Love Bombing: Narsistlerin uyguladığı yöntemlerden biridir. Kurbanı kendine bağımlı ve muthaç hale getirmek için yapılan sevgi/ilgi gösterileridir.
🌼🌼🌼
Annem kapıya bakacakken hemen odamdan fırladım ve kollarımı açıp yolunu kestim. "Sen filmine dönebilirsin anne. Arkadaşımı çağırmıştım da."
Asosyal olduğumu biliyordu. Evde bile kimseyle muhatap olmazdım ben. Bununla işkillenip kollarını göğsünde buluşturdu. "Ne arkadaşıymış bu saatte?"
"Sınıf arkadaşım, aynı zamanda alt komşunun oğlu-" dediğim gibi beni kapıya çevirip omuzlarımdan ittirdi. Komşu konularında her zaman hassastı.
"OĞLUM BAŞTAN DESENE KOŞ HADİ KAPIYA BAK BİZ ODADAYIZ İLK KARŞILAŞMAMIZ PİJAMALI OLMASIN." deyip televizyon odasına gitti ve kapıyı kapattı.
Derin bir nefes alıp Yongbok'u karşıladım. Tam bu sırada kapıyı tekrar çalmak için elini kaldırmıştı. Gözlerimiz buluşunca yumruğunu açtı ve el salladı. "Merhaba."
"Hoş geldin." deyip kapıyı tam açtım.
Minik adımlarla etrafı yoklaya yoklaya içeri geldi. "Kapıyı sen değil de annen açacak diye çok panik oldum, bak."
Ellerini açıp gösterirken parmakları titriyordu. Avuç içlerini görünce pijamamın bilek kısmını dört parmağımla iyice çekip terini sildim. "Sakin ol, sadece ben varım."
"Annenler evde değil mi?"
"Onlar yan odada, biz odama geçelim." deyince oh çekip rahatladı. Hâlâ daha el ele tutuşuyorduk.
Yorganımı geri örtüp yastığımı düzeltirken ellerini önde buluşturmuş beni bekliyordu.
"Gel."
Gülümseyip yatağıma oturdu. Bu sırada meraklı gözlerle etrafı inceledi. "Ressam Hyunjin'in odası böyle demek."
Bana her ressam deyişinde yükseliyordum, içimde aynı anda çok fazla duygu hissetmeme sebep oluyordu: Mutluluk, cesaret, huzur ve gurur.
"Bir daha desene..."
Evet, ilgi manyağıyım. Narsistik kişilik bozukluğunun en temel özelliklerinden biridir zaten bu. Umrumda mı? Hayır. Ben halimden gayet memnunum.
Bana döndü ve gülümseyerek "Ressam Hyunjin~" dedi.
Yine havaya girip gözlerimi kapattım ve kendimden emin bir gülüş sundum.
"Sen de ressamın ilham perisisin.""Ne?"
Bir elimle yataktan hafifçe destek aldıktan sonra yüzüne yaklaştım. "Benim ilham perimsin diyorum."
"Ya... Bana böyle yaklaşma.
Hastalığımı tetikliyorsun.""Sen de benim hastalığımı tetikliyorsun." deyip arkama yaslandım ve kendimi yumuşak yatağıma bıraktım.
Yongbok yan gözle vücudumu inceledi.
"Pazartesi senin de randevun var mı?""Evet, normalde Çarşamba günleri olurdu oysaki." derken saçlarımı arkaya tarıyordum. O da önüne dönüp odaya baktı.
"Saat kaçta?"
Pofuduk kapüşonlusunun arkada kalan kısmıyla oynarken "11'de, seninki?" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narsist Prens | Hyunlix
Fiksi PenggemarNarsistik Kişilik Bozukluğuna sahip Hyunjin ile Anksiyete ve Panik Atak sahibi Yongbok'un imkansız arkadaşlığı zamanla daha derin duygulara dönüşecektir. İki asosyal çocuğun saf aşkı özgür olabilecek midir, yoksa psikolojik sıkıntıları buna engel mi...