Prolog

136 4 0
                                    

Amanda bangun dan menuju ke sofa.Dia merengangkan otot-ototnya cuba hilangkan mengantuknya yang tiba-tiba datang.Tapi mengantuknya semakin menjadi-jadi ditambah pula kepalanya tiba-tiba berdenyut.Pandangan Amanda tiba-tiba berbalam dan kabur.Dia duduk di sofa untuk mengelakkan dia terjatuh.Sebaik saja melabuhkan punggung di sofa, pandangannya menjadi gelap.Amanda pengsan.

Saat ini butik Amanda sudah kosong.Semua pekerja keluar untuk makan tengahari.Pintu pejabat Amanda ditolak dari luar.Seorang lelaki bertopeng melangkah masuk.Bibirnya terukir senyuman lebar melihat Amanda sudah terbaring tidak sedarkan diri.Dia mengangkat Amanda dan diletakkan di atas bahunya lalu berjalan keluar sambil bersiul girang.

⁘⁘⁘⁂MRS ARJUNA⁂⁘⁘⁘

"looks like no one is aware that your ladybos is missing."Kata Haiqal sambil memandang satu per satu wajah pekerja Amanda.Masing-masing bereaksi terkejut

⁘⁘⁘⁂MRS ARJUNA⁂⁘⁘⁘

"No..no..don't touch me please."Rayu Amanda lagi.

"How can i not touch you little cat.You are like a drug.I'm so addicted to your body.Usually when i taste a women i will forget about their taste.But not you.I already taste you once.I should forget the taste of your sweet body but i can't.I keep thinking about the sweetness every inch of you.What have you done to me little cat?"Balas lelaki bertopeng itu sambil naik menindih tubuh kecil Amanda.

"Tolong!!!"Jerit Amanda.

"Scream little cat.It much better if you screem my name."Kata lelaki itu.Serentak topeng ditanggalkan dan menunjukkan wajah sebenarnya pada Amanda.

"You..?"Soal Amanda tidak percaya siapa di depannya.

⁘⁘⁘⁂MRS ARJUNA⁂⁘⁘⁘

"Qal i.."Gadis itu tersenyum bila Haiqal sudah lentok di atas meja.Dia sudah meletakkan ubat tidur dalam minuman itu sebelum Haiqal sampai tadi.

"Qal..Qal..Kalau you tak kahwin dengan betina tu i tak akan buat sampai macam ni.Sekarang Amanda Kirana milik dia dan Arjuna Haiqal milik I.Tak ada orang boleh pisahkan kita lagi sayang."Kata gadis lalu terus ketawa puas kerana dia dapat memiliki Haiqal.

⁘⁘⁘⁂MRS ARJUNA⁂⁘⁘⁘

"Bie sebelum dia bawa baby dari hidup bie.Baby nak bie lepaskan baby sekarang.Sekurang-kurangnya bie boleh cari pengganti baby bila baby dah tak bergelar isteri bie."Serentak itu jatuh air mata lelaki Haiqal yang tidak percaya dengan kata-kata Amanda.


"Bie tak akan lepaskan baby pada sesiapa kecuali pada Allah."Air mata Amanda semakin bercucuran jatuh mendengar kata-kata Haiqal.Amanda yang sedang takut itu cuba mengumpulkan keberanian.

"Aku akan call kau bila kau dah siapkan surat perceraian dengan Amanda."Lelaki itu tersenyum bila anak buah Haiqal memberi laluan padanya.

⁘⁘⁘⁂MRS ARJUNA⁂⁘⁘⁘

"Aku dah cakap!Kalau aku tak dapat memiliki kau,tak ada seorang pun yang akan memiliki kau AMANDA KIRANA!!!"Jerit lelaki itu bila Amanda terlepas dari tangannya.Serentak itu dia baling pisau ditangannya ke arah Amanda.Amanda menoleh bila lelaki itu menjerit namanya

"Sayang!!!"Jerit Haiqal bila lihat lelaki itu membaling pisau ke arah Amanda.Dayang yang melihat pisau yang lelaki itu baling tertuju ke arah Amanda terus berlari ke arah Amanda tanpa berfikir panjang.Dalam fikirannya hanya ingin menyelamatkan Amanda saja.Serentak itu kaki lelaki itu ditembak oleh salah seorang anak buah Haiqal.

"Dayang!!!"

Mrs ArjunaWhere stories live. Discover now