Haiqal memandang Amanda yang masih lena dalam pelukkannya.Bahu Amanda yang terdedah dikucup lembut.Haiqal menolak rambut Amanda yang menutupi hampir keseluruh wajah gadis itu.Haiqal membelai perlahan pipi bulat itu.Senyum dibibirnya tak dapat dihentikan bila mengimbas kembali kenangan yang mereka cipta malam tadi.Amanda benar-benar kelihatan cantik dan sempurna pada matanya.
"She so perfect"Gumam Haiqal sendirian.
Terasa pipinya dibelai lembut, Amanda membuka matanya perlahan.Kemudian matanya terbuka lebar bila teringat apa yang jadi semalam dimana dia menyerahkan dirinya pada Haiqal.Haiqal mencipta kenangan baru yang indah dalam dirinya sekaligus menghapus kenangan hitamnya.Dia tahu dia masih berada dalam dakapan Haiqal dan dia juga tahu Haiqal sudah sedar.Dia dapat rasa Haiqal sedang memandangnya.Wajahnya terus berubah merah bila memikirkan sensasi yang Haiqal berikan padanya semalam.
"Morning my sugar."Bisik Haiqal ditelinga Amanda.
"Mo..Morning bie."Jawab Amanda.Dia masih belum ada kekuatan hendak memandang mata Haiqal.Malu masih menebal dalam dirinya lebih lagi dengan tubuh mereka hanya ditutup dengan selimut tebal saja.
"I can see your charms last night even in the dark."Bisik Haiqal nakal.Amanda hanya diam tak berkutik langsung.Makin malu dia bila Haiqal berkata begitu.
"You are beautiful.But last night you are extra beautiful."Bisik Haiqal lagi.Amanda semakin malu bila Haiqal kata begitu lagi.Dia terus menyembunyikan wajahnya ke dada Haiqal disebabkan terlalu malu.
"You are really...."
"Bieeee...."Potong Amanda bila Haiqal masih mahu mengusiknya lagi.Meletus tawa Haiqal melihat Amanda semakin tidak senang duduk bila dia mengimbau kejadian semalam.
"I want my morning kiss baby.Can i?"Pinta Haiqal.Amanda terdiam.Terlintas dalam fikirannya jika dia beri ciuman pada Haiqal dengan keadaan dia yang tiada seurat benang, adakah apa yang jadi semalam akan berulang lagi.Memikirkan itu makin merah wajah Amanda.Kalau boleh meletup,sudah lama wajahnya meletup.
"Kita morning kiss lepas breakfast boleh?"Tanya Amanda.Dia cuba menguatkan diri memandang mata Haiqal.
'Allah...dia pandang aku macam biasa je.Tapi kenapa aku rasa pandangan dia menggoda sangat.Apa baby dah buat pada bie ni sayang?'Desis hati Haiqal.
"Sayang..."Panggil Haiqal dengan nada yang meleret.
"Please..Lepas breakfast ye?"Pinta Amanda lagi.Dia sangka Haiqal memanggilnya begitu kerana suaminya mahukan ciuman sekarang juga.
"I want my morning kiss while i eat my breakfast now."Kata Haiqal.
"Okay.Tq bie."Ucap Amanda dengan gembira.Amanda hendak bangun untuk turun ke dapur buat sarapan.Tapi Haiqal masih tidak melepaskan pelukkan pada tubuhnya.
"Bie..Baby nak buat sarapan.Macam mana baby nak buat kalau bie tak lepaskan baby?"Kata Amanda perlahan.
"You are my breakfast."Kata Haiqal.Serentak itu Haiqal menolak Amanda hingga baring semula dan dia naik menindih tubuh Amanda kembali.
"Bie.."Tak sempat Amanda habis berkata Haiqal terus mengucup lembut bibir yang sudah menjadi ketagihannya.Haiqal mengulang kembali keindahan semalam yang dia berikan pada Amanda.Amanda pula kembali terbuai dengan sentuhan lembut Haiqal.Baru dia faham, dia adalah breakfast yang Haiqal maksudkan.
⁘⁘⁘⁂MRS ARJUNA⁂⁘⁘⁘
Sebulan sudah berlalu.Hubungan Amanda dan Haiqal semakin hari semakin mesra.Setiap pagi semasa di pejabat, Haiqal akan mengirim sejambak bunga Daisy berwarna merah yang melambangkan cinta.Pagi Amanda sentiasa dihiasi dengan senyuman setiap kali menerima jambangan bunga itu.Dia sudah tidak pedulikan usikan dipejabatnya.Dia benar-benar mencintai Haiqal sepenuh hatinya.
YOU ARE READING
Mrs Arjuna
RomanceSetiap hari Amanda Kirana akan menerima kejutan dari seseorang yang misteri.Kecantikkannya membuatkan ramai jejaka tergilakan dirinya Kejadian hitam yang terpalit dalam hidup Amanda Kirana membuatkan gadis itu tidak mahu menerima mana-mana lelaki da...