aś-9

103 20 7
                                    

Hic okuyan yok la..

5 gün sonra..
Asaf Karadağlı..

5 gün geçmişti bu beş günde odanın tamamını bitirmistik güzel olmuştu.

Yarın nüfus kayıtını yaptırıcaktım eğer kayıt olmamışsa çünkü puset kimlik kartı yoktu.

Ve bu gün biraz şu kadını biraz arıyalım bakalım nelere ulaşa bilecektim.

Bir şeye ulaşa bilcegimizi sanmıyorum ama en azindan deneyelim.

Eğer nüfus kayıdı varsa bulmamız kolaylasicaktir diye tahmin ediyorum.

Bilgisayarın karşısında boş boş ekrana bakıyordum.

Ne araticaktim ki ne arata bilirdim, kamera kayıtlarından bir şey çıkar mı acaba iyi ki geldi aklıma.

Sesiz odanın içine afranin sesi doldurdu.

"Bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkında,

bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkında.

Ne sen bunun farkındasın,

nede Enes farkın da."

Yok bu çocuk mal cidden mal artık şarkı sözlerini de değiştirmeye başladı.

"Ne diyorsun olm, aklı dengenden şüphe etmeye başladım"

" şu Enes barutun kazası var ya onunla bu şarkıyı birleştirmişler hiç mi insta kulanmiyorsun"

"Sen abinle nasıl konuşuyorsun lan " Tekrar devam etmeye başladı.

"Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkında,

Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkında.

Ne sen bunun farkındasın,

Nede Enes farkın da."

Koltuktan kalkıp odama doğru ilerledim oda da çalışsam daha iyidir.

Odama doğru çıktım ve bilgisayarı açtım evin kameralarına girip ise değer bir şey varmı diye bakmaya başladım o güne değer.

Ve sanırım bu uzun sürecekti hemde baya uzun sürecekti.

Kayıtları açtım ve 1 hafta öncesine gittim.

İncelemeye başladım kayitlari saat kaçta bıraktığını bilmiyordum sabaha saatlerinde bıraktığını düşünerek sabah saatlerine bakmaya başladım.

Ama hiç bir şey bulamıyordum ne zaman bıraktı o zaman bu kızı?

Önceki güne bakmaya başladım, akşam saatlerine baktiginda bulmuştum.

Üstü başı yırtık bir kadındı, yaklaştırarak yüzüne bakmaya çalıştım yüzü pek anlaşılmıyordu.

Yaklaştirarak izlemeye başladım yüzünün net çıktığı bir an vardır illaki.

Yavaşlatarak incelemeye başladım, tam anını buldum ve ekran görüntüsü aldım. Şimdi sıra polise gitmekti ama kendi çözüm yolumlada halede bilirdim bu biraz zor olurdu ama belkide değerdi.

Ekran görüntülerini telefonuma atıp, odadan çıktım.

Kendim çözmem daha mantıklıydi...

Son Durak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin