Bulat mata Amanda mendengar kata-kata Haiqal.Hatinya bagai ditusuk dengan pisau.Lemah kakinya saat mendengar lelaki yang mengajaknya berkahwin pagi tadi sanggup menerima tawaran dari penjahat ini.Air matanya semakin lebat mengalir bila berfikir akan menjadi mangsa lima lelaki.
"Habis mana kawan kau pergi?"Tanya lelaki itu.
"Dia pergi toilet kejap.Dia suruh start dulu."Balas Haiqal.
"Arjuna."Hanya itu yang mampu dia ucapkan akibat terlalu terkejut dengan perubahan Haiqal.Adakah kerana dia menolak lamaran jejaka itu hingga membuatkan jejaka itu berubah fikiran.
"Kau dengar tak sayang?Lelaki yang selamatkan kau masa tu akan join kami.Yang lagi best kawan dia pun join sekali.Jangan risau aku ada ubat untuk kekalkan tenaga kau layan lima orang.Setiap seorang mungkin lebih dari satu round.Tak mungkinlah nak buat satu round je.Rugi."Kata lelaki itu kepada Amanda lalu ketawa kuat.
"Tapi.."Kata Haiqal tiba-tiba.
"Bagi aku rasmikan dulu.Aku nak kahwin dengan dia nanti.So bagilah aku rasmikan dara dia dulu.Lepastu baru korang rasa.Tak adalah aku terkilan sangat tak dapat rasa dara dia.Lagipun tadikan kau cakap nak rasa dia sebelum masuk dalam kan?So bagi aku rasmikan dia dulu lepastu kau boleh buat apa yang kau nak pada dia."Haiqal menyambung kata-katanya dengan senyuman sinis.
"Wow kau nak kahwin dengan dia?Okay..Aku bagi kau rasa dulu."Kata lelaki itu lalu memberi isyarat pada dua kawannya memberi laluan pada Haiqal.
Bibir Haiqal mengukirkan senyuman sinis lalu mula melangkah mendekati Amanda yang masih dipegang lelaki itu.Jantung Amanda semakin laju saat melihat Haiqal berjalan sambil membuka butang baju kemejanya satu persatu hingga mendedahkan dada bidangnya.
"Ar..Arjuna.."Sayu suara Amanda berharap Haiqal menyelamatkannya.Sampai saja di depan Amanda, gadis itu dilepaskan.Amanda yang terasa kakinya lemah hampir jatuh melorot, namun Haiqal pantas memaut pinggang gadis itu dari jatuh ke bawah dan terus menarik Amanda masuk ke dalam pelukkannya.
"I'm gonna marry you anyway.I'll still accept you even you have been touch by another man."Sengaja Haiqal mengucapkan kata-kata itu supaya tiga lelaki itu percaya dia benar-benar akan menyentuh Amanda.Haiqal memejam mata sebentar menahan diri saat kulit badannya bersentuhan dengan kulit gebu Amanda.Tiga lelaki tadi sudah bergerak duduk di katil ingin menyaksikan perbuatan Haiqal.
Haiqal memeluk kuat tubuh Amanda.Menggigil kuat tubuh Amanda bila Haiqal memeluk tubuhnya.Amanda mula meronta kuat untuk melepaskan diri.Haiqal melabuhkan ciuman dipipi Amanda lalu dibawa bibirnya ke telinga Amanda.Dia cuba melengahkan masa sementara menunggu isyarat dari budak pokok gelaran yang dia beri untuk penembak tepat yang sempat dia hubungi semasa dalam perjalanan ke sini.Haiqal tersenyum sebaik saja melihat isyarat yang dia terima.
"Arjuna..Please..Lepaskan i?"Rayu Amanda lagi bersama airmata yang membasahi wajahnya.Amanda memandang mata Haiqal meminta simpati jejaka itu.
"Trust me."bisik Haiqal.Terhenti rontaan Amanda bila mendengar dua patah perkataan yang keluar dari bibir Haiqal.Tiba-tiba Haiqal menjatuhkan tubuh mereka berdua ke bawah.Serentak itu terdengar erangan kesakitan dari tiga lelaki itu dan bilik itu sudah diserbu oleh beberapa anggota polis serta Naufal.
Haiqal mambantu Amanda untuk bangun.Pelukan pada tubuh Amanda yang terdedah tidak dilepaskan.Tubuhnya yang lebih besar melindungi tubuh Amanda dari pandangan lelaki lain yang ada di dalam bilik itu.Pantas dia menyarungkan kemejanya yang dibuka tadi ke tubuh Amanda dan dibutangkan satu persatu.
"Are you okay?"Tanya Haiqal pada Amanda.Amanda hanya mengangguk bersama sisa tangisannya.
"I'm sorry for being late and i'm sorry sebab terpaksa peluk you tadi"Ucap Haiqal.
"It's ok."Jawab Amanda.Dia tidak mampu bercakap banyak kerana ketakutan masih menghantuinya.Tiga lelaki tadi sudah meronta-ronta untuk melepaskan diri.Entah macam mana salah seorang dari mereka terlepas dari pegangan dan terus mengambil pisau lalu meluru ke arah Amanda.Namun Haiqal lebih pantas menghalang menggunakan tubuhnya dan disebabkan itu pisau terbenam di perut Haiqal.Polis menarik lelaki itu dan terus digari kemudian dibawa keluar.
"Arjuna!"Jerit Amanda sambil meriba kepala Haiqal yang sudah jatuh hampir tidak sedarkan diri.Tangannya ditekapkan pada bekas tikaman untuk menghentikan darah yang mengalir.
"Qal!"Jerit Naufal pula.
"Medical team mana!"Jerit Naufal
"Don't close your eyes Arjuna!Open your eyes!"Kata Amanda lagi.Pecah kembali tangisannya melihat Haiqal ditikam.Haiqal rasa pandangannya makin kabur.Akhir Haiqal pengsan tidak sedarkan diri.
"No..no..wake up Arjuna!Wake up!!Arjuna!!!!"Amanda menampar perlahan pipi Haiqal.Melihat darah Haiqal ditangannya Amanda menjerit lalu pengsan tidak sedarkan diri.
YOU ARE READING
Mrs Arjuna
RomanceSetiap hari Amanda Kirana akan menerima kejutan dari seseorang yang misteri.Kecantikkannya membuatkan ramai jejaka tergilakan dirinya Kejadian hitam yang terpalit dalam hidup Amanda Kirana membuatkan gadis itu tidak mahu menerima mana-mana lelaki da...