"No!"Jerit Amanda.Amanda yang terkejut Haiqal tiba-tiba menindihnya terus memukul dada bidang Haiqal yang berada di atasnya.Haiqal menangkap kedua belah tangan kecil Amanda lalu dikunci ke atas kepala Amanda dengan sebelah tangan.Dada Amanda berombak laju.Dia semakin takut dengan kelakuan Haiqal.
Haiqal memandang bibir menggoda Amanda lalu menurunkan kepalanya mendekati wajah Amanda.Amanda yang sedang berhempas pulas cuba melepaskan kedua tangannya dari pegangan Haiqal tidak perasan akan arah pandangan mata Haiqal.Tanpa amaran bibir Amanda dipagut lembut.Bulat mata Amanda bila bibirnya dicium.Terhenti segala rontaan Amanda bila Haiqal tiba-tiba mengucup bibirnya.Dapat dia lihat mata Haiqal yang terbuka separuh saat mengucupnya sudah gelap dengan nafsu.
Haiqal tidak pernah merasa perasaan seperti ini walaupun waktu bercinta dengan Qaireen. Mereka berpegangan tangan tapi nafsunya tidak membara seperti ini.Saat ini dia benar-benar mahu memberikan kasih sayang yang sepenuhnya pada Amanda melalui belaiannya.Sebelum kahwin dengan Amanda dia sering hampir kalah dengan nafsu sendiri hingga kadang-kadang dia lupa batas bila bersama Amanda.Amanda betul-betul membangkitkan nafsu lelakinya walaupun gadis itu tidak menggodanya.
Haiqal melepaskan ciuman bila Amanda semakin hilang nafas.Telinga Amanda dikucup lembut sementara Amanda mengambil nafas yang hampir putus.Kucupan Haiqal semakin liar turun ke leher Amanda.Peristiwa yang terjadi padanya dahulu kembali bermain dimatanya.Amanda cuba meronta walaupun tenaganya sudah hilang akibat terlalu takut.
"Tolong..le..lepaskan i Arjuna."Ucap Amanda yang masih termengah-mengah.Amanda mula terhanyut dengan belaian Haiqal namun ketakutan yang ada mengatasi segalanya.Haiqal abaikan rayuan Amanda.Dia menggigit leher Amanda hingga meninggalkan beberapa kesan merah yang pekat.
"Arghh.."Amanda terjerit kecil bila terasa sakit lehernya digigit.Jeritan Amanda makin menaikkan lagi nafsu Haiqal, membuatkan dia semakin hilang kawalan. Haiqal kembali menikmati leher Amanda dan meninggalkan beberapa lagi kesan merah.
Tangan Haiqal mula menyelinap masuk ke dalam baju Amanda.Pinggang gadis itu diusap dan diramas lembut.Baru saja tangannya ingin bergerak menuju ke dada gebu gadis itu, akal warasnya kembali bila terdengar esakkan halus yang keluar dari bibir Amanda.
Haiqal mengangkat wajahnya yang sedari tadi tidak puas mengucup dan menghidu leher Amanda.Alangkah terkejutnya dia saat terpandang wajah Amanda yang sudah basah dengan airmata.Haiqal melepaskan pegangan tangannya yang mengunci pergerakkan tangan Amanda.Bingkas dia bangun dari menindih Amanda.Gadis itu dia tarik masuk ke dalam pelukkannya.
"Tolong jangan apa-apakan i."Rayu Amanda dalam esakkannya.Tangannya mengenggam kuat baju Haiqal.Dapat Haiqal rasa gigilan pada tangan kecil itu.
"Shh..I'm sorry.I'm really sorry for losing control baby."Pujuk Haiqal sambil mengusap kepala Amanda.Dia dapat rasa tubuh kecil itu menggigil kuat.Amanda menangis teresak-esak dalam pelukkan Haiqal.Sepuluh minit menangis akhirnya Amanda terlelap dalam pelukkan Haiqal kerana terlalu letih dengan majlis hari ini ditambah lagi dengan letih menangis.
Haiqal merebahkan tubuh Amanda lalu menarik selimut menutup tubuh kecil itu.Matanya terpandang pergelangan tangan Amanda yang sedikit merah gara-gara dia memengang dengan kuat.Haiqal benar-benar menyesal dengan apa yang dia cuba lakukan pada Amanda.Pergelangan tangan itu dikucup lembut.Haiqal semakin pelik dengan ketakutan yang Amanda pamerkan.Dia kembali teringat kata-kata Amanda saat gadis itu memberi jawapan setuju berkahwin dengannya.Haiqal menaip sesuatu pada telefonnya.Setelah itu dia kembali baring di sebelah Amanda lalu menarik tubuh Amanda supaya tidur dalam pelukkannya.
⁘⁘⁘⁂MRS ARJUNA⁂⁘⁘⁘
Sudah seminggu mereka menjadi suami isteri.Sejak kejadian malam pertama itu,Haiqal hanya masuk tidur bila Amanda sudah lelap.Dia cuba sebaik mungkin untuk tidak membuat Amanda takut atau tidak selesa bila dengannya.
YOU ARE READING
Mrs Arjuna
RomanceSetiap hari Amanda Kirana akan menerima kejutan dari seseorang yang misteri.Kecantikkannya membuatkan ramai jejaka tergilakan dirinya Kejadian hitam yang terpalit dalam hidup Amanda Kirana membuatkan gadis itu tidak mahu menerima mana-mana lelaki da...