---
Defne'nin Kaybolduğu Gün
Asaf, arabayı hızla kullanarak şehre doğru yol alırken, aklında bir o kadar karmaşık düşünceler vardı. Defne’yi aramak için planlar yaparken, aynı zamanda mafya işlerinin ona dayattığı yükleri de taşıyordu. Hayatını iki dünyada birden sürdürmek, giderek daha zor hale geliyordu. Bir yanda ailesinin, diğer yanda yeraltı dünyasının baskıları… Fakat her şeyden önce bir tek şey vardı: Defne. Onu bulmalıydı.
O gün, sabah erken saatlerde, Afran’ın telaşla Asaf’ı arayarak söylediği haber her şeyi değiştirmişti. Defne'nin kaybolduğuna dair ilk bilgi geldiğinde, Asaf neredeyse gerçek olduğunu kabul edememişti. Gözleri neredeyse buğulandı, ama yine de soğukkanlı olmaya çalıştı. Nehrin kenarındaki evlerine gittiğinde, Defne’nin kaybolmuş olduğunu kesinlikle fark etti. Evde hiçbir iz yoktu; sadece kapı açık, ışıklar yanıyor ve bir kırık parfüm şişesi vardı.
Bir an için her şey durdu. O an ne yapacağını bilemedi. "Bir şey yapmalıyım, bir şey yapmalıyım..." diye düşündü. Defne, bir an önce bulunmalıydı. Ama o an, bilmediği bir şeyler vardı. Defne'yi kaybetmiş olmanın ağırlığıyla boğuluyordu. Kendisini suçluyordu. "Ona yeterince sahip çıkmadım mı?" diye düşündü. Ama bir zamanlar, her şey yolundaydı. Ya da öyle sanmıştı.
Defne’nin kayboluşu, Asaf’ın için sadece bir kayıp değil, aynı zamanda karmaşık bir savaştı. Her şey birbirine karışmıştı. Evdeki küçük eşyaların dağılması, o kaybolan sabahın geride bıraktığı izler, her biri bir felaketi simgeliyordu. Fakat Asaf’ın içinde yaşadığı başka bir çelişki vardı. Bir yandan kaybolan karısına ulaşmaya çalışırken, diğer yandan mafya ilişkilerinin çok daha derinlerine inmeye başlamıştı. Her şey birbirine bağlıydı; mafia, Defne, geçmişi, hepsi bir araya gelmişti. Bu karanlık geçmişin gölgesinde, Defne'nin kayboluşu daha da derin bir anlam kazanıyordu.
Defne’nin kaybolduğu günün akşamı, Asaf, kaybolan kadının izini sürerken bir an, her şeyin sadece kötü bir rüya olduğunu düşündü. Yalnızca bir an… Sonra gerçeğin acımasız soğukluğu ona tekrar vurdu. Defne gerçekten kaybolmuştu. Ama bu kayboluşun arkasındaki sır, Asaf’ı sonuna kadar takip edecekti.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Durak
Teen FictionTehlike, ihanet ve sırlarla dolu bir dünyada, Unutulmuş Yankılar kaybolan bir aşkı, silinen hafızaları ve gerçeğin peşinden sürükleyen acımasız bir yolculuğu anlatan sürükleyici bir hikaye. Asaf'ın hayatı, karısı Defne, vahşi bir mafya baskınında öl...