BAB 15 (M)

126 2 0
                                    

"Are you okay baby?"Tanya Haiqal bersama senyuman manis.Amanda yang masih terkejut hanya mengangguk.Haiqal memusingkan badannya menghadap Qaireen.

"Berani kau cuba nak serang Mrs.Arjuna?Aku dah bagi kau amaran sebelum ni yang aku saja boleh sentuh dia."Keras suara Haiqal dengan mata mencerlung memandang Qaireen.

"Kenapa you halang.I tak ada niat nk cederakan you.I just nak buat perempuan tu mengaku dia memang ada niat nak goda you selama ni.Is you back okay Qal?Does it hurt?"Kata Qaireen.

"Aku kenal dia lepas aku dah putus dengan kau.Jadi tak ada istilah dia rampas aku dari kau.Diri kau yang buat aku tinggalkan kau.Dekat mana lagi yang kau tak faham dalam ayat aku tu?Lagi satu kalau belakang badan aku sakit atau ada bekas sekalipun, isteri aku Amanda Kirana boleh rawat aku."Tanya Haiqal dengan keras pada Qaireen.

"Qal i dah minta maaf dekat u.I dah janji benda tu tak akan berulang.Please balik pada i semula.I sayang you Qal."Ucap Qaireen.

"Kau gila ke?Aku dah kahwin Reen.Orang yang kau cuba nak serang ni isteri aku.Tiga orang saksi dah sahkan akad nikah aku tadi.Susah payah aku nak dapatkan isteri aku, kau dengan senang suruh aku balik pada kau.Never Reen."Ucap Haiqal sambil memeluk bahu Amanda

"Sampai hati you buat i macam ni Qal."Ucap Qaireen perlahan.

"You yang sampai hati khianat kepercayaan yang i bagi pada you.Bawa dia keluar."Arah Haiqal lalu entah dari ceruk mana keluarlah pengawal Haiqal menarik Qaireen keluar dari situ.

"Badan you okay tak?"Tanya Amanda sebaik saja Haiqal memandangnya.Haiqal tersenyum nakal sebelum tunduk mendekat pada telinga Amanda.

"Kalau tak okay you boleh tolong sapu ubat tak dekat badan i malam nanti?"Bisik Haiqal.Muka Amanda sudah memerah.Haiqal menjarakkan diri kembali bila lihat keluarganya menghampiri mereka.

"Manda..sayang okay tak.Mummy tak sangka Reen boleh buat sampai macam tu sekali."Kata Puan Rokiah sambil membelek-belek tubuh Amanda risau jika ada cedera.

"Manda okay mummy.Haiqal yang kena tadi."Jawab Amanda.

"Qal okay tak?"Tanya puan Rokiah pada Haiqal pula.

"Qal okay je my.Kalau tak okay malam nanti isteri Qal boleh urutkan.Qal kan dah ada isteri sekarang."Jawab Haiqal dengan senyuman nakal.Wajah Amanda merah kembali mendengar kata-kata Haiqal.

"Hmm..Dah kalau jawab macam tu maknanya memang okay sangat tu."Balas puan Rokiah.

"Qal bawalah Manda balik bilik dulu.Rehat dulu sementara tunggu untuk makan malam dengan sedara-sedara belah kita dan Manda nanti."Arah puan Rokiah.

"Okay mummy.Qal balik bilik rehat dulu."Kata Haiqal lalu menarik Amanda mengikutinya sekali.Sampai di bilik Amanda duduk di sofa sementara Haiqal mengambil sehelai bajunya dan tuala lalu dihulurkan pada Amanda. 

"You pergilah mandi dulu.Bag baju you nanti pengawal i datang hantar."Kata Haiqal.

"Ha?Err..you mandilah dulu.I nak buang makeup ni dulu.I tunggu bag i sampai sebab i perlukan wet tissu untuk remove make up ni."Balas Amanda.

"Pakai wet tissu i ni."Kata Haiqal seraya menghulur sebungkus tisu basah miliknya.Amanda mengambil tisu itu lalu duduk di depan meja solek.Haiqal terus masuk ke tandas untuk mandi sementara Amanda membersihkan solekkan diwajahnya.Setelah selesai membuang segala solekkan dimukanya tiba-tiba ada suara berbisik di telinganya.

"Need my help to unzip your dress?"Bisik Haiqal.

"Argh.."Terjerit Amanda bila Haiqal tiba-tiba berbisik begitu.Dia terlalu leka membuang solekkan hingga tidak perasan Haiqal sudah selesai mandi.

"Ke..kenapa you tak pakai baju lagi?"Tanya Amanda bila dia berpusing menghadap Haiqal matanya dihidangkan dengan tubuh suaminya yang tidak berbaju dan hanya bertuala separas pinggang memaparkan ketul-ketulan yang ada pada tubuh kekar itu.

"Sebab boleh Mrs Arjuna."Jawab Haiqal bersama senyuman nakal.

"So perlukan bantuan i untuk bukakan zip baju you yang dekat belakang tu?Mana tahu tangan you tak sampai nak buka."Tanya Haiqal bersama senyuman nakal.Amanda tersenyum sinis.

"No need.I know this situation will happen.So i request pada bridal buat hidden zip baju i dekat depan.So i boleh buka sendiri."Balas Amanda bersama senyuman kemenangan.Ini lah sebab kenapa dia meminta zip baju dibahagian depan.Amanda terus mencapai tuala dan baju yang Haiqal beri tadi dan terus ingin berlalu ke tandas.

Namun baru beberapa langkah tiba-tiba Haiqal memeluknya pinggangnya dari belakang dengan tangan kirinya.Kedua tangannya turut terkunci dalam pelukan Haiqal.Tindakkan Haiqal membuatkan jantung Amanda  berdebar.Dia cuba meronta untuk melepaskan diri namun tidak berjaya.

"Arjuna what are you doing?!Let me go!"Marah Amanda sambil menahan debar di dadanya supaya tidak terlihat.

"Zip dekat depan pun i boleh tolong bukakan."Amanda menelan liurnya dengan payah saat mendengar bisikkan Haiqal yang cukup menggoda pada pendengarannya.Amanda mendongakkan kepala dan menoleh ke kanan untuk memandang Haiqal yang merehatkan kepala pada bahunya.Kemudian matanya mengikut pergerakan tangan kanan Haiqal yang masih bebas bergerak menuju ke bahagian leher baju Amanda.Keras tubuh Amanda bila tangan Haiqal mula menurunkan zip baju Amanda hingga ke paras perut.

"Ar..Arjuna."Panggil Amanda cuba menghentikan tindakkan Haiqal.Mujur dia ada memakai Singlet di bahagian dalam.Namun singlet itu tidak mampu menutup keseluruhan dadanya yang gebu.

"Hm?"Balas Haiqal sambil menolak rambut Amanda ke tepi hingga mendedahkan leher Amanda lalu mengucup lembut leher Amanda yang begitu menarik perhatiannya.Matanya tidak lepas memandang dada gebu Amanda yang sedikit terdedah.Amanda memejamkan matanya saat Haiqal mengucup lehernya.

"Stop..Le..lepaskan..i..."Ucap Amanda dengan nafas yang tersekat bila Haiqal mengucup lehernya.Lehernya adalah salah satu tempat yang paling sensitif jika disentuh begitu.

"You don't seem like you want me to stop baby."Bisik Haiqal ditelinga Amanda.telinga Amanda menjadi sasaran bibir Haiqal.Amanda meronta minta dilepaskan.Dia risau dia terhanyut dengan belaian Haiqal.

"I'll let you go for now.But i can't promise for tonight."Bisik Haiqal lagi serentak itu melepaskan pelukkan pada tubuh Amanda.Amanda yang merasa pelukkan pada tubuhnya sudah longgar terus berlari masuk ke tandas.Dapat dia rasa kakinya sedikit menggigil saat berlari.Sebaik mengunci pintu tandas Amanda meletakkan tangan pada dadanya yang berombak laju.

'Sejak bila pula dia ni belajar jadi ulat bulu?'Gumam Amanda sendirian.Amanda terus membersihkan diri.Selesai mandi Amanda keluar dengan hanya memakai baju yang diberi Haiqal.Baju Haiqal itu sangat besar dan labuhnya hanya atas lutut Amanda saja.

Amanda lihat Haiqal sudah tiada di bilik.Jam dilihat baru pukul 3 petang.dia ingin lelap sebentar menghilangkan keletihan lalu terus saja dia baring dan menutup tubuhnya dengan selimut.Dia agak letih dengan acara hari ini.Dia ingin berehat sebentar sementara menunggu acara pada belah malam pula.Akhirnya dia terlena.

Amanda tersedar dari lena bila terasa ada sesuatu bermain diwajahnya.Walaupun sudah dihalau,wajahnya kembali diganggu.Amanda berdecit kerana tidurnya diganggu.Dia membuka mata dan terkejut bila Haiqal sedang memandangnya.Pantas Amanda bangun dan turun dari katil.

"Bila you balik bilik?"Tanya Amanda.

"Pukul 3 lebih tadi."Jawab Haiqal sambil memandang Amanda yang begitu menggoda bila mengenakan bajunya yang hanya separas atas lututnya.Amanda lihat jam sudah hampir pukul 6 petang.Patutlah Haiqal menganggu tidurnya kerana sudah hampir waktu maghrib.

Saat Haiqal membelakangkannya Amanda dapat lihat lebam pada belakang badan Haiqal.Dia yakin itu pasti gara-gara dipukul tadi.Amanda berlalu ke tandas membasahkan tuala kecil dengan air suam.Dia menghampiri Haiqal dengan ragu-ragu

"Yes baby?Kenapa?"Tanya Haiqal bila dia lihat Amanda seperti teragak-agak mahu bercakap.

"Erm i nampak badan you lebam dekat tempat kena pukul tadi.You pusing belakang.I nak tuam dengan tuala suam ni."Kata Amanda malu-malu.

"Lebam ke?I tak rasa apa pun."Kata Haiqal sambil memusingkan badannya dan membiarkan Amanda menuam lebam pada badannya.

"Sekarang mungkin you belum rasa lagi.Tengok esok nanti mungkin baru you terasa."Jawab Amanda sambil menuam badan Haiqal dengan lembut.

"Okay dah siap."Kata Amanda lalu berura hendak bangun.Pantas Haiqal menarik Amanda dan direbahkan di atas tilam.Haiqal memeluk Amanda dan merebahkan kepalanya di dada Amanda.

"Aa..Aapa yang you buat ni?"Tanya AManda cemas sambil cuba untuk bangun.

"Lets stay like this for a while."Ucap Haiqal perlahan.

"Err i nak siap-siap.Pukul 7 kejap lagi ada orang datang nak make up."Kata Amanda.

"Please.I'm so tired.Let us stay cuddle like this for few minutes."Pinta Haiqal lagi.Suara Haiqal kedengaran sangat letih.Amanda tidak sampai hati hendak menolak saat terpandangkan wajah letih Haiqal lalu membiarkan saja Haiqal untuk berehat seperti itu.Tangannya naik membelai rambut Haiqal tanpa sedar.

⁘⁘⁘⁂MRS ARJUNA⁂⁘⁘⁘

Haiqal dan Amanda masuk ke dalam restoran beriringan.Ahli keluarga dari kedua belah pihak sudah menunggu mereka.Mereka duduk di meja yang sudah ditetapkan.Makan malam mereka berjalan dengan lancar.

Makan malam keluarga ini dibuat untuk suai kenal antara kedua belah keluarga,merapatkan hubungan dua keluarga yang baru saja termateri sekaligus memperkenalkan Amanda pada keluarga belah Haiqal dan memperkenalkan Haiqal pada keluarga belah Amanda.

Selesai majlis makan malam bersama keluarga dan menghantar pemergian ahli keluarga untuk balik ke bilik masing-masing,Haiqal dan Amanda turut kembali ke bilik mereka.Sampai saja di bilik Amanda terus mengambil tuala dan baju untuk membersihkan diri sementara Haiqal duduk di sofa menunggu Amanda selesai mandi.

Keluar saja dari toilet Amanda terus menuju ke meja solek untuk memakai krim penjagaan muka dan menyapu losyen pada tubuhnya.Haiqal pula terus masuk ke tandas membersihkan diri.Selesai melakukan rutin sebelum tidur,Amanda terus merebahkan tubuhnya ke katil.Mengingatkan kelakuan Haiqal siang tadi,terus dia bangun dan baring di sofa panjang yang ada dalam bilik hotel itu.

Amanda yang baru saja terlelap berasa terganggu bila terasa dirinya seperti terapung .Amanda terus membuka mata dan melihat Haiqal sedang mengangkatnya menuju ke arah katil

"Apa you buat ni Arjuna?Turunkan i."Pinta Amanda.Jantungnya baru mahu berehat tapi sekarang sudah perlu bekerja keras kembali.

"Kenapa you nak tidur dekat sofa sedangkan ada katil dalam bilik ni?"Tanya Haiqal dengan nada yang serius.Amanda lihat wajah Haiqal sedikit tegang.

"I tak biasa.Lagipun i dah cakap dengan you sebelum kita kahwin yang i tak ready lagi."Jawab Amanda perlahan.

Haiqal tidak membalas kata-kata Amanda.Berhati-hati dia meletakkan tubuh Amanda di atas tilam.Setelah tubuhnya selamat mendarat di atas tilam pantas Amanda mengesot ke hujung dan baring membelakangkan Haiqal.Tiba-tiba tangan kekar Haiqal memeluk pinggangnya lalu menarik supaya dekat dengannya.Amanda cuba menolak tangan Haiqal tapi Haiqal semakin mengeratkan pelukkan.

"We are married now baby.You can't stop me from doing this."Bisik Haiqal sambil mengucup tengkuk Amanda.

"Arjuna you dah janji tak akan tuntut hak you sebagai suami kan?"Bergetar suara Amanda menahan marah dan takut yang bercampur aduk.Haiqal memusingkan badan Amanda supaya baring mengiring dan menghadapnya.Amanda menahan dada Haiqal dari rapat dengannya.

"You are alluring me baby.How i can stay still when you lay down beside me?Your scent is so tempting to me"Bisik Haiqal.Mendengar kata-kata Haiqal ,Amanda terus menolak kuat tubuh Haiqal.Namun Haiqal tidak terkesan langsung dengan tolakkannya.

"Stop the nonsense!That's why i nak tidur dekat sofa supaya you tak rasa tergoda.Lepaskan i Arjuna!"Kata Amanda lagi.Amanda meronta makin kuat.Haiqal bangun lalu menindih Amanda di bawahnya.

"No!"

Mrs ArjunaWhere stories live. Discover now