśmiechnęłam się lekko i wytarłam małą łezkę która spłynęła mi po policzku.
- Tak samo jak my! - zawołał Ney i znowu mnie objął.
Zaśmiałam się głośno.
- Muszę znaleźć biret. - oznajmiłam rozglądając się dookoła. - Jest wypożyczony.
Brazylijczyk przewrócił oczami i wrócił do rozmowy z moim bratem.
Chodziłam dookoła szukając czarnej czapki z napisem: 'Fuck school' u góry.
Gdy ją zauważyłam i nachyliłam się aby ją wziąć jednak ktoś mnie wyprzedził.
Założyłam ręce na piersi i spojrzałam na uśmiechniętego Harry'ego schowanego pod ciemnymi okularami.
- Twoje? - zapytał. - Ten napis jest bardzo subtelny.
Zaśmiałam się gdy włożył mi ją na głowę odgarniając grzywkę na bok.
Objęłam jego szyję ramionami.
- Nie powinno cię tu być. - powiedziałam. - Ktoś cię rozpozna.
- No i? - zapytał kładąc dłonie na mojej talii. - Wszyscy wiedzą, że jesteśmy zaręczeni.
Zmarszczyłam nos, a on mnie w niego pocałował.
- Poza tym trzeba oblać nową tancerkę. - oznajmił wymijająco.
- Naprawdę. - mruknął, a jego usta opadły na moje.Można powiedzieć, że moje życie zmieniło się o 180 stopni.
Nigdy nie sądziłam, że poznam znienawidzony przez siebie zespół.
Nigdy nie sądziłam, że zakocham się w członku tego zespołu.
Jednak życie lubi płatać nam figle.
Czasami nawet takie które nam się nie podobają.Tacy właśnie byliśmy,
on głupi, ja dumna.
Ale byliśmy sobą.
A to najważniejsze.***
Kolejna historia dobiegła końca i dziękuję każdemu z osobna za komentarze/wyświetlenia/gwiazdki i wsparcie poprzez wiadomości.Mam nadzieję, że epilog chociaż trochę wam się spodobał :D
Od teraz jedyne moje aktualne opowiadanie to Only Human, a niedługo pojawi się również nowe pod tytułem: 'Pawns' :)
Aktualności:
Głosy: 12,8K
Komentarze: 508
Wyświetlenia: 139KBardzo dziękuję za wszystko! <3
Jak zawsze wasza, Nina.
CZYTASZ
The Proud and The Stupid » styles ✓ [book two]
Fanfiction«Sequel of "The Stupid and The Proud"» Diana postanawia spełnić dziecięce marzenia i decyduje się uczęszczać do tanecznej szkoły w Londynie. Relacje pomiędzy nią, a Harry'm ulegają znacznej zmianie jednak chłopak nie wie wszystkiego. Nie ma pojęci...