0.18

25 6 0
                                    

Barlas kimliğine bürünmüş olan Asaf, karanlık geçmişinin sırlarını unutmaya çalışırken, yeraltı dünyasındaki etkisi her geçen gün daha da güçleniyordu. Bir zamanlar aşık olduğu Defne’nin ölümünden sonra adeta bir taş kalbe dönüşmüş, ona dair anıları zihninin derinliklerine gömmüştü. Ancak geçmiş, her zaman geri dönerdi. Ve bu defa, yıllardır sakladığı bir sır ortaya çıkmak üzereydi.

Bir akşam, Barlas’ın lideri olduğu mafya grubunun gizli toplantılarından birine katılmak için lüks bir otelin bodrum katında toplanmışlardı. İçeride, her biri kendi çapında ünlü olan adamlar ve kadınlar vardı. Kimi kaçakçılık işinde, kimi ise kara para aklama konusunda uzmanlaşmıştı. Barlas, ağır adımlarla masaya yaklaştı. Herkes onun sessizliğini bir saygı işareti olarak görüyordu. O konuştuğunda ise, etrafındaki herkes pür dikkat kesilirdi.

Bu geceki toplantı ise sıradan bir iş anlaşmasından daha fazlasını vaat ediyordu. Uzun süredir Asaf'ın saklamaya çalıştığı ama Barlas olarak göz ardı ettiği bir gerçek, görünüşe göre burada ortaya çıkacaktı. Masanın diğer ucunda, Barlas’ın gençlik yıllarından tanıdığı, şimdi ise rakip bir mafya grubunun başında olan Arda vardı. Arda'nın elinde eski bir dosya vardı, dosyanın içindeki belgeler ve fotoğraflar, Barlas’ı beklenmedik bir yüzleşmeye zorlayacaktı.

“Barlas, seninle özel bir konuyu görüşmek istiyorum,” dedi Arda, soğuk ve alaycı bir gülümsemeyle.

Barlas kaşlarını çatarak ona döndü. Arda, gençken onun yanında çalışmış, ona sadık bir adamdı. Ancak yıllar geçtikçe, ikisi de kendi yollarına gitmişti. Bu yüzden Arda'nın elindeki dosyanın neyle ilgili olduğunu tahmin edemiyordu, ama içini bir huzursuzluk kaplamıştı.

“Ne söyleyeceksen söyle, Arda,” dedi sakin ama tehditkar bir tonla.

Arda, dosyayı masanın üzerine koydu ve belgeleri açmaya başladı. İlk sayfada, geçmişteki bir operasyonun detayları ve tanıdık bir yüz vardı: Defne’nin fotoğrafı. Barlas bir an nefesini tuttu. Arda, fotoğrafı Barlas’a doğru itti.

“Bunu görünce ne hissettiğini merak ediyorum,” diye mırıldandı alaycı bir şekilde.

Barlas soğukkanlılığını korumaya çalışsa da içindeki duygular karmaşık bir şekilde yüzeye çıkıyordu. Defne’yi yıllardır unutmaya çalışmış, onun izini yok etmek için elinden geleni yapmıştı. Ama şimdi, Arda'nın elinde ona dair kanıtlar vardı.

“Bu fotoğrafın burada olmasının sebebi ne, Arda?” dedi Barlas, gözlerini Arda’nın yüzüne dikerek. Arda, bir süre sessizce ona baktıktan sonra konuşmaya başladı.

“Biliyorsun, Defne sadece senin değil, başka insanlar için de çok önemliydi,” dedi. “Ve senin, onunla olan bağının farkındaydık. Ancak asıl bilmediğin şey, Defne’nin öldüğünü sandığın o gece aslında ne olduğuydu.”

Barlas’ın içinde bir şüphe dalgası yükseldi. “Ne demek istiyorsun?”

Arda, bir an duraksadıktan sonra sakin bir tonla konuşmaya devam etti. “Defne’nin ölmediği bir ihtimali var, Barlas. O gece senin sandığın gibi bir son yaşanmadı. Aslında, Defne’nin ortadan kaybolduğu, öldürülmediği bilgisi elimizde.”

Bu bilgi Barlas’ın içindeki duvarları bir anda yıkmıştı. Onca zamandır öldü bildiği, mezarını her ziyaret ettiğinde acıyla dolduğu Defne yaşıyor muydu? Peki eğer yaşıyorsa, neden ortalarda yoktu ve neden kendisinden saklanmıştı?

Barlas, Arda’ya doğru eğildi, yüzünde ne öfke ne de merhamet vardı. “Bu bilginin doğruluğunu nereden biliyorsun? Eğer doğru değilse, bu masadan sağ çıkamayacağını bil,” dedi buz gibi bir sesle.

Arda ise sarsılmamıştı. Yavaşça gülümsedi ve cebinden küçük bir cihaz çıkardı. "Burada, onun yaşadığına dair konuşmalar var, Barlas. Birkaç ay öncesine ait kayıtlar. İstiyorsan dinle. Belki geçmişten gelen bu sır, senin yeni hayatında başka bir fırtına estirir."

Barlas, cihazı eline aldığında, bir an tereddüt etti. Defne’nin sesini duymak, hatırlamadığı kadar acı verici bir fikir olarak zihninde yankılandı. Ancak bir yandan da, tüm cevapları öğrenmek zorundaydı. Parmaklarıyla cihaza dokunurken, başını kaldırıp Arda’ya baktı.

“Bu işin peşini bırakmayacağım. Eğer Defne gerçekten yaşıyorsa, bunu senden değil, ondan öğrenmek isterim,” dedi Barlas, kararlı bir şekilde.

O gece, Barlas’ın hayatında dönüm noktası olacak yeni bir sır açığa çıkmıştı. Defne’nin gerçekten hayatta olma ihtimali, onun tüm hayatını alt üst edebilecek kadar güçlüydü. Şimdi yapması gereken, geçmişte kalmış yaraları tekrar açmak ve karanlık sırların peşine düşmekti.

Son Durak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin