"Kejadian tu masih buat you takut ke kalau i sentuh you?"Tanya Haiqal sambil mengusap pinggang Amanda.Bibirnya mengucup bahu Amanda.Dia betul-betul menyukai bau strawberry yang datang dari tubuh Amanda.Sebelum ini dia cukup tidak suka bau strawberry hingga sanggup dia menyuruh Qaireen menukar minyak wangi yang dipakai.Tapi bila bau strawberry yang datang dari tubuh Amanda membuatkan dia tidak keruan.Bau itu betul-betul mampu merobohkan imannya.
"Arjuna..I...i..."Amanda tak dapat meneruskan kata-katanya.Hendak menolak dia tak mampu bila lihat mata redup Haiqal yang penuh pengharapan.Lagipula Haiqal adalah suaminya yang sah.Haiqal berhak ke atas dirinya.Tapi perasaan takut itu masih ada dalam dirinya.
"Jangan risau sayang.Bie tak akan buat apa-apa pada sayang.I'm just asking."Kata Haiqal.Dapat dia lihat tangan kecil serta tubuh gadis itu sedikit menggigil.Haiqal tahu Amanda masih tak dapat lupakan kejadian itu.Dia juga tiada niat meminta haknya sekarang.Dia hanya bertanya.
Cuma bila ada berdekatan dengan Amanda,dia selalu hilang kawalan.Amanda seperti dadah padanya yang sentiasa membuatnya ketagih akan kasih sayang dan belaian dari gadis itu.Dia adalah seorang lelaki normal yang mempunyai nafsu.Tapi dia masih belum kejam untuk memaksa gadis itu memberikan haknya sebagai suami.
"I'm sorry Arjuna.I berdosa menidakkan hak you.Kalau you nak hak you,i ikhlas bagi."Ucap Amanda perlahan dengan kepala tertunduk.
"Hey..Don't say sorry.I'm just asking.I tanya sebab lepas ni i akan kerap sentuh macam ni"Balas Haiqal sambil menarik dagu Amanda supaya wajah gadis itu menghadapnya lalu mengucup dahi Amanda lembut.
"Macam ni."Ciuman Haiqal jatuh pada kedua belah mata Amanda.
"Macam ni."Kali ini kedua belah pipi Amanda pula jadi sasaran bibir Haiqal.
"Macam ni."Hujung hidung Amanda dikucup.
"macam ni."Bibir Amanda menjadi sasaran Haiqal.Lama dia mengucup bibir itu."I memang nak hak i.I bukan malaikat.I ada nafsu.Duduk dekat-dekat dengan you macam ni pun i rasa iman i boleh roboh.Tapi memaksa bukan cara i.I tak suka berkasar.I tak nak tambah trauma you.We gonna take this slowly okay?I will take away you fear day by day.When your fear is gone you can tell me.Tapi kalau sayang malu nak bagitahu,sayang bagi hint pada bie."Kata Haiqal.
"Bagi hint?Macam mana?"Tanya Amanda
"Hmmm...Bie akan beli sehelai baju tidur yang special.So bila sayang dah ready sayang pakai baju tu okay?"Kata Haiqal sekaligus bertanya.Amanda hanya mengangguk.
Melihat balasan Amanda ,Haiqal tiba-tiba terus mencempung tubuh Amanda yang duduk diribanya lalu dibaringkan atas tilam.Haiqal membuka baju lalu naik atas tilam menindih separuh dari tubuh genit gadis itu.Amanda mula dilanda resah.Jantungnya dipalu laju kerana Haiqal tiba-tiba membuka baju menindihnya bila dia mengatakan tidak akan buat apa-apa padanya malam ini.Melihat wajah pucat Amanda ,Haiqal menghamburkan tawanya.
"Why sayang?Kenapa pucat sangat ni hm..?"Saja Haiqal bertanya sedangkan dia sudah mengetahui jawapannya.Haiqal mengucup pipi gebu Amanda.Kucupan Haiqal turun ke leher Amanda pula.Bibirnya mengukirkan senyuman bila mendengar Amanda menelan liurnya berkali-kali dan leher Amanda terlihat tegang.Digigit perlahan leher Amanda hingga meninggalkan kesan merah pada leher gadis itu.Amanda mendesis perlahan saat terasa sedikit sakit pada lehernya.
"This is just one of the step to take away your fear baby."Bisik Haiqal bila tiada balasan dari Amanda kemudian dia merebahkan tubuhnya disebelah Amanda.Tangannya menarik Amanda rapat padanya.Kini Amanda baring beralaskan lengannya.
"I will do this everytime we sleep.I hope it will help you to overcome your fear and feel comfortable with me."Kata Haiqal lagi.Amanda mendongak memandang wajah Haiqal.Matanya mencari mata Haiqal.Sebaik saja matanya bertemu dengan mata Haiqal,Amanda memberikan senyuman pada Haiqal.
YOU ARE READING
Mrs Arjuna
RomanceSetiap hari Amanda Kirana akan menerima kejutan dari seseorang yang misteri.Kecantikkannya membuatkan ramai jejaka tergilakan dirinya Kejadian hitam yang terpalit dalam hidup Amanda Kirana membuatkan gadis itu tidak mahu menerima mana-mana lelaki da...