BAB 35

20 1 0
                                    

"Shit!!!"Maki Baqhi.Bahunya ditembak sebaik saja dia mengoyakkan baju Amanda.

Baqhi terus menarik Amanda bangun.Leher Amanda dirangkul dan diletakkan pisau sekaligus menjadikan Amanda sebagai perisainya dari ditembak.Dia yakin yang menembaknya pasti orang-orang Haiqal.Dia agak terkejut Haiqal dapat mengesan tempat persembunyiannya.Menyesal dia mengabaikan amaran dari Qaireen yang menghubunginya tadi.

Baqhi menarik Amanda mengikut langkahnya.Dia menggunakan pintu belakang  untuk keluar dari situ.Dua orang pengawalnya sudah menunggu bersama kereta.Baqhi terus menolak Amanda masuk ke dalam kereta

"Alihkan perhatian diorang sementara aku keluar dari sini."Pesan Baqhi pada salah satu pengawalnya.Pengawalnya terus masuk semula ke dalam rumah sementara lagi seorang  terus memandu keluar dari situ sebaik saja Baqhi memasuki kenderaan itu.Baqhi menurunkan penghadang pemisah antara bahagian depan dan bahagian belakang.

"Let's continue what we should done little cat.I'm sorry kalau tak berapa selesa.Just enjoy okay?"Kata Baqhi.

"No Baqhi..please no.Let me go please."Rayu Amanda.

"No little cat.I have to taste you again.I might get caught.I don't want waste any second.Atleast i got to taste you again even i got caught after this."Balas Baqhi lalu menolak tubuh Amanda hingga terbaring lalu mula menindih Amanda.

"Dalam situasi yang bahaya sekarang ni pun you buat i betul-betul terangsang Manda.Tak ada perempuan yang pernah buat i rasa macam ni.Only you little cat.Only you"Kata Baqhi sambil menyeringai.Tangannya mula mengusap pipi Amanda.Hidungnya digeselkan ke pipi Amanda dan dihidu bau wangian Amanda sedalam yang mungkin seolah-olah mahu menyedut semua wangian yang datang dari tubuh Amanda.Baqhi mula mengucup leher Amanda.

Bamm!!!

⁘⁘⁘⁂MRS ARJUNA⁂⁘⁘⁘

"Qal!Jantan tu dah lari.Dia naik kereta yang baru keluar dekat hujung tadi tu."Kata Rais.Haiqal dan Rais terus masuk ke kereta dan mengejar kereta yang mereka nampak tadi.Dayang yang masih ada di situ mendengar perbualan Haiqal dan Rais.Dia masuk ke keretanya dan mengikuti kereta Haiqal.Dia juga nampak kereta yang Haiqal dan Rais  katakan tadi.

"Is kau pegang kuat-kuat.Aku nak stopkan kereta tu."Kata Haiqal sebaik saja nampak kereta Baqhi di depannya.Haiqal belok ke kiri sementara kereta Baqhi terus.Sampai di simpang tiga Haiqal nampak kereta baqhi lalu dia menekan minyak dan menghentam bahagian depan kereta Baqhi.Hentaman yang tidak berapa kuat namun cukup untuk menghentikan kereta yang Baqhi naiki.

Dayang yang mengikut belakang kereta Baqhi menghentikan keretanya.Dia keluar dari kereta namun terhenti bila lihat Baqhi keluar dengan mengacukan pisau ke leher Amanda.Haiqal dan Rais yang berjalan ke arah kereta Baqhi juga turut menghentikan langkah mereka.Haiqal terkejut melihat wajah Baqhi.Dia mengenali Baqhi adalah salah seorang pekerja Amanda.Dia tidak menyangka Baqhi adalah orang yang merogol Amanda dulu.

"Kau jangan dekat kalau nak dia hidup.Kau dekat dia mati."Baqhi memberi amaran.Haiqal mengenggam penumbuknya bila lihat baju Amanda sudah koyak hingga mendedahkan pakaian dalam isterinya.Hatinya bertambah membara bila lihat airmata Amanda mengalir tanpa henti.Mata isterinya sudah bengkak gara-gara menangis terlalu lama.Bibirnya juga sudah pucat mungkin kerana terlalu takut dan letih.Dia lega Amanda tidak apa-apa waktu dia melanggar kereta Baqhi untuk menghentikan kereta itu.

"Lepaskan isteri aku Baqhi."Kata Haiqal.Anak buah Haiqal sudah mengepung Baqhi menanti arahan dari Haiqal.

"Amanda milik aku dari awal.Aku yang jumpa dia dulu.Aku yang kenal dia dulu.Aku yang rasmikan dara dia dulu.Ye aku tahu aku salah  sebab rogol dia dulu.Tapi aku join company dia untuk dapatkan dia dengan cara baik.Tapi kau tiba-tiba muncul entah dari mana, senang-senang je datang rampas dia dari aku!"Marah Baqhi.Amanda memejamkan mata malu saat Baqhi dengan bangga mengatakan dirinya merasmikan daranya di depan semua anak buah Haiqal, Rais dan Dayang.Dia malu aibnya diketahui orang.

Mrs ArjunaWhere stories live. Discover now